Jakie były wyzwania i potrzeby Klienta Mosquito?
Cel główny projektu to zbudowanie świadomości, że Klient powinien znajdować się w centrum uwagi. Mosquito zależało, aby usystematyzować wiedzę, która była już w organizacji i aby ją uzupełnić. Satysfakcja Klienta to dla Mosquito kluczowa kwestia.
Szkolenie skierowane było do Działu Obsługi Klienta. Celem był również rozwój umiejętności z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta i zbudowanie solidnych fundamentów kluczowych umiejętności obsługi. Satysfakcja Klienta w Mosquito miała wznieść się na inny poziom.
Realizacja projektu Satysfakcja Klienta w Mosquito
Rozpoczęliśmy od analizy, która składała się z rozmów telefonicznych z uczestnikami, rozmowy z Działem HR oraz ankiety on-line.
Następnie przeprowadziliśmy szkolenie, na którym koncentrowaliśmy się na rozwijaniu umiejętności profesjonalnej obsługi Klienta, aby satysfakcja Klienta była jeszcze większa.
Jedna z zasad, jaką promowaliśmy, brzmiała: MIĘKKO DLA CZŁOWIEKA – TWARDO DLA PROBLEMU. OMÓWIENIE TRÓJKĄTA SATYSFKACJI KLIENTA.
Inne przykładowe tematy, które poruszyliśmy na szkoleniu:
- Poznaj siebie – poznanie tendencji jakie uczestnicy mają w sytuacjach obsługi Klienta. Wówczas łatwiej świadomie zarządzać tymi zachowaniami.
- Jak radzić sobie w konkretnych sytuacjach kontaktu z Klientem?
- Obsługa klienta – pytania i komunikacja w procesie
- Odkrywanie intencji stron.
- Gra Czarne-Białe.
- Decentracja.
- Klient zdenerwowany, mający zastrzeżenia.
- Zasady komunikacji mailowej.
Dzięki warsztatowej formie zajęć uczestnicy przećwiczyli wykorzystanie poznanych narzędzi.
Podsumowanie.
Zapraszamy na kilka wypowiedzi uczestników, po szkoleniu: