Zespół projektowy odpowiedzialnego za ten projekt chciał przeprowadzić dużą część pracowników centrali przez ważna zmianę. To nowy sposób pracy: z dotychczasowych kilku lokalizacji przeprowadzamy się do jednego, nowoczesnego biura!
Ważne było dla nich przybliżyć pracownikom zasady funkcjonowania w nowej, bardzo nowoczesnej i komfortowej siedzibie. Jednocześnie okoliczności zewnętrzne: lockdown sprawiły, że doszedł nowy cel. Jak zakomunikować w sposób uczestniczący nową kulturę organizacyjną i nową kulturę współpracy wynikającą z modelu pracy hybrydowej?
Te ciekawe wyzwania mBank zrealizował dzięki gamifikacji rozwojowej. Projekt Wieża mBank łączy grę osadzoną w realnych “wnętrzach” nowej siedziby firmy z nowoczesnym e-learningiem.
Zastosowaliśmy innowacyjne rozwiązanie: platformę gamifikacyjną LXP z dedykowaną fabułą: realnymi zdjęciami Wieży mBank – nowoczesnego biurowca w Warszawie. Projekt był realizowany zanim pracownicy jeszcze mogli realnie „iść do pracy” do nowego budynku. To na tych zdjęciach zbudowaliśmy całą fabułę platformy.
Pracownicy pracowali w formie zdalnej oraz rozproszonej – gamifikacja okazała się najlepszym sposobem, by pozyskać ich uwagę.
Dodatkowo podróż od parteru do najwyższego piętra to mnóstwo przekazanej graczom wiedzy podzielonej na kategorie / kompetencje:
Kontent do projektu to były “szyte na miarę” materiały. Zostały wykonane przez specjalistów od e-learningu firmy Gamehill.
Gracze podczas swojej podróży otrzymali porcje wiedzy podane w formie: