Najnowsza grywalizacja on-line dla Lagardere Travel Retail (między innymi marki RELAY, INMEDIO, ONE-MINUTE) to podróż po Europie, fabuła przygodowa i szpiegowska! A dla Klienta cel biznesowy: utrzymać i rozwijać młodych pracowników sieci sprzedaży. Projekt będzie trwał 7 miesięcy i skierowany jest do grupy kilkuset ajentów i kilku tysięcy pracowników sklepów.

Ruszamy w podróż z Lagardere!


Westhill poszukuje człowieka z sercem i charakterem na stanowisko Asystenta/Asystentki Administracji!

Mamy na pokładzie już dużo talentów i teraz poszukujemy kolejnego. Czy chcesz być jednym z nich?

Czy cenisz sobie pracę z ludźmi? Masz serce do Klienta? Nie boisz się wyzwań? Lubisz codzienne śniadania?

 

CEL STANOWISKA: Wsparcie administracyjne konsultantów.

 

Twoje główne obowiązki:

  • Formatowanie i obróbka wizualna materiałów (oferty, materiały szkoleniowe, itp.).
  • Stylistyczna i interpunkcyjna korekta materiałów.
  • Organizacja wizyt gości w naszym biurze oraz koordynacja spotkań i szkoleń wewnętrznych.
  • Kontakt z Klientami (ustalanie szczegółów logistyczno-organizacyjnych w ramach projektów).
  • Wsparcie logistyczne konsultantów (organizacja noclegów, terminów spotkań, zakupów itp.).
  • Wsparcie logistyczne trenerów (przygotowanie paczek szkoleniowych, tworzenie dyplomów, itp.).
  • Współpraca z firmami kurierskimi, drukarniami i innymi dostawcami usług.

 

Oczekujemy od Ciebie:

  • Wysokiej umiejętności obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
  • Umiejętności analizowania materiałów pod kątem wychwytywania błędów językowych oraz niespójności stylistycznej.
  • Bardzo wysokiego poziomu dokładności i skrupulatności.
  • Wysokiej kultury pracy i kontaktów interpersonalnych.
  • Proaktywności w działaniu i pozytywnego nastawienia.
  • Zainteresowanie obszarem szkoleń miękkich będzie dodatkowym atutem.
  • Czynne prawo jazdy kat. B.
  • Mile widziany status studenta.

 

Oferujemy:

  • Możliwość poznania świata biznesu w dynamicznie rozwijającej się firmie doradczo-szkoleniowej.
  • Pracę w ramach prestiżowych projektów dla znanych marek.
  • Pracę w przyjaznym i radosnym zespole 🙂
  • Pracę w przytulnym biurze oraz codzienne wspólne śniadania.
  • Benefity pozapłacowe.

 

Brzmi interesująco? Jeśli tak, aplikuj na adres

biuro@westhill.pl

Rekrutujemy! Asystentka/Asystent Administracji.


Westhill poszukuje człowieka z sercem i charakterem na stanowisko Asystenta/Asystentki Sprzedaży i Marketingu!

 

Mamy na pokładzie już dużo talentów i teraz poszukujemy kolejnego. Czy chcesz być jednym z nich?

Czy cenisz sobie pracę z ludźmi? Masz serce do Klienta? Nie boisz się wyzwań? Lubisz codzienne śniadania?

 

CEL STANOWISKA: Analizowanie potrzeb rynku oraz wsparcie sprzedażowe.

 

Twoje główne obowiązki:

  • Analizowanie tendencji rynkowych oraz zbieranie informacji biznesowych o Klientach.
  • Opracowywanie analiz sprzedaży i działań marketingowych.
  • Wsparcie akcji marketingowo-sprzedażowych.
  • Opieka nad portalami społecznościowymi.
  • Przygotowywanie ofert dla Klientów.

Oczekujemy od Ciebie:

  • Wysokich umiejętności analitycznych.
  • Zainteresowania marketingiem.
  • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
  • Wysokiej kultury pracy i kontaktów interpersonalnych.
  • Proaktywności w działaniu i pozytywnego nastawienia.
  • Doświadczenia w pracy w środowisku biznesowym.

Oferujemy:

  • Możliwość poznania świata biznesu w dynamicznie rozwijającej się firmie doradczo-szkoleniowej.
  • Pracę w ramach prestiżowych projektów dla znanych marek.
  • Możliwość pracy zdalnej w niektóre dni.
  • Pracę w przyjaznym i radosnym zespole.
  • Benefity pozapłacowe.
  • Pracę w przytulnym biurze oraz codzienne wspólne śniadania.

Dodatkowo mile widziana będzie:

  • Znajomość podstaw nowoczesnego marketingu i gotowość do rozwoju w tym obszarze.
  • Znajomość branży usług doradczo-szkoleniowych.
  • Znajomość systemów CRM.
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację mailową i telefoniczną.
  • Czynne prawo jazdy kat. B.
  • Mile widziany status studenta.

 

Brzmi interesująco? Jeśli tak, aplikuj na adres

biuro@westhill.pl

Share Button

Rekrutujemy! Asystent/Asystentka Sprzedaży i Marketingu.


Westhill poszukuje człowieka z sercem i charakterem na stanowisko Księgowej/Księgowego!

Mamy na pokładzie już dużo talentów i teraz poszukujemy kolejnego. Czy chcesz być jednym z nich?

Czy cenisz sobie pracę z ludźmi? Nie boisz się wyzwań? Lubisz codzienne śniadania?

Twoje główne obowiązki:

  • Nadzór nad całokształtem zagadnień finansowo-księgowych oraz planowanie i koordynowanie finansów spółki.
  • Prowadzenie dokumentacji kadrowo–płacowej oraz bieżące i terminowe naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie listy płac.
  • Realizacja przelewów: faktur kosztowych i dochodowych oraz wypłacanie wynagrodzeń.
  • Kontrola terminowości wpływu faktur.
  • Zamknięcie miesiąca.
  • Prowadzenie Cashflow oraz analizy finansowej spółki.
  • Przygotowanie bilansu.
  • Prowadzenie zagadnień kadrowych m.in.: przygotowywanie umów o pracę, umów zleceń, naliczanie urlopów.
  • Sporządzanie dokumentów spółki takich jak uchwały zarządu, instrukcje.
  • Doradztwo optymalizacji podatkowej.
  • Możliwe rozszerzenie zakresu do jeszcze jednej spółki z o.o. i działalności gospodarczych w ramach grupy.
  • Kontrola przepisów Prawa Pracy, ustaw, rozporządzeń.
  • Przestrzeganie przepisów podatkowych oraz  prawidłowe i terminowe sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, CIT, ZUS.
  • Kontakty i współpraca z zewnętrznymi instytucjami: Urzędem Skarbowym, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i innymi.
  • Znajomość tematów wiązanych z dotacjami unijnymi bardzo pożądana.

 

Całość obowiązków wspierana przez doświadczoną asystentkę do spraw kadrowo-księgowych – w ramach pełnego etatu.

 

Oczekujemy od Ciebie:

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe z zakresu rachunkowości lub pokrewne.
  • Doświadczenie na stanowisku samodzielnego księgowego.
  • Znajomość ustawy o rachunkowości oraz prawa podatkowego.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word).
  • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.
  • Sumienność i dokładność.

Oferujemy:

  • Stałą współpracę.
  • Możliwość pracy zdalnej w niektóre dni.
  • Przyjazną atmosferę w przytulnym biurze.
  • Benefity pozapłacowe.

 

Brzmi interesująco? Jeśli tak, aplikuj na adres

biuro@westhill.pl

Rekrutujemy! Księgowa/Księgowy.


Zapraszamy do obejrzenia wykładu Krzysztofa Filarskiego oraz Pani Justyny Wlazło z firmy Mostostal – o naszym wspólnym projekcie Akademia Rozwoju Mostostal.

Jak to jest z tymi talentami? 🙂

Zapraszamy do oglądania!

Westhill i Mostostal na HR Factor – o talentach.


Zapraszamy do obejrzenia filmu, na którym Arkadiusz Siechowicz, Partner Zarządzający Westhill, mówi o tym jak motywować 🙂 Czy wiesz, czego od Ciebie w pracy oczekuje Twój szef? Czy masz narzędzia potrzebne do wykonywania tej pracy? Czy każdego dnia w pracy możesz robić to, co robisz najlepiej? A kluczowi pracownicy – wiesz, jak ich motywować?

Zapraszamy do oglądania!

Po Kongresie SEG – o motywacji.


Zapraszamy do obejrzenia filmu, na którym Krzysztof Filarski, Partner Zarządzający Westhill, mówi o tym jak zarządzać talentami 🙂 Czy mówią Wam coś hasła: Wyłonić, Rozwijać, Zatrzymać? A może byliście na warsztacie Krzysztofa podczas Kongresu SEG – „Bitwa o Talenty”?

Zapraszamy do oglądania!

 

Po Kongresie SEG – o talentach.


Zapraszamy do posłuchania wywiadu z Krzysztofem Filarskim o STORYTELLINGU INSPIRACYJNYM w Polskim Radiu 🙂

Wywiad dostępny pod linkiem:

http://www.polskieradio.pl/10/4339/Artykul/1741972,Dajesz-rade-20032017-1405

Wywiad z Krzysztofem Filarskim o STORYTELLINGU INSPIRACYJNYM w Polskim Radiu.


W najbliższym czasie, Westhill wystąpi na 3 konferencjach:

– 19 i 20 kwietnia na Kongresie SEG Spółek Giełdowych
http://seg.org.pl/pl/kongres-hr-spolek-gieldowych-seg

– 26 kwietnia na HR Factor
http://hrfactor.pl/agenda/

– 27 kwietnia na HR Tech Summit
https://goo.gl/nzCGbG

 

Będziemy rozmawiać o rozwoju menedżerów, talentach i motywacji.

Zapraszamy!

Eksperci z Westhill na żywo!


Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych Klientów, otworzyliśmy na Śląsku nowy oddział 🙂 Zapraszamy!

westhill

Nowy oddział Westhill na Śląsku!


Realizujemy projekt „Od obsługi do sprzedaży”. Celem projektu jest rozwój kompetencji sprzedażowych Ambasadorów i Promotorów Electrolux (ok 90 osób). W ramach projektu wypracujemy i wdrożmy Model Rozmowy z Klientem. Uczestnicy na zgrywalizowanej platformie webowej wyruszają w misję „W 150 dni dookoła świata”, rozwiązują zadania i zdobywają nagrody. Do projektu zaprosiliśmy również przełożonych, z którymi wypracujemy plan wspierania pracowników w stosowaniu nowego Modelu.

Grywalizacja z Electrolux.


Już 25 stycznia w Poznaniu, nasz Partner Zarządzający Krzysztof Filarski, będzie opowiadał o motywacji, w swoim wystąpieniu pt. GRYWALIZACJA – MISTRZOWSTWO OLIPIJSKIE W BUDOWANIU ZAANGAŻOWANIA.

Podczas HR na Śniadanie będziemy mówić między innymi o zgrywalizowanym onboardingu i przykładach motywacji od dnia „0” – dla grupy Talentów. Będziemy opowiadać o tym na przykładach case study oraz zdradzimy jak Westhill postrzega motywację i zaangażowanie.

Zapraszamy!

westhill

 

Westhill Consulting w Poznaniu na konferencji HR na Śniadanie.