jak zaangażować najwyższą kadrę w rozwój i wsparcie programów rozwojowych?
Liderzy z najwyższego poziomu, Zarząd i osoby bezpośrednio raportujące do Zarządu, też potrzebują być w stałym procesie rozwoju swoich kompetencji.
Dlaczego:
Żeby być przykładem dla innych – pokazywać, że nieustanny rozwój jest szalenie ważny dla realizacji celów biznesowych.
Żeby dbać o spójność stylu zarządzania w firmie. Menedżerowie z niższych poziomów często uczestniczą w intensywnych programach szkoleniowych i w efekcie wdrażają nowe narzędzia. Jeśli firma ma działać jako jeden sprawny organizm, liderzy ze wszystkich szczebli powinni opierać się na tych samych zasadach zarządzania i mieć wspólny kod zarządzania.
I wreszcie, żeby skutecznie egzekwować nowe kompetencje od menedżerów na niższych szczeblach. Trudno jest to robić nie znając narzędzi, których oni się uczą.
W programie:
- Rola liderów w kształtowaniu strategii rozwoju kompetencji.
- Czego osoba z TOP Managementu może się jeszcze nauczyć? Jakie obszary merytoryczne mogą stanowić wartość dla tych osób.
- Jak zaplanować takie działania dla osób, które nigdy nie mają czasu: jakie formy rozwojowe są najbardziej adekwatne dla osób będących najwyżej w strukturze.
- Rola Zarządu w promowaniu projektów rozwojowych w organizacji.
- Razem, czy osobno: czy programy dla TOP powinny być organizacyjnie powiązane z programami dla liderów z niższych szczebli menedżerskich.
- Case’y konkretnych wdrożeń projektów dla TOP.
Nagranie webinaru
Prowadzący: Mariusz Siechowicz i Klaudia Woszczyk
Zapraszamy do kontaktu