Nagranie webinaru:
Webinar miał miejsce w środę, 13 listopada o 12:00
Programy Talentowe w oczach przedstawicieli twardego biznesu brzmią raczej jak miły, opcjonalny, benefit niż strategia zarządzania efektywnością pracy i wynikami.
Jak więc zmienić tę narrację i zbudować mocny biznesowy case, który zarząd nie tylko zrozumie, ale też entuzjastycznie wesprze?
Podczas webinaru skupiamy się na kluczowych zagadnieniach, takich jak:
- Co mówią dane rynkowe? – przegląd badań i raportów które pokazują, że inwestycje w rozwój talentów to strategiczny krok dla biznesu.
- Jakie są obawy zarządu i sponsorów? – zrozumienie najczęstszych wątpliwości i jak na nie skutecznie odpowiadać.
- Jakie korzyści przynoszą programy talentowe z perspektywy zarządu? – argumenty, które przekonają decydentów, że programy te to coś więcej niż koszt.
- Jak budować poparcie dla programów talentowych? – omówimy sposoby komunikacji i prezentowania wartości programów talentowych w sposób zrozumiały dla zarządu i sponsorów.
- Rola wdrożenia dopasowanego do realiów firmy i kalibracja projektu– jakie KPI, miary sukcesu i wskaźniki efektywności pomogą udowodnić, że programy talentowe są nie tylko opłacalne, ale także niezbędne dla przyszłego rozwoju organizacji. Co i kiedy mają robić interesariusze?
- Jak zapewnić wdrożenie i trwałe efekty programu? – przekazanie wiedzy to tylko pierwszy krok. Pokażemy, jak zapewnić skuteczne wdrożenie rezultatów poprzez sesje follow-up i zadania wdrożeniowe, które przełożą się na realne zmiany w organizacji.
Ten webinar dostarczy Ci praktycznych wskazówek, jak przekonać zarząd i sponsorów, że rozwój talentów to inwestycja w przyszłość firmy, a nie wydatek bez zwrotu. Rozwiewamy wątpliwości i dzielimy się sprawdzonymi rozwiązaniami, które możesz od razu zastosować w swojej organizacji.
Uczmy się wspólnie, jak przekładać rozwój talentów na język biznesu!
Prowadzący: Mariusz Siechowicz i Klaudia Woszczyk