Zespół projektowy odpowiedzialny za ten projekt chciał przeprowadzić dużą część pracowników centrali przez ważna zmianę.
To nowy sposób pracy: z dotychczasowych kilku lokalizacji przeprowadzamy się do jednego, nowoczesnego biura!
Ważne było dla nich przybliżyć pracownikom zasady funkcjonowania w nowej, bardzo nowoczesnej i komfortowej siedzibie.
Jednocześnie okoliczności zewnętrzne: lockdown sprawiły, że doszedł nowy cel. Jak zakomunikować w sposób uczestniczący nową kulturę organizacyjną i nową kulturę współpracy wynikającą z modelu pracy hybrydowej?
Te ciekawe wyzwania mBank zrealizował dzięki gamifikacji rozwojowej. Projekt Wieża mBank łączy grę osadzoną w realnych “wnętrzach” nowej siedziby firmy z nowoczesnym e-learningiem.
Zastosowaliśmy innowacyjne rozwiązanie: platformę gamifikacyjną LXP z dedykowaną fabułą: realnymi zdjęciami Wieży mBank
– nowoczesnego biurowca w Warszawie.
Projekt był realizowany zanim pracownicy jeszcze mogli realnie
„iść do pracy” do nowego budynku. To na tych zdjęciach zbudowaliśmy całą fabułę platformy.
Pracownicy pracowali w formie zdalnej oraz rozproszonej
– gamifikacja okazała się najlepszym sposobem,
by pozyskać ich uwagę.
Dodatkowo podróż od parteru do najwyższego piętra to mnóstwo przekazanej graczom wiedzy podzielonej na kategorie / kompetencje:
Kontent do projektu to były “szyte na miarę” materiały. Zostały wykonane przez specjalistów od e-learningu firmy Gamehill.
Gracze podczas swojej podróży otrzymali porcje wiedzy podane w formie:
Ciekawostką były zadania interakcyjne: wpisz swój własny pomysł!
Dzięki temu zebraliśmy setki konkursowych, generowanych w społecznościowy sposób pomysłów i idei.
Każde zadanie, podobnie jak wszystkie 6 misji – kompetencji pracy hybrydowej – były oceniane przez graczy: