Piotr Cieszewski

Trener/Konsultant

Zawodowo:

Dzielę się doświadczeniem.

W latach 2001 – 2011 byłem menadżerem w korporacji budowlanej Skanska, w roku 2015 pracowałem jako ekspert w Ministerstwie Infrastruktury i Rozwoju. Jestem trenerem i mówcą specjalizującym się w obszarach motywacji, przywództwa, zmiany i etyki w biznesie. Szkoliłem i przemawiałem do ponad 20.000 pracowników, m.in. Banku BPH, BOSH, PRUDENTIAL, infoPraca, PKO BP, Sudzucker, Kuehne + Nagel, PZU Życie, Idea Leasing, Leroy Merlin, Royal Canin, Google, Nationale Nederlanden, Credit Agricole, Inter Cars, Eurobank, Alior Bank, Mostostal Warszawa, Perfetti Van Melle, SCA HYGIENE, T-Mobile. W roku 2014 dotarłem do finału konkursu na najlepszą mowę biznesową organizowanego w ramach Festiwalu Inspiracji 2014 w Warszawie.

Ukończyłem Transport i Logistykę na Uniwersytecie Gdańskim. W trakcie liceum uczęszczałem do jednej z dwudziestu najlepszych szkół średnich w USA – Saint John`s High School, Toledo`s Jesuit Preparatory School for Boys Founded 1898 Toledo, Ohio.

Moja kariera zawodowa była głównie związana z budownictwem- Specjalista, Kierownik Działu i Dyrektor Oddziału w korporacji budowlanej Skanska S.A. Ważną funkcją jaką sprawowałem to lider zespołu ds. reengineering-u odpowiedzialnego za głęboką restrukturyzację inkorporowanych do Skanska 20-tu firm budowlanych grupy kapitałowej Exbud, w obszarze zarządzania sprzętem i transportem. W 2002 r. zostałem najmłodszym Dyrektorem Oddziału w stu dwudziestoletniej historii tej jednej z największych korporacji budowlanych świata i zarządzałem grupą 600 pracowników. Początkowo jako Dyrektor Oddziału zarządzającego sprzętem i transportem Skanska w całej Polsce poznałem rolę funkcji wsparcia. Od 2005 r. jako Dyrektor Oddziału Budownictwa Drogowo-Mostowego w Warszawie, byłem odpowiedzialny za podstawowy biznes firmy, czyli pozyskiwanie i realizację kontraktów w Polsce centralnej. W ciągu pięciu lat wspólnie z pracownikami potroiliśmy sprzedaż, a mój oddział osiągał bardzo wysokie wskaźniki w badaniach zaangażowania i satysfakcji pracowników przeprowadzanych przez niezależny Instytut Gallupa. Wspólnie z pracownikami oddziału zrealizowaliśmy 70 inwestycji w Polsce- kontrakty od 1 mln do ponad 100 mln zł. M. in. obwodnica Piotrkowa Trybunalskiego, obwodnica Serocka (114 mln zł), Aleja Włókniarzy w Łodzi, odcinki warszawskich ulic: Górczewska, Powązkowska, Deotymy, Bora Komorowskiego, Banacha, Al. Prymasa Tysiąclecia, Aleje Ujazdowskie, przebudowa Estakad Bielańskich w Warszawie (90 mln zł).

 

Prywatnie

Uśmiecham sięJ Dzięki mojemu dziadkowi- wybitnemu lekarzowi i Członkowi Akademii Nauk w Nowym Jorku od dziecka chodzę po górach. Jestem Taternikiem (karta taternika nr 562) Wierzę w siłę słowa i pasji. Dzięki tym siłom w 2013 r. zdobyłem Mount Everest w 60-tą rocznicę pierwszego wejścia na szczyt i zaniosłem tam flagę Szlachetnej Paczki, której jestem ambasadorem. Biegam dla przyjemności, ale również ukończyłem kilka maratonów, a to nie zawsze jest przyjemne, ale buduje charakter. Jestem członkiem Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w Polsce. Również komentuję dla TVN 24, TVN 24 Biznes i Świat i TVP INFO. Moja żona ma na imię Ewelina. Córka ma półtora roku i jak na razie ona mnie więcej uczy, niż ja ją J

Piotr Cieszewski

Trener/Konsultant

Krzysztof Filarski

Partner Zarządzający

Pomagam ludziom żyjącym z pasją opowiadać o tym inspirujące historie. 

Psycholog biznesu i manager. Storyteller i grywalizator. 

Członek zarządu Westhill Consulting oraz spółki informatycznej GameHill. Autor książki Storytelling inspiracyjny. Podręcznik do historii klasy biznes. Tworzy historie, które inspirują do rozwoju, przygotowuje fabuły Akademii Menedżera, rozwoju sił sprzedaży, programów talentowych oraz projektów grywalizacyjnych. Kreowane przez niego projekty wygrywały nagrody za innowację (HR INNOWATOR 2015, 2016, EB Stars).  Absolwent kursów pisarstwa, miłośnik literatury SF.

Szef biura nowych mediów Westhill. Pracuje z managerami wielu firm, między innymi Leroy Merlin (opiekun grupy talentów), Inter Cars, PZU, PGNiG, RAIFFEISEN BANK, PLL LOT, DEUTSCHE BANK, DB SCHENKER, Polpharma, Kimball Electronics, Mercedes Benz Polska.

Prowadzi projekty doradcze (wdrażanie SOK, coachingu i DC) oraz szkolenia dla pracowników i menedżerów największych firm działających w Polsce. Zrealizował łącznie prawie tysiąc dni szkoleniowych i doradczych. Zajmował się również projektami coachingu organizacyjnego i zarządzania zmianą. Dziś prowadzi głównie szkolenia ze storytellingu inspiracyjnego.

Występuje publicznie, mówca konferencyjny (Kongres Kadry, Rozwiązania HR, Perspektywy HR). Jako wykładowca i mówca miał okazję przemawiać do grup od kilkunastu do kilkuset osób, uczestników konferencji. Ambasador SZLACHETNEJ PACZKI, twarz kampanii INWESTOR SPOŁECZNY.

Krzysztof Filarski

Partner Zarządzający

Mariusz Siechowicz

Partner zarządzający

Zawodowo
jestem coachem, z certyfikatem ICC. Czuję się ambasadorem potrzeb Klientów i dlatego od kilkunastu lat buduję, i wspieram innych w budowaniu, prawdziwie partnerskich relacji z Klientami. Przez wiele lat pracowałem w korporacjach, takich jak ING, czy Medicover, zajmując się coachingiem i obsługą Klienta. Pracowałem jako sprzedawca, koordynator zespołu sprzedawców, starszy specjalista ds. obsługi Klienta, trener i coach wewnętrzny, specjalista ds. standardów obsługi Klienta, menedżer ds. sprzedaży. Mam za sobą udane wdrożenia projektów standardów obsługi klienta i coachingu w największych polskich firmach. Posiadam certyfikat „Train the Trainers”, przygotowuję więc coachów i trenerów wewnętrznych do wspierania wdrażanych projektów. Pracowałem m.in. na zlecenie Polskiego Rządu. Przeprowadziłem około 100 szkoleń w ramach kampanii informacyjnej wspierającej wdrożenie reformy emerytalnej. Aktywnie działam w obszarze non-profit. Jestem jednym z założycieli oddziału AIESEC, Członkiem Honorowym Izby Przemysłowo-Handlowej Ziemi Radomskiej, członkiem założycielem Izby Coachingu i Klubu Coacha.
Prywatnie
kocham góry. Eksploruję je na różne sposoby: na nartach, rowerem, zdobywając kolejne szczyty. Lubię jasno określone i ambitne cele, dlatego zostałem członkiem Klubu Zdobywców Korony Gór Polskich. Auta. Niezwykły wynalazek na miarę hamaka. Wzbudzają we mnie silne emocje. Moje marzenie, to zostać kierowcą testowym. Lubię się śmiać i poświęcam temu dużo czasu: odwiedzam miejsca, gdzie spotykam ludzi, którzy wiedzą, że śmiech to poważna sprawa. Jeśli masz chwilę, to zapraszam Cię do obejrzenia mojego ulubionego skeczu kabaretowego. Uwielbiam aktywnie spędzać czas. Coraz trudniej znaleźć mi sport, którego jeszcze nie uprawiałem. Fascynuje mnie odkrywanie ciekawych miejsc, dotykanie innych kultur. Lubię gubić się w miejscach, które mają duszę. I z pomocą aparatu zatrzymywać te chwile w czasie. Moją kluczową wartością jest szacunek dla innych. Chcę, żebyś był traktowany z szacunkiem, zawsze wtedy, gdy spotykasz się z pracownikami obsługi Klienta. To moja życiowa misja.

Mariusz Siechowicz

Partner zarządzający

Arkadiusz Siechowicz

Partner zarządzający

Zawodowo
Jestem absolwentem prawa na KUL oraz studiów podyplomowych na WSPiZ im. Koźmińskiego z zakresu Zarządzania Ludźmi w Firmie. Od ponad 9 lat specjalizuję się w kompleksowym wspieraniu organizacji i ludzi w nich pracujących. Realizowałem projekty kompleksowych zmian organizacyjnych dla tak różnych instytucji jak Mercedes-Benz Polska i Starostwo powiatowe w Bochni. Przez prawie 3 lata pracowałem w Londynie, m.in. na stanowisku Menedżera do spraw zarządzania potencjałem ludzkim i alokacji w międzynarodowej firmie doradczo-informatycznej. Byłem współodpowiedzialny m. in. za wdrażanie programu coachingu w całej organizacji, jak również koordynację rocznych rozmów oceniających i sytemu premiowego. Również w Wielkiej Brytanii byłem członek zespołu koordynującego największy projekt rekrutacji międzynarodowej w Europie, opisywany m. in. przez Financial Times i Personnel Today. Jestem certyfikowanym coachem – szkolenie z tego zakresu odbyłem m.in. na Richmond upon Thames College w Londynie, kończąc certyfikowany kurs z umiejętności coachingowych akredytowany przez Institute of Leadership and Management. Jestem członkiem International Association of Coaches oraz ToastMasters International. Miałem również przyjemność być finalistą ogólnopolskiego konkursu Mistrz Prezentacji, oraz być dwukrotnie wyróżniony tytułem ‘Best Speaker’ w Olympians Toastmaster Club w Londynie. Zajmowałem się również sprzedażą produktów B2B w polskim oddziale jednej z największych na świecie firm doradczo – szkoleniowych. Specjalizuję się w projektach z zakresu przywództwa, jednocześnie uzupełniam i rozwijam projekty szkoleniowe firmy Westhill w zaawansowanych obszarach budowania relacji z Klientami i coachingu menedżerskiego. Od 3 lat jestem wykładowcą Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, wykładając specjalistyczne przedmioty menedżerskie (także na studiach MBA). Prowadzę szkolenia i coaching w języku polskim i angielskim. W latach 2010 – 2012 jako interim manager w DB SCHENKER, realizowałem główny obszar działań zleconych firmie Westhill – zarządzanie rozwojem pracowników firmy.

 

Prywatnie
Pasjonują mnie wszelkiego rodzaju idee, w szczególności, te które odnoszą się do udoskonalania sposobu w jaki żyjemy. Uwielbiam oglądać wystąpienia wybitnych i nietypowych społeczników, naukowców i przedsiębiorców na stronie TED.com. Podziwiam ludzi, którzy oddają się konkretnej pracy na rzecz innych, szczególnie tych najbardziej potrzebujących. Sam często organizuję ludzi wokół idei wspólnego działania. W wolnym czasie, którego ciągle mało, prowadzę nocne Polaków rozmowy, oglądam dobre kino lub spędzam cudowne chwile z moją córeczką. Ciekawią mnie kultury, miałem przyjemność mieszkać w 4 krajach i pracować z przedstawicielami ok. 30 narodowości. Wiele zawartych wówczas znajomości udaje się utrzymywać.

Arkadiusz Siechowicz

Partner zarządzający

Dorota Olszewska

Menedżer Projektów / Konsultant

Zawodowo
Jestem trenerką zarządzania i coachem (ACC ICF), mam za sobą ponad 300 dni szkoleniowych i doradczych.
W pracy szkoleniowej i doradczej wykorzystuję swoje doświadczenie zdobyte w czasie ponad 15 lat pracy liniach lotniczych (Delta Air Lines, Swissair, PLL LOT). Swoją karierę rozpoczynałam w bezpośredniej obsłudze klienta jako stewardesa, agent obsługi lotniskowej, kasjer lotniczy, potem pracowałam na stanowiskach kierowniczych związanych z zarządzaniem sprzedażą, obsługą klienta i rozwojem pracowników. Przez 7 lat kierowałam oddziałem regionalnym PLL LOT, wielokrotnie brałam udział w strategicznych projektach obejmujących całą organizację, m.in. współtworzyłam oraz wdrażałam standardy bezpośredniej oraz telefonicznej obsługi klienta w biurach sprzedaży. W 2007 roku pełniłam obowiązki Szefa Biur Sprzedaży LOT w Polsce.
Ze względu na swoje doświadczenie obecnie specjalizuję się w projektach rozwojowych dla menedżerów. Prowadzę szkolenia z zakresu umiejętności kierowniczych i przywódczych, wspieram też swoich Klientów poprzez coaching indywidualny. Pracuję z kadrą menedżerską różnego szczebla: od kierowników liniowych do top managementu międzynarodowych korporacji.
Równoległym obszarem mojej specjalizacji są projekty podnoszące efektywność działów sprzedaży i obsługi klienta. Prowadzę szkolenia, projektuję i wdrażam standardy pracy sprzedawcy i menedżera, prowadzę trening on-the-job.
Z wykształcenia jestem socjologiem i filologiem. Ukończyłam Szkołę Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK oraz szereg szkoleń doskonalących kompetencje trenerskie na poziomie zaawansowanym. Jestem absolwentką akredytowanych przez International Coach Federation programów: „The Art And Science of Coaching” (Erickson College International), a także CoachWise Essentials.
Pracuję po polsku i angielsku.
Pracowałam dla takich Klientów jak: SkodaAuto Polska, BPH, BZWBK, BZWBK Aviva, Raben Polska, Asseco Poland, Novartis Pharma AG, OPZZ.

 

Prywatnie
Wciąż staram się znaleźć równowagę pomiędzy pracą i życiem prywatnym. Jeżdżę na rowerze, nałogowo czytam, marzę o mieszkaniu na wsi.

Dorota Olszewska

Trener/Konsultant

Agata Rozbicka

Trener/Konsultant

Zawodowo
Od 10 lat jestem zawodowo związana z branżą szkoleniowo – badawczą. Ukończyłam socjologię na Uniwersytecie Warszawskim. Byłam stypendystką na University of Pittsburgh w USA. Swoją karierę zawodową rozpoczęłam w firmie SMG KRC Millward Brown na stanowisku specjalisty ds. badań jakościowych. Realizowałam projekty badawcze dla firm z branży FMCG oraz dla sektora publicznego. Działalność szkoleniową rozpoczęłam, wdrażając wypracowane w badaniach strategie jako zewnętrzny konsultant. Ukończyłam studia psychologiczne i trenerskie w Instytucie Gestalt, Szkołę Trenerów Biznesu INTRA oraz szereg szkoleń dedykowanych. Realizowałam wiele projektów szkoleniowych w zakresie: wdrażania standardów obsługi klienta, sprzedaży, podnoszenia kompetencji menedżerskich, coachingu, motywowania i zarządzania potencjałem pracowników. Mam też na koncie wdrożenia systemów HR, Development Center oraz warsztaty poświęcone zarządzaniu ludźmi w firmie. Prowadzę warsztaty umiejętności komunikacyjnych i prezentacji. Każdy projekt traktuję jak nowe wyzwanie i każdy bardzo motywuje mnie do pracy. Szczególne kiedy myślę o konkretnych potrzebach rozwojowych uczestników. Pracowałam z branżami: finansową, motoryzacyjną, sportową, IT, nieruchomościową, meblową i FMCG. Posiadam doświadczenie pracy w dużych projektach unijnych do 1,5mln budżetu. W tym roku rozpoczynam pracę wykładowcy w WSB w Chorzowie.
Prywatnie
Od 12 lat się wspinam i to bardzo mocno określa mój światopogląd. Lubię góry, przyrodę, ciszę, i mocne wyzwania 😉 Często wyruszam w dalekie podróże, najchętniej tam gdzie przemysł turystyczny nie dociera. Mam na swym koncie wiele ciekawych wypraw. Ostatnio: nurkowanie na Wielkiej Rafie Koralowej w Australii, treking na 5000 n.p.m. w peruwiańskiej Kordylierze, spotkania z nauczycielami jogi w Himalajach indyjskich. Zawsze, od lat, towarzyszy mi w tym aparat. Poza tym uwielbiam zwykłe życie – gotowanie dobrych obiadów, czytanie z córeczkami książek na tarasie, długie picie kawy o poranku, przyjmowanie gości. Lubię spędzać czas z dziećmi, lubię pisać, lubię grzebać w ziemi w ogrodzie, lubię.. szyć 🙂 I jak tak o sobie myślę, to chyba po prostu… bardzo cenię czas wolny.

Agata Rozbicka

Trener/Konsultant

Ilona Anczarska

Trener/Konsultant

Zawodowo
Pracuję jako trener i coach, posiadam certyfikację ICF. W Westhill Consulting specjalizuję się w zakresie projektowania i realizacji szkoleń dla trenerów, menedżerów i pracowników. Interesuję się psychologią społeczną w wymiarze interpersonalnym oraz pod kątem organizacji nastawionych na rozwój. W 2014r rozpoczęłam pracę doktorską na temat efektywności szkoleń, u prof. J. Woźniaka na WSFiZ. Jestem absolwentką psychologii na UKSW oraz studiów podyplomowych SWPS „Psychologia społeczna w zarządzaniu rozwojem organizacji”. Pracuję jako trener i konsultant od 1999r.; w tym czasie zajmowałam się również projektami z obszaru Assessment Center i Development Center. Wcześniej pracowałam przez kilka lat jako psycholog – nadal do dziś współpracuję w tym zakresie z Fundacją ETOH oraz z uczelnią APS. Posiadam akredytacje narzędzi rozwojowych „Extended Disc ®” oraz Facet 5®”, posługuję się także licencjonowanymi testami z Pracowni Testów Psychologicznych PTP. Przeprowadziłam ponad 1400 dni na sali szkoleniowych oraz zaprojektowałam wiele procesów rozwojowych. Mój największy projekt – dotyczył 7 tysięcy odbiorców. Poza szkoleniem innych – lubię się szkolić sama – jestem absolwentką m.in. rocznego kursu „Trening kompetencji trenerskich w zakresie zarządzania zmianą”; kursu Intra z zakresu kreatywności; szkolenia Achieve Global „Profesjonalne Metody Sprzedaży PSSV”; szkolenia ADS Polska „Ocena zachowań metodą AC/DC”; treningów psychologicznych. Moje ulubione motto, szczególnie podczas pisania projektów, to: „Zobaczyłem anioła w marmurze, i rzeźbiłem, dopóki go z niego nie uwolniłem” (Michał Anioł). Ulubione powiedzenie podczas szkoleń i coachingów: „Zawsze wydaje się, że coś jest niemożliwe, dopóki nie zostanie to zrobione.” (Nelson Mandela). Realizowałam projekty m.in. dla: AUCHAN, AXA, BGŻ, BRE BANK, BUDIMEX DROMEX, CAMAIEU, CITIBANK, CK ZETO, DB SCHENKER, EC KRAKÓW, FM LOGISTIC, FRITO LAY, HEINZ, HESTIA, KANCELARIA PREMIERA RADY MINISTRÓW, KREDYT BANK, LINK 4, LYRECO, MAKRO CASH AND CARRY, NEUCA, NORAUTO, GRUPA ORBIS, PEPSICO, PGNIG, PHILIPS, PHILIP MORRIS POLSKA, POLSKIE LINIE LOTNICZE LOT, SEPHORA, SITA, TESCO, TELEKOMUNIKACJA POLSKA, THOMSON, ŻYWIEC.

 

Prywatnie
Lubię jednocześnie spokój i ruch, ćwiczę jogę oraz jeżdżę na rowerze i rolkach. Czytam różne książki, między innymi o kosmosie i mikroświecie. Perspektywa innych ludzi oraz wiedza z różnych dziedzin inspirują mnie do nowego spojrzenia na siebie i świat. Lubię się rozwijać i odkrywać nowe perspektywy myślenia. Nie lubię i tępię u siebie i innych – status quo i malkontenctwa. Największe osiągnięcie prywatne – towarzyszenie w rozwoju mojej kosmicznej córki. Największe wyzwanie na przyszłość – rozwój własnego „ja” do samego końca moich dni. Misja – inspirować siebie i innych do konstruktywnego spojrzenia na siebie i otaczającą rzeczywistość, oraz twórczego działania w zgodzie z własnymi wartościami.

Ilona Anczarska

Trener/Konsultant

Anna Subocz-Polańczyk

Trener/Konsultant

Zawodowo
Jestem licencjonowanym trenerem (Międzynarodowy Certyfikat Trenera Zarządzania Matrik), certyfikowanym mediatorem i coachem, (certyfikat International Coaching Community), Praktykiem NLP. Posiadam Certyfikat Grid International (The Leadership Grid) oraz akredytację do pracy w oparciu o metodologię Discovery Insights. Jestem absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego (kierunek politologia), a także Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej (kierunek Zarządzanie Zasobami Ludzkimi); socjoterapeutką i wieloletnim praktykiem biznesu.
Zajmuję sie doradztwem w zakresie procesów HR-owych – począwszy od budowania modeli kompetencyjnych, poprzez rekrutację i rozwój do ocen pracowniczych. Konsultowałam wiele projektów z zakresu zarządzania przez kompetencje i cele, budowałam procesy rekrutacyjne i systemy ocen. Prowadziłam projekty z obszaru Assessment Center, Development Center, a także projekty coachingowe.
Specjalizuję się także w szkoleniach miękkich z zakresu psychologii kontaktu z klientem oraz w szkoleniach narzędziowych (związanych z rekrutacją i selekcją, ośrodkami oceny i rozwoju, systemami ocen pracowniczych, zarządzaniem przez kompetencje i przez cele). W związku ze specjalizacją w zakresie wdrażania procesów HR-owych przygotowywałam organizacje do zmiany (szkolenia i konsultacje).
Pracowałam dla takich organizacji jak ING Usługi Finansowe, BRE Bank, BGK, Unilever, MSZ, Elektrociepłownia Zabrze, ADB, NBP, Bata, LOT, Empik, Dom Development, Adidas, Makro Cash and Cary, Auchan, Lotos Paliwa, Orange, T-Mobile, Janssesn Cilag. Jestem wykładowcą coachingu grupowego na Podyplomowych Studiach Coachingu w Laboratorium Psychoedukacji.

 

Prywatnie
Prywatnie kocham Azję i ludzi. Lubię poznawać i odkrywać. Dużo czytam i dużo chodzę do kina. Od niedawna trenuję kung – fu ćwicząc pokorę i dystans do samej siebie. Jednak moim największym wyzwaniem jest moja córka. Dzięki Niej nauczyłam się cierpliwości i uważności. Razem z Nią biegam i uczę się sportowej jazdy konnej. Przez kilkanaście lat ujeżdżałam konie na Służewcu warszawskim, co dziś wydaje mi się niezwykle proste w porównaniu z jazdą sportową – skokami i ujeżdżeniem. Bardzo ważni są też dla mnie przyjaciele. Z nimi spędzam czas wolny i dyskutuję o fizyce kwantowej.

Anna Subocz-Polańczyk

Trener/Konsultant

Karol Michałowski

Trener/Konsultant

Zawodowo
Od kilkunastu lat zajmuję się aktywną sprzedażą.
Swoją karierę zawodową zaczynałem w Orange, jako konsultant, a następnie ekspert. Szybko awansowałem, jako menadżer byłem odpowiedzialny przede wszystkim za sprzedaż oraz rozwój i motywację swojego zespołu. Jestem dumny z tego, że zbudowałem jeden z najlepszych teamów sprzedażowych w Polsce, w skład którego wchodzą wielokrotnie wyróżniane i certyfikowane osoby.
Największą satysfakcję w pracy zawodowej daje mi obserwacja osób, które rozwijają się z moją pomocą. To naprawdę niesamowite uczucie. Z tego powodu jestem coach’em. Posiadam międzynarodowy certyfikat Leadership Management International, dodatkowo rozwinąłem swoje umiejętności trenerskie, biorąc udział w projekcie szkoleniowym realizowanym przez „Firmę 2000”. Jako coach przepracowałem z klientami w ciągu tylko jednego roku ponad 500 godzin.
Od 6 lat zarządzam zespołem. Znam świetnie problematykę związaną z efektywnością własną oraz wyznaczaniem i realizacją celów.
Pracowałem z menadżerami najwyższego szczebla wielu firm.
Potrafię przynieść firmie mierzalne rezultaty. Dowodem tego jest współpraca z firmą Unibep S.A., gdzie po 6 miesiącach pracy uzyskaliśmy ROI (zwrot z inwestycji) na poziomie 139%.

Prywatnie
Zawsze wierzyłem w to, że uprawianie sportu ma wiele wspólnego z działaniem w biznesie. Wyznaczenie celu, odpowiednia metoda, wsparcie, wysiłek, determinacja. To bieganie daje mi niesamowitą siłę w sferze zawodowej. Kolejny cel: półmaraton. Jednak największym wyzwaniem jest dwóch wspaniałych synów. Mamy wspólne zainteresowania: góry oraz piłka nożna. Niektórych to dziwi, bo lubię wyprawy po Polsce, szczególnie w miejsca mi nie znane. Uwielbiam tajemnice starych zamków, pałaców. Każdą wolną chwilę, których niestety nie mam zbyt wiele lubię spędzać na czytaniu książek.`

Karol Michałowski

Trener/Konsultant

Jacek Prokop

Trener/Konsultant

Zawodowo
Z wykształcenia jestem psychologiem, z zawodu i z pasji – trenerem.

Ukończyłem UMCS w Lublinie (psychologia społeczna oraz psychoprofilaktyka) oraz Uniwersytet Warszawski – podyplomowe studia z zakresu orzecznictwa psychologicznego. We wsparciu dla HR pracuję od 2005 roku prowadząc szkolenia oraz zajmując się doradztwem i rekrutacją. Jestem certyfikowanym trenerem biznesu – ukończyłem Akademię Trenera Biznesu KONTRAKT OSH.

Doświadczenia handlowe gromadziłem w Grupie Radiowej AGORA S.A. Doświadczenie trenerskie w rozwiązaniach dla biznesu zdobywałem m.in. w branży finansowej (Grupa Laser) oraz jako właściciel firmy szkoleniowej od 2009 roku. Przez wiele lat pracowałem jako trener angażując się w działania dotyczące rozwoju umiejętności społecznych we wsparciu dla biznesu oraz w sektorze projektów współfinansowanych ze środków UE. Posiadam doświadczenie w zakresie projektowania i wdrażania standaryzacji sprzedaży i obsługi Klienta oraz procesów rekrutacyjnych.

W obszarze moich szczególnych zainteresowań znajdują się warsztaty szkoleniowe z zakresu nawiązywania i budowania relacji interpersonalnych: techniki sprzedaży, obsługa Klienta, szkolenia menadżerskie (m.in. budowanie zespołu i zarządzanie zespołem), asertywność, komunikacja i rozwiązywanie konfliktów.
Jestem autorem publikacji poświęconych technikom wywierania wpływu społecznego – we współpracy z Instytutem Psychologii UMCS w Lublinie.

 

Prywatnie
Czas wolny najchętniej poświęcam na odpoczynek aktywny – żegluję i pływam, jeżdżę rowerem. Z dziedzin bardziej „domowych” – czytam, lubię gotować i gram na gitarze. Ponad wszystko udaje mi się łączyć w zainteresowaniach życie zawodowe z osobistym: bez wątpienia LUBIĘ LUDZI 🙂

Jacek Prokop

Trener/Konsultant

Jerzy Krupa

Trener/Konsultant

Zawodowo
Jestem absolwentem Uniwersytetu Jagiellońskiego, kierunek psychologia. Od 1997 roku działam na rynku usług szkoleniowych najpierw jako trener, a później również jako konsultant i coach. Z pełnym zaangażowaniem podejmuję pracę w zakresie rozwoju umiejętności kierowniczych, mam za sobą kilka projektów Akademii Menadżerskiej oraz wiele dedykowanych programów szkoleniowych dla menadżerów branży usługowej oraz produkcyjnej. Specjalizuję się w obszarze doskonalenia osobistych kompetencji wspierających efektywność zarządzania i cieszę się, kiedy obserwuję rozwój oraz sukcesy moich klientów. Mam doświadczenie menadżerskie jako członek zarządu oraz dyrektor operacyjny w firmie branży produkcyjnej. Jestem również superwizorem i mentorem dla początkujących trenerów, z dumą myślę o blisko 30 osobach, którym mogłem pomóc w rozwoju. Kilkanaście lat mojej pracy to także zajęcia dla studentów z zakresu psychologii zarządzania, wsparcie we wdrażaniu w organizacjach standardów obsługi klienta, systemu zarządzania poprzez cele oraz praca szkoleniowa w projektach rządowych dedykowanych dla urzędników państwowych.

 

Prywatnie
Jestem wielkim pasjonatem muzyki o zdecydowanie tradycyjnym podejściu. Lubię to uczucie kiedy otwieram pudełko, wyciągam płytę, wkładam ją do odtwarzacza, no i …..duże głośniki rzecz jasna. To taki rytuał, w którym nie ma miejsca na korzystanie z komputera. Bardzo cenię naszą rodzinną pasję – wypady w góry, aby zdobyć jakąś większą lub mniejszą górkę. Zazwyczaj jest mniejsza, ale i tak wszyscy czujemy się wielkimi zdobywcami. Szczególnym sentymentem darzymy Bieszczady, tam odpoczywamy chyba najpełniej.

Jerzy Krupa

Trener/Konsultant

Filip Suliborski

Trener/Konsultant

Filip Suliborski

Trener/Konsultant

Marcin Czerwiński

Trener/Konsultant

Marcin Czerwiński

Trener/Konsultant

Maja Lose

Trener/Konsultant

Zawodowo
Jestem trenerem umiejętności: w biznesie i w rozwoju osobistym. Prowadzę szkolenia i warsztaty z zakresu zarządzania, sprzedaży i obsługi klienta, komunikacji, pracy w zespole, zarządzania czasem i priorytetami. Karierę zawodową rozpoczęłam w firmie Medicover, gdzie uzyskałam tytuł Handlowca Roku i pełniłam funkcję kierownika sprzedaży na Dolnym Śląsku. Miałam przyjemność uczestniczyć w budowaniu rynku prywatnych usług medycznych w Polsce. W grupie Kapitałowej Impel odpowiadałam za restrukturyzację medycznej spółki Promedis (obecnie wchodzącej w skład Grupy Luxmed). Zarządzałam obszarami sprzedaży, marketingu, obsługi klienta i HR. Jako Dyrektor ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta byłam odpowiedzialna za rozwój sieci sprzedaży w Polsce. Od blisko 15 lat prowadzę szkolenia i warsztaty. Wśród moich klientów są takie firmy i instytucje jak: Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Kompania Piwowarska, Bank Gospodarki Żywnościowej, Santander Consumer Bank, Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych SEB, Medicover, Ferrero, Lux Med, Servier, Velux, Orbis, Telekomunikacja Polska. Jeden z moich zawodowych celów to przełożenie wszystkich ważnych umiejętności i nawyków na język zrozumiały dla dzieci i młodzieży po to, by mogły je zdobyć zanim staną się dorośli. Realizuję ten cel prowadząc firmę Umiejętności Przyszłości, zajmującą się rozwijaniem kluczowych kompetencji XXI wieku.

 

Prywatnie
Jestem żoną i mamą dwójki dzieci. Lubię podróżować po świecie i przywozić ze świata pomysły, które są do zrealizowania w Polsce. Jestem trenerem międzynarodowego programu rozwijającego twórcze myślenie Odyseja Umysłu. Śpiewam w chórze, a moim ulubionym sportem jest… medytacja w ruchu czyli praktyka tańca 5 Rytmów.

Maja Lose

Trener/Konsultant

Agnieszka Socha

Trener/Konsultant

Zawodowo
Jestem absolwentką Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu (Instytut Pedagogiki) oraz ukończyłam Podyplomowe Studia MBA.
Od 4 lat jestem licencjonowanym coachem LMI, gdzie z sukcesem wdrażam programy coachingowe, które rozwijają talenty zarządzania i przewodzenia.
Prowadziłam projekty związane z wypracowaniem i wdrożeniem rozwiązań mających na celu zwiększenie efektywności i rentowności organizacji poprzez skuteczniejszą pracę poszczególnych zespołów i ich członków. Programy te oparte są o rozwój umiejętności zarzadzania i przewodzenia ludźmi takich jak: praca poprzez cele, skuteczne planowanie, właściwe priorytety zadań, lepsza praca w zespole poprzez dynamiczną komunikacją, skuteczne delegowanie, budowanie zespołów do projektów interdyscyplinarnych.
Wdrożyłam wiele programów zwiększających skuteczność działów handlowych. Często powtarzam uczestnikom (szkoleń, warsztatów, coachingu): „nie mówmy, że się nie da, szukajmy sposobów a nie powodów”. Jestem przekonana, że w każdym człowieku ukryty jest ogromny potencjał, a ja pomagam go uwolnić i wykorzystać do realizacji celów zawodowych i osobistych oraz własnego rozwoju.

 

Prywatnie
Posiadam wiele pasji. Siłę i moc czerpię z jogi, kocham góry, taniec, gotowanie, a ponad wszystko swoja rodzinę.

Agnieszka Socha

Trener/Konsultant

Jarosław Ropiejko

Trener/Konsultant

Zawodowo

Od prawie dwudziestu lat jestem trenerem biznesu i towarzyszę w rozwoju organizacjom, zespołom oraz pojedynczym osobom. Lubię pracować z pasją i pełnym zaangażowaniem. Największą moją fascynacją zawodową jest obserwowanie zmiany zachodzącej w ludziach, ten fascynujący efekt „wow” gdy odkrywają dla siebie swoje talenty i szanse.

Z wykształcenia jestem filologiem j. polskiego. W swoim rozwoju zawodowym przeszedłem drogę od przedstawiciela handlowego do szefa działu sprzedaży w dwóch firmach branży spożywczej. Pięć lat pracowałem jako trener wewnętrzny w Ergo Hestii S.A. Realizowałem projekty jako Project Manager.

Jako trener mam umiejętność prowadzenia szkoleń z różnych obszarów. Dzielę w sobie pasję dynamicznego prowadzenia szkoleń zarówno z obszarów umiejętnościowych „miękkich”, jak i narzędziowych „twardych”. Współpracuję z Klientami w zakresie warsztatów mających na celu zwiększanie umiejętności komunikacyjnych, sprzedażowych i negocjacyjnych. W zakresie pracy coachingowej wspieram grupy menedżerów i właścicieli firm. Prowadzę coaching on the job dla zespołów sprzedażowych. Szkolę i wspieram w dziedzinie Zarządzania projektami i Zarządzania ryzykiem w projektach.

Dla WSB w Gdańsku uruchomiłem dwa kierunki studiów podyplomowych (Zarządzanie projektami oraz Akademia Coachingu) i przez wiele lat pełniłem funkcję opiekuna.

Od ponad pięciu pracuję z firmami rodzinnymi wspomagając przemiany wewnątrzorganizacyjne i  procesy sukcesji.

Pasjonuje mnie zastosowanie gier w szkoleniach i rozwoju pracowników. Interesuję się zastosowaniem metafory i storytellingu w marketingu oraz w procesie sprzedaży.

Prywatnie

Odpoczywam aktywnie (bieganie, pływanie). Lubię podróżować. Interesuje mnie psychologia przetrwania i survival. Czytam i piszę groteski oraz opowiadania. Po opuszczeniu gniazda rodzinnego przez dzieci wraz z żoną skutecznie wspólnie zagospodarowujemy uwolnioną przestrzeń.

Jarosław Ropiejko

Trener/Konsultant

Mirosław Urban

Trener/Konsultant

Mirosław Urban

Trener/Konsultant

Izabela Wanatowicz

Trener/Konsultant

Zawodowo
trener biznesu, coach, konsultant HR. Od ponad 13 lat towarzyszy w rozwoju i zmianie organizacjom m.in. z branży finansowej, motoryzacyjnej, lotniczej a także dóbr luksusowych. Realizowała projekty szkoleniowe rozwijające kompetencje zawodowe oraz osobiste na różnych poziomach organizacji.
Prowadzi programy szkoleniowe dla Kadry menedżerskiej z obszaru przywództwa, jak również umiejętności menedżerskich – zarządzanie zespołem, zarządzanie przez cele, budowania zaangażowania pracowników, przeprowadzanie oceny okresowej.
Zespoły zarządzające wspiera w zwiększaniu ich efektywności moderując warsztaty strategiczne, a także prowadząc sesje coachingu zespołowego. Towarzyszyła liderom także w procesie wdrażania zmian organizacyjnych – na poziomie organizacji, liderów, pracowników.
Realizowała szkolenia w zakresie sprzedaży i standardów obsługi klienta dla sieci sprzedaży. Wspiera Pracowników w rozwoju asertywności, zarządzania sobą w czasie (zarówno poprzez wartości osobiste, jak i narzędzia), radzenia sobie ze stresem, budowania osobistego zaangażowania do realizacji wyznaczanych celów. Jako HR Business Partner konsultowała i moderowała warsztaty biznesowe. Uczestniczyła w projektach z obszaru Zarządzania Talentami. Budowała profile kompetencyjne dla określonych grup stanowisk z wykorzystaniem narzędzi DDI. W roli HR Menedżera m.in.: wdrażała proces oceny okresowej w firmie produkcyjnej. Przez ostatnie kilka lat pracowała w firmie z branży lotniczej budując i wdrażając rozwiązania z obszaru Organizational Development w międzynarodowym środowisku (Polska, UK, Włochy, Rosja, Norwegia, Szwecja, USA)
Przeprowadziła ponad 300 godzin coachingu rozwojowego i executive coachingu.
Prowadzi zajęcia w języku polskim i języku angielskim.
Odbiorcami prowadzonych przez nią szkoleń i projektów byli m.in.: pracownicy firm takich jak: Renault Polska Sp. z o.o., Bank Handlowy w Warszawie SA, Pfizer Polska Sp. z o.o., Merloni Indesit Polska Sp. z o.o., Lasy Państwowe, Polkomtel SA, Tequila/BTL Group, Bank BPH SA, Cezex Sp. z o.o., Animex Sp. z o.o. BRE Bank SA – MultiBank, mBank, Kredyt Bank SA, Budimex, MIKOMAX Sp. z o.o., P4 Sp.z o.o., Avon, Nutricia Polska Sp.z o.o., Philips Polska Sp. z o.o., BAT Sp. z o.o., Jeppesen A Boeing company.

Izabela Wanatowicz

Trener/Konsultant

Anna Włodarczyk

Menedżer Projektów / Konsultant

Zawodowo
Z pasji i wykształcenia jestem psychologiem i geografem – absolwentką Międzywydziałowych Indywidualnych Studiów Matematyczno – Przyrodniczych na Uniwersytecie Warszawskim. Tematyką rozwoju kompetencji interpersonalnych zajmuję się od 5 lat. Doświadczenia w realizacji i wspieraniu projektów gromadziłam podczas staży i pracy w wiodących firmach szkoleniowych i doradczych oraz – po stronie klienta – w dziale szkoleń i rekrutacji. W Westhill Consulting jestem odpowiedzialna za efektywne wspieranie realizacji projektów oraz koordynację działań logistycznych i harmonogramowych. Zajmuję się również diagnostyką i analityczną częścią obszarów działania Westhill.

 

Prywatnie
Też geograf. Gdy tylko nadarza mi się wolna chwila ruszam w świat. Daleki lub bardzo bliski (ot, las za miastem). Nie ma to znaczenia. Bo dla mnie podróże to spotkania. Z inną kulturą, z innymi ludźmi, z niecodziennymi miejscami. To kolekcjonowanie rozmów, historii, widoków, smaków. Przestrzeń do marzeń, snucia planów i spojrzenia na swoje codzienne życie z dystansu. To gubienie się i odnajdywanie na nowo. W przestrzeni jak i w życiu.

Anna Włodarczyk

Menedżer Projektów / Konsultant

Iwona Hołod Łabiga

Koordynator ds. projektów szkoleniowych

Iwona Hołod Łabiga

Koordynator ds. projektów szkoleniowych

Aneta Kozłowska

Dyrektor Biura Projektów

Z wykształcenia jestem Informatykiem i finansistką, absolwentką Akademii Podlaskiej w Siedlcach oraz Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania. Swoje doświadczenie zawodowe rozpoczęłam w Biurze Obsługi Klienta/Call Center, w międzynarodowej korporacji z branży finansów i ubezpieczeń współpracującej z sieciami handlowymi.

 

Następnie poprzez działy marketingu i sprzedaży nabywałam wiedzę na temat współpracy z Klientami detalicznymi i korporacyjnymi. Zarządzałam dwupoziomową strukturą w Dziale Sprzedaży, realizując założone plany. Prowadziłam duże projekty przygotowując nowe produkty do wdrożenia na rynek.

 

W Westhill Consulting zajmuję się zarządzaniem Biurem Projektów. Miałam przyjemność prowadzić od strony merytorycznej, formalnej i organizacyjnej takie projekty jak: Standardy Obsługi Klienta, Projekty Customer Experience Managment, Akademie i Kluby Menedżera, a także projekty z obszarów wzmacniających sprzedaż. Do grona Klientów z jakimi pracowałam do tej pory należą: Scania, Iveco, Inter Cars, Sanofi Aventis, Getin Noble Bank, PKS Gdańsk Oliwa, Kuehne+Nagel, Olsen, Skandia Zycie, Warta, Philips HealthCare, Regenersis, Canpol Babies.

Jednym z największych sukcesów to zdobycie wraz z Klientem Inter Cars nagrody HR Innovator 2016 za najbardziej innowacyjny projekt rozwojowy – „Autostrada Rozwoju” oraz wyróżnienia w konkursie EBStars w kategorii Digital za projekt MasterMechanik

Dodatkowo jestem trenerem specjalizującym się w zakresie sprzedaży i zarządzania zespołem. Mam za sobą wiele godzin spędzonych na sali szkoleniowej, dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem z uczestnikami warsztatów. Pomaga mi to zarządzać projektami realizowanymi przez Westhill.

Aneta Kozłowska

Dyrektor Biura Projektów

Aneta Kazała

Asystentka w dziale sprzedaży

Zawodowo
W Westhill Consulting rozpoczęłam swoją przygodę z biznesem jako asystentka w dziale sprzedaży. Zajmuję się przygotowywaniem ofert, zbieraniem informacji o Klientach oraz wspieraniem pozostałych procesów sprzedażowych. W życiu zawodowym cenię sobie precyzję i skrupulatność. Lubię wszystko planować i punkt po punkcie osiągać założone cele. Zarówno te małe jak i te duże. Uważam, że tylko dzięki ciężkiej pracy możemy osiągnąć pełen sukces.

 

Prywatnie
Fanka polskiej muzyki rockowej i zapalona podróżniczka. Energię lubię rozładowywać na koncertach, podczas zabawy pod sceną. Łącząc te dwie pasje staram się odwiedzać polskie festiwale muzyczne. Kilka jeszcze przede mną. Doceniam piękno przyrody. Pozwala mi się wyciszyć i odpocząć od codzienności. Od dziecka kocham książki. Od niedawna gotowanie. Nie boję się nowych wyzwań, bo osiąganie swoich celów daje zbyt wiele satysfakcji, aby tak łatwo z nich rezygnować.

Aneta Kazała

Asystentka w dziale sprzedaży

Monika Domagała

Menadżer projektów

Monika Domagała

Menadżer projektów

Karolina Piszczek

Koordynator projektów / Konsultant

Karolina Piszczek

Koordynator projektów / Konsultant

Daniel Pazura

Analityk ds. Biznesowych

Jestem Absolwent specjalizacji doradztwo organizacyjne magisterskich studiów menedżerskich na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Swoją karierę zawodową rozpocząłem od pracy w Call Center i obsługi Klienta. Doświadczenie w obszarze doradztwa organizacyjnego i personalnego oraz procesów rozwoju kompetencji zdobyłem podczas półrocznego stażu w firmie specjalizującej się w zakresie spraw personalnych.
W 2015 r. uzyskałem certyfikat ukończenia kursu Gamification na University of Pennsylvania. Jestem współautorem artykułu, który ukazał się w Personel Plus „Grywalizacja, czyli koniec smutnych cykli szkoleniowych.”

W Westhill Consulting realizuję projekty doradczo – szkoleniowe. Koordynowałem działania i byłem konsultantem w projektach ze Standardów Obsługi Klienta, Customer Experience Management, Akademii Menedżera i projektach wspierajacych sprzedaż.
Pracowałem m.in. dla takich Klientów jak: Inter Cars, Iveco, Scania, Kuehne + Nagel, Skandia Życie, Leroy Merlin, PZU, Canpol Babies, Credit Agricole.
Projekty jakie miałem okazję współtworzyć zostały docenione w prestiżowych konkursach: Nagroda HR Innovator w 2015 za najbardziej innowacyjny projekt dla PZU „Inspiratorium Menedżera 2.0 – grywalizacja w rozwoju przywództwa”, Inter Cars z tytułem HR Innovator 2016 za najbardziej innowacyjny projekt rozwojowy – „Autostrada Rozwoju” , projekt Master Mechanik został finalistą EB Stars w kategorii DIGITAL.

Daniel Pazura

Analityk ds. Biznesowych

Agnieszka Filarska

Koordynator projektów/Konsultant

Zawodowo
Jestem absolwentką psychologii KUL o specjalizacji Psychologia organizacji, marketingu i zarządzania. W trakcie studiów swoje zainteresowania tematyką szkoleń i rozwoju organizacji rozwijałam jako członek Europejskiego Forum Studentów Aegee. Jestem trenerem umiejętności społecznych z certyfikatem Szkoły Trenerskiej Natanaelum. Szczególnie interesuje mnie tematyka otwartej i efektywnej komunikacji. Pracowałam w DB Schenker Logistics w dziale HR, gdzie odpowiadałam za wdrożenie platformy e-learningowej i bieżące rekrutacje. Swoje doświadczenie kontynuowałam w dziale marketingu DB Schenker Logistics koordynując projekt z zakresu SCR skierowany do pracowników i wewnętrznych klientów organizacji. W Westhill Consulting jestem odpowiedzialna za tworzenie nowoczesnych materiałów edukacyjnych oraz wsparcie projektowe.

 

Prywatnie
Lubię słuchać ludzi. Mam poczucie, że wiele odpowiedzi nosimy w sobie, wystarczy tylko spojrzeć w siebie głębiej. Pasjonuje mnie postać Marka Kamińskiego – jego wytrwałość i nonkonformizm. Zainspirowana jego doświadczeniami chcę przepłynąć kajakiem Wisłę. Uwielbiam jeździć na rolkach, biegać. Cieszę się wiernymi przyjaciółmi.

Agnieszka Filarska

Koordynator projektów/Konsultant

Paulina Czuba

Młodszy koordynator projektów

Zawodowo:

Jestem studentką studiów magisterskich na uczelni SGH na kierunku Zarządzanie ze specjalizacją zarządzanie projektami i zarządzanie strategiczne. Ukończyłam studia licencjackie na kierunku Socjologia. Regularnie rozwijam się w tych obszarach i staram się łączyć swoją wiedzę o społeczeństwie z umiejętnościami zarządzania.

W Westhill zajmuję się koordynacją oraz wsparciem projektów na różnych płaszczyznach – logistycznej, organizacyjnej, komunikacyjnej. Miałam okazję koordynować projekty dla takich Klientów jak Mostostal, Scania, Sanofi, Aventis. Uczestniczyłam też w projektach realizowanych m.in. dla Inter Cars, Leroy Merlin, PKO Leasing, Electrolux. Dodatkowo wspieram Dział Marketingu, moje obowiązki w tym obszarze to głównie koordynacja działań w Social Media.

Prywatnie:

Prywatnie jestem pasjonatem sportu oraz wielbicielem zwierząt. Zawsze staram się robić wszystko na 100 % i wnosić radość oraz uśmiech w każdą dziedzinę życia 🙂 Uwielbiam nowe doświadczenia i wyzwania.

Paulina Czuba

Młodszy koordynator projektów

Iwona Zagórska

Młodszy Specjalista

Iwona Zagórska

Młodszy Specjalista

Katarzyna Zielińska

Asystentka projektów

Katarzyna Zielińska

Asystentka projektów

Beata Jasińska

Menadżer Działu Logistyki

Zawodowo
W Westhill koordynuję pracę Działu Logistyki. Ukończyłam Wyższą Szkołę Humanistyczną w Pułtusku na kierunku Politologia. Swoje doświadczenie zawodowe rozpoczęłam w Banku PKO BP S.A. Przez wiele lat pracowałam na stanowiskach kierowniczych. Podczas pracy w Banku nabyłam doświadczenie w zarządzaniu projektami oraz w szerokorozumianym wsparciu sprzedaży. Jestem osobą bardzo skrupulatną, lubię przejrzyste zasady
i uporządkowane procesy.
W Westhill Consulting jestem odpowiedzialna za efektywne wspieranie realizacji projektów oraz koordynację działań logistycznych i harmonogramowych.

 

Prywatnie
Mama dwójki dzieci 12- letniej Oliwki i 4-letniego Tomka. Wielka optymistka, bardzo otwarta na ludzi. Uwielbiam podróżować, zwiedzać i poznawać świat. Kocham chodzić po górach oraz jeździć na nartach.

Beata Jasińska

Menadżer Działu Logistyki

Agata Michalczyk

Asystentka biura

Agata Michalczyk

Asystentka biura

Karolina Bosowiec

Koordynator Projektów

Karolina Bosowiec

Koordynator Projektów

Julia Przybylska

Asystentka projektów

Julia Przybylska

Asystentka projektów

Magdalena Sekura-Nowicka

Trener/Konsultant

Jestem mentorem, dyplomowanym trenerem i psychologiem biznesu. Na co dzień pomagam organizacjom wdrażać zmiany w zakresie standardów pracy, procesów HR, poprawy efektów pracy i sprzedaży. Wspieram szefów firm w skutecznym przywództwie i sprawnym zarządzaniu. Szczególną uwagę poświęcam obszarowi komunikacji oraz rozwiązywaniu konfliktów.

 

Przede wszystkim jednak jestem praktykiem z kilkunastoletnim doświadczeniem w sprzedaży i zarządzaniu zespołami w międzynarodowych korporacjach w branży reklamowej i finansowej. Od ponad 10 lat codziennie obserwuję zmieniający się rynek sprzedaży i reaguję, wprowadzając coraz nowsze i skuteczniejsze koncepcje obsługi Klientów. To również stawia wysokie wymagania przez szefami sprzedaży, których przygotowuję do tej trudnej roli. Uważam, że doskonalenie umiejętności komunikacyjnych otwiera nam perspektywy bycia efektywniejszym sprzedawcą, jak i managerem, dlatego ten obszar kompetencji rozwijam u ludzi szczególnie.

Magdalena Sekura-Nowicka

Trener/Konsultant