BGŻ BNP Paribas

Anna Jankowska
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Szkolenie bardzo dobrze przygotowane pod kątem organizacyjnym oraz merytorycznym. Ciekawy sposób prowadzenia szkolenia, zachęcający do aktywnego wyrażania opinii i doświadczeń. Pomocne materiały szkoleniowe. Wiadomości przekazane na szkoleniu będą przydatne w codziennej pracy.

Joanna Wiatr
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Warsztat dla doradców oparty na podróży Klienta – poprzez różne momenty współpracy z bankiem. Przypominające o ważnych zasadach współpracy, filarach – na których opiera się współpraca. Szkolenie angażowało wszystkich uczestników i umożliwiało dzielenie się doświadczeniami. Dziękuję.

Hanna Rogozińska
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Cenny drogowskaz do codziennej pracy i nie tylko. Sprawnie i przyjemnie prowadzone.

Izabela Malinowska
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Urozmaicony program szkolenia. Ciekawie przekazane informacje. Przemyślanie poprowadzony tryb szkolenia. Dobrze zorganizowane.

Iwona Skorupka
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Szkolenie zawierało bardzo dużo oczywistych elementów, które w codziennej pracy powinny być wykorzystywane. Dzięki tym warsztatom utrwaliłam wiedzę i przypomniałam sobie o nich, bo przecież ćwiczenie i ciągłe powtarzanie czyni mistrza.

Iwona Radomska
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Bardzo interesujące szkolenie. Pozwoli mi złapać dystans do wielu problemów. Odświeżyło mi wiele informacji i pomoże wyjść z ram do których się przyzwyczaiłam – czyli rutyny. Klasyfikacja Klienta na pewno wpłynie na lepszą jakość mojej pracy. Dziękuję, było super.

Dominik Ciuchnicki
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Szkolenie zorganizowane w sposób dynamiczny. Bardzo wartościowe, obfitujące w wymianę doświadczeń. Praca w grupach.

Monika Dabrowska
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Pozytywna, Iza jest bardzo dobrze przygotowanym trenerem, pełnym energii. W przystępny sposób przekazywała wiedzę.

Waldemar Borowiecki
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Szkolenie prowadzone profesjonalnie. Przydatny materiał omówiony w teorii i praktyce. Odświeżenie pewnych zagadnień. Pomocne w codziennej pracy.

Agnieszka Łada
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Jedno z najlepszych szkoleń w jakim uczestniczyłam. Precyzyjna, sympatyczna prowadząca – w jasny i przystępny sposób przekazany materiał szkoleniowy. Bardzo pomocne w mojej pracy – polecam.

Małgorzata Jaśko
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Szkolenie było prowadzone w dobrym tempie w ciekawy sposób. Pobudzanie uczestników do aktywnego udziału w zadaniach umysłowych i ruchowych. Zaangażowanie prowadzącego, aktywne słuchanie i reagowanie na potrzeby grupy. Szczególne podziękowania dla prowadzącej.

Mariola Łazęcka
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Ciekawe, kształtujące z poza zakresu produktowego.

Agnieszka Kaszczyc
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Praktyczne wskazówki, wymiana zadań oraz doświadczeń. Szkolenie bardzo interesujące, intensywne i rozwojowe. Zasługa w dużej mierze Trenera.

Wojciech Majderdrut
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Dobra organizacja. Doświadczony i konkretny prowadzący. Bardzo dobra atmosfera. Prowadzący reagujący na potrzeby uczestników. Szkolenie nowatorskie. Osoby z wieloletnim doświadczeniem odkrywają, że jednak jest jeszcze wiele nie zbadanych obszarów i kompetencji do rozwoju.

Iwona Kuprel
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Szkolenie było zorganizowane w bardzo ciekawy sposób. Tematyka szkoleniowa przeplatała się z ciekawymi ćwiczeniami. Temat gościnności w bankowości okazał się, że jest to bardzo istotny element.

Wioletta Połpawska
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Szkolenie zdecydowanie poleciłabym innym doradcom, poprzez robienie różnych ćwiczeń zdecydowanie bardziej przyswajamy wiedzę. Maja-Brawo!

Renata Michalonek
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Bardzo ciekawe, praktyczne. Nie można się nudzić. Prowadząca Maja-super! Pierwsze szkolenie z gościnności na którym byłam. Ciekawe dyskusje. Bardzo mi się podobało. Polecam.

Joanna Kołcz
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Bardzo ciekawa forma przekazania informacji poprzez czynne uczestnictwo w zadaniach grupy uczestników. Nowa ciekawa forma. Zainteresowanie swoją wiedzą uczestników poprzez czytelny przekaz wiedzy.

Jolanta Trzcińska
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Szkolenie prowadzone w ciekawej, otwartej, zabawnej formule. Dużo praktycznych wskazówek będzie umożliwiało współpracę z Klientem. Wiele ciekawych przykładów, zabaw które przenosiły na realny świat Klienta i pomogły wczuć się w jego rolę. Godne polecenia i inspirujące.

Artur Bardziński
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Fajna forma szkolenia, aktywny udział. Dużo ćwiczeń praktycznych i praca w grupach.

Aneta Zimek
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Bardzo trafnie i w sposób innowacyjny przedstawione założenia szkolenia. Szkolenie, które nie powiela wcześniejszych odbytych szkoleń. Bardzo polecam. Świetna, luźna atmosfera bez wywoływania presji i nacisku na uczestników. Człowiek ma chęć uczestniczenia. Oby tak dalej.

Natalia Wojtczak
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Wysokie kompetencje osoby prowadzącej. Ciekawy sposób przekazania informacji.

Agnieszka Chojnacka
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Szkolenie bardzo ciekawe i kompetentne. Bardzo przydatne, ukierunkowane, konkretne. Prowadzący bardzo bezpośredni i komunikatywny.

Sylwia Tomaszewska
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Szkolenie ciekawie prowadzone. Oprócz suchej wiedzy dużo ćwiczeń, które pozwalają zrewidować swoje przekonanie z realną sytuacją.

Monika Gazda
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Szkolenie inne, ciekawsze niż szkolenie wewnątrzbankowe. Uświadomienie pewnych oczywistych kwestii poprzez ćwiczenie np. ślepiec. Zaangażowany, profesjonalny prowadzący.

Małgorzata Matusiak
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Szkolenie było bardzo ciekawe, różniło się od innych szkoleń sposobem prowadzenia.
Przez dobrą zabawę wniosło do moich codziennych obowiązków dużo ciekawych rozwiązań. Z pewnością dzięki temu szkoleniu przełamię w sobie kilka obiekcji, które miała do tej pory w swojej pracy. Znalazłam dla siebie ciekawe rozwiązania, które z pewnością wykorzystam.

Violetta Wróblewska
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Szkolenie inne od dotychczasowych. Bardzo ciekawe, aktywne. Prowadzący bardzo dobrze przekazał najlepsze praktyki sprzedaży.

Alicja Żukowska
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Ciekawa forma (inna niż dotychczas) zajęć, przekazania informacji. Wiedza i kompetentność prowadzącego. Szkolenie pozwoliło mi spojrzeć na sytuacje (pomóc w ich rozwiązywaniu, które dotychczas były trudne)
.
Tomasz Chemiński
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Bardzo dużo ciekawych, innowacyjnych rozwiązań w budowaniu relacji biznesowych. Rozwiązania i propozycje na długofalowe utrzymanie Klienta.

Joanna Potocka
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Ciekawy sposób przekazania wiedzy. Zwrócenie uwagi na różne aspekty. Trener bardzo profesjonalny.

Julita Machnio
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Szkolenie dodało skrzydeł, zmotywowało do działania, otworzyło oczy na wiele aspektów na które w codziennym życiu nie zwracało się uwagi.

Adrian Niewiadomski
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Ciekawe, bardzo rozwojowe, niebanalne, prowadzone bardzo dobrą metodą warsztatową. Innowacyjne.

Daria Wojtowicz
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Świetne, połączenie tematu szkolenia z zupełnie inną formą niekojarzącą się z bankowością – Rejs Statkiem (Mistrzostwo!) Profesjonalne przygotowanie, prowadzący z pasją i mega doświadczeniem. Pozytywne nastawienie do uczestników, nie wywieranie presji i angażowanie uczestników. Dzięki

Edyta Sadowska
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Szkolenie bardzo dużo wnosi nowej wiedzy o nowym modelu współpracy z Klientem. Osoba prowadząca otwarta i komunikatywna. Godne polecenia.

Anna Odachowska
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
W bardzo miłej atmosferze, rozwija, otwiera oczy, uczy.

Anna Chmura
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Pobyt na szkoleniu na pewno nie mogę określić jako stracony (jak niestety z niektórymi szkoleniami tak bywa). Wiedza przedstawiona przez trenera była przejrzysta, ćwiczenia pomagały przyswoić wiedzę. Niektóre niekonwencjonalne jak ćwiczenie „ślepca”. Na pewno mogę polecić to szkolenie.

Barbara Betyna
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Pełen Profesjonalizm.

Izabela Pawelec
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Szkolenie niezwykle interesujące i pomocne. Poleciłabym każdemu udział w szkoleniu.

Artur Bednarski
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Dziękuję za brawurowe prowadzenie (Dorota Olszewska). Konkret, poczucie humoru, dobre merytoryczne przygotowanie trenera. Szkolenie mniej odkrywcze (z uwagi na poszerzone już przeze mnie doświadczenie) ale bardzo dobrze porządkujące. Dziękuję

Małgorzata Skoraszewska
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
SUPER!

Kazimiera Kołoda
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Bardzo dobra atmosfera, świetne zabawy jako przerywniki. Fantastyczny trener z poczuciem humoru.

Alicja Sądkiewicz
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Profesjonalnie przygotowane szkolenie, miła atmosfera, szkolenie bez sztucznych scenek – to duży pozytyw. Trener sprawił iż wiedza została przyswojona w naszej atmosferze z humorem.

Aneta Łastowiecka
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Wiedza i przygotowanie merytoryczne trenera na bardzo wysokim poziomie. Brawo! Sposób przekazania wiedzy przez trenera bardzo trafny. Wiele przydatnej i pozyskanej wiedzy i umiejętności wprowadzę do swojej pracy codziennej.

Sylwia Pater
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Bardzo przyjazna atmosfera pomimo luźnego podejścia udało się zrealizować cały plan szkolenia. Bardzo miłe przerywniki, które spowodowały, że szkolenie się nie dłużyło. Ogólne wrażenie bardzo pozytywne.

Edyta Pietrasik
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Szkolenie przedstawione w nieznanej i nowej formie. Interesujące, urozmaicone ćwiczeniami i ciekawymi zadaniami. Osoba prowadząca uśmiechnięta, pełna entuzjazmu.

Renata Włodarczyk
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Prowadząca bardzo sympatyczna, energiczna. Właściwa osoba na właściwym miejscu.

Alicja Kalinowska
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Bardzo dobra organizacja szkolenia. Szkolenie w bardzo przyjemnej atmosferze. Trener szkolenia- Majabardzo szeroka wiedza merytoryczna. Sympatyczna, miła, uśmiechnięta.

Agata Ruszkarska-Bańska
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Bardzo podobała mi się atmosfera i sposób przekazywania wiedzy przez trenera. Ćwiczenia bardzo użyteczne. Jestem bardzo zadowolona z prowadzącej tj. P. Maja Lose.

Anna Franas
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Szkolenie bardzo pozytywne, trener zaangażowany, przekazujący wiedzę w luźny sposób, stwarzający super atmosferę. Szkolenie- tematyka bardzo przydatna w mojej pracy. Polecam!

Marta Kaim
BGŻ BNP Paribas
Doradca PB
Wiele przydatnych i praktycznych wskazówek. Uważam, że tego typu szkolenia prowadzą do efektywności pracy z Klientem Private Banking.

Monika Wnuk
BGŻ BNP Paribas
Konsultant PL
Fajnie opisany profil na postępowanie w obsłudze trudnego Klienta. Fajna energia prowadzącego – Jacka.

Dorota Bodzęta
BGŻ BNP Paribas
Specjalista
Profesjonalnie przygotowany trener, jasny przekaz. Szkolenie mocno sprecyzowane w zakresie tematyki, ciekawe wnioski do codziennej praktyki.

Bartosz Grajeta
BGŻ BNP Paribas
Starszy doradca Klienta Private Banking
Bardzo ciekawa tematyka szkolenia. Bardzo ciekawy i interaktywny sposób prezentacji szkolenia. Zbyt krótki czas szkolenia.

Monika Nowicka
BGŻ BNP Paribas
Starszy specjalista
Przydatne informacje w pracy z trudnym Klientem. Energia i optymizm prowadzącego. Rozszerzenie wiedzy w obsłudze Klienta PB.

Joanna Bigaj
BGŻ BNP Paribas
Dyrektor
Ciekawe szkolenie, interaktywne. Żałuję, że trwało tylko 7 h.

Edyta Klama
BGŻ BNP Paribas
Specjalistka ds. PB
Szkolenie powinno odbywać się cyklicznie (raz na kwartał) celem wymiany spostrzeżeń i wprowadzeniu nowych rozwiązań, usprawnień itp. Część praktyczna urozmaicona co jest plusem.

Ewa Czerwińska
BGŻ BNP Paribas
Specjalista ds. obsługi sprzedaży PB
Bardzo ciekawe, szkoda że takie krótkie. Mieliśmy okazję do wymiany doświadczeń oraz wniesienia czegoś od siebie. Można z niego wynieść praktyczną wiedzę dotyczącą kontaktu z Klientem i jego punkt widzenia.

Kalina Śmigielska
BGŻ BNP Paribas
Młodszy Specjalista CC
Bardzo dużo wniosło do dalszej pracy. Poznanie doświadczeń doradców i innych specjalistów – bardzo pozytywne. Bardzo dużo praktycznej wiedzy (wielki plus). Utrzymanie tematu szkolenia.

Krzysztof Wilk
BGŻ BNP Paribas
Trener
Było świetne! Godne polecenia. Możliwość wymiany doświdczeń między różnymi działami, które uczestniczą w procesie.

Andrzej Anioł
BGŻ BNP Paribas
Dyrektor CPB Gdańsk
Temat i zasada przekazania informacji bardzo przypadła mi do gustu. Sugeruję powrót za jakiś czas do pogłębienia wiedzy na temat radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.

Gabriela Woźniak
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Dziękuję za dwa dni emocjonującego szkolenia.
Szkolenie pomocne do pracy z Klientem ale i również w życiu codziennym. Dzięki temu, że oparta na psychologii dowiedziałam się czegoś więcej. Dynamiczny szkolący, wracał do wcześniej podjętych wątków zawsze, za co duży plus. Każdemu, kto działa w sprzedaży polecam takie szkolenie.

Ewa Błaszczak
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Bardzo interesujące, wyczerpujące tematycznie. Prowadzący w niesamowicie interesujący sposób prowadzi szkolenie. Jedyny mankament to czas. Ten materiał mógłby być rozłożony na „kilka godzin dłużej”.

Izabela Laskowska
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Niebanalne, interesujące, nie monotonne, wymagające zaangażowania. Tematyka związana z wykonywaną pracą, aczkolwiek nabyta wiedza i umiejętności przydadzą się również w życiu prywatnym. Brawo dla prowadzącego Jacka Prokopa.

Krzysztof Grela
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Szkolenie było prowadzone w miłej atmosferze. Forma szkolenia była niestandardowa, wymagająca zaangażowania wszystkich uczestników szkolenia.

Dariusz Malicki
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Szkolenie bardzo ciekawe, w formie warsztatów. Zostało poruszonych wiele ciekawych tematów. Ogranięty prowadzący z dużą wiedzą.

Maciej Stefański
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Jestem wdzięczny za możliwość uczestnictwa z osoba właściwą, merytorycznie przygotowaną i mającą bogaty przekaz. Jestem bardzo zadowolony, wiele nowości, technik umiejętności komunikacji przekazał prowadzący. Polecam innym grupom, osobom tego trenera.

Beata Bałazy
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Szkolenie prowadzone w sposób niestandardowy, wychodzące poza ramy. Prowadzący szkolenie bardzo zaangażowany, proaktywny. Uczestnicy szkolenia nie odczuli presji w wykonywaniu ćwiczeń z możliwością wyboru sposobu ćwiczeń. Bardzo ciekawe szkolenie, interesujące, opierające się na doświadczeniu. Szkolenie przeprowadzone z pasją prowadzącego. Dzięki temu szkoleniu wiele informacji zabieram ze sobą. Dziękuję

Joanna Smerczek
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Ciekawa forma szkolenia, brak sztucznych szablonów zachowań. Wiele cennych informacji pozwalających na budowanie właściwych (trwałych) relacji z Klientem.

Piotr Kwiatkowski
BGŻ BNP Paribas
Starszy Doradca Klienta Bankowości Prywatnej
Bardzo dziękuję za merytoryczny przekaz cennych informacji z zakresu wyjątkowej jakości obsługi i szerszego spojrzenia na biznes.

Mateusz Menich
BGŻ BNP Paribas
Sekcja Utrzymania Jakości i Kontroli
Szkolenie zostało bardzo dobrze przemyślane i opracowane. Informacje nie były przekazywane akademicko, tylko w procesie, który trwał od początku i dzięki wspólnym analizom idea obsługi Klienta Private Line – kształtowała się naturalnie. Na pochwałę zasługuje Jacek, jego wiedza i postawa skracała dystans w odpowiednim stopniu.

Renata Jabłońska
BGŻ BNP Paribas
Doradca Premium
Bardzo fajne, ciekawe szkolenie.
Bardzo pozytywna atmosfera, na rano naładowane baterie.

Wojciech Grzyb
BGŻ BNP Paribas
Doradca Premium
Dużą zaletą była wymiana doświadczeń między uczestnikami.

Marcin Leszczyński
BGŻ BNP Paribas
Doradca Premium
Szkolenie przeprowadzone w ciekawej i interaktywnej formie. Temat szkoleń interesujący. Prowadzone rzeczowo i przyjaźnie.

Justyna Grad
BGŻ BNP Paribas
Doradca Premium
Jestem zadowolona, że mogłam poznać innych doradców i wymienić doświadczenia. Poznać nowe wyzwania na pokładzie rejsu w klasie Premium.

Małgorzata Kulawiak-Gawrońska
BGŻ BNP Paribas
Doradca Premium
Duża wartość merytoryczna szkolenia. Poruszenie tematów dotyczących relacji z Klientem, zwrócenie uwagi na punkty zapalne. Usystematyzowanie wiedzy.

Katarzyna Suta-Mataurozo
BGŻ BNP Paribas
Doradca Premium
Chciałabym ocenić dwa aspekty:
1. Prowadzący
Nie mam żadnych zarzutów co do prowadzącego trenera – profesjonalizm, przygotowanie ale jednocześnie miła atmosfera.
2. Merytoryka szkolenia
Brakowało mi informacji na temat planów dla Klientów z segmentu Premium.

Monika Pawlicka
BGŻ BNP Paribas
Doradca Premium
Szkolenie przeprowadzone w ciekawej interpretacji szkoleniowej, duża wartość merytoryczna szkolenia. Poruszenie tematu relacji z Klientami w nowy, ciekawy sposób.

Katarzyna Woźniak-Pawlik
BGŻ BNP Paribas
Dyrektor Regionu
Konkretnie. Kompleksowo. Sprawnie. Profesjonalnie. Poznaliśmy wiele istotnych kwestii zarówno z punktu widzenia Doradcy jak i Menadżera.

Anna Janik
BGŻ BNP Paribas
Dyrektor Regionu
Szkolenie przeprowadzone w przyjemnej atmosferze, dające możliwość swobodnych wypowiedzi, otwartości. Dało możliwość podzielenia się wzajemnymi dobrymi przykładami.

Mirosława Janiel
BGŻ BNP Paribas
Dyrektor Regionu
Bardzo ciekawy projekt, wart wprowadzenia w życie. Ciekawie prowadzone przez trenera.

Krystyna Pawłowicz
BGŻ BNP Paribas
Dyrektor Regionu
Bardzo ciekawa tematyka – po raz pierwszy spotkałam się z takim tematem. Warsztatowy sposób prowadzenia szkolenia.

Renata Jakubowska
BGŻ BNP Paribas
Dyrektor Regionu
Innowacyjna formuła szkolenia, wizualizacja podróży. Ciekawa idea. Zaangażowanie uczestników w warsztaty.

Mariusz Sobotka
BGŻ BNP Paribas
Dyrektor Regionu
Niebanalne. Innowacyjne. Wprowadzające nowe rozwiązania. Nowoczesne. Luksusowe.

Marcin Karcz
BGŻ BNP Paribas
Dyrektor Regionu
Pierwszy raz uczestniczyłem w szkoleniu opartym na motywie podróży liniowcem.

Małgorzata Mierzicka-Czajkowska
BGŻ BNP Paribas
Dyrektor Regionu
Motyw szkolenia oparty o podróżowanie „liniowcem” bardzo interesujący i innowacyjny. Ciekawe rozwiązanie proponowane przez prowadzących (podróż od portu do portu). Dostosowywanie zadań do bieżących potrzeb uczestników.

Tomasz Majtyka
BGŻ BNP Paribas
Dyrektor Regionu
Szkolenie prowadzone w sposób aktywny i atrakcyjny. Wypracowane pomysły chętnie wdrożę w swoim Regionie. Szkolenie w Konwencji podróży statkiem/liniowcem dawało komfort przyswajania wiedzy i tworzyło atmosferę kreatywności.

Justyna Baran
BGŻ BNP Paribas
Dyrektor Regionu
Szkolenie prowadzone, oparte na przykładzie odmiennym. Niezwyczajne z profilem działalności pracodawcy. Szalona „innowacyjna” podróż statkiem liniowcem.

Barbara Dworakowska
BGŻ BNP Paribas
Dyrektor Regionu
Pierwsze szkolenie w bankowości, które stawia tak bardzo i jedynie na relacje z Klientem. Bardzo jasny, optymistyczny sposób przekazywania wiedzy. Chciałabym aby cała sieć została przeszkolona w tym zakresie i w takiej formie. Polecam.

Agnieszka Nowalińska
BGŻ BNP Paribas
Dyrektor Regionu
Niebanalne rozwiązania. Szkolenie oparte na motywie podróży liniowcem.
Super, nigdy wcześniej w podobnym nie uczestniczyłam. Interaktywne materiały. Innowacyjne. Twórcze rozwiązania.

Krzysztof Parafianowicz
BGŻ BNP Paribas
Dyrektor Regionu
Szkolenie innowacyjne. Wcześniej nie miałem przyjemności brać udziału w tego typu projekcie. Pomysł pokazania idei gościnności jako podróż luksusowym wielko morskim liniowcem jest bardzo ciekawa i poruszająca. Polecam wszystkim.

Monika Auguścik
BGŻ BNP Paribas
Trener
Rekomenduję uczestnictwo w szkoleniu prowadzonym przez Jacka Prokopa. Szkolenie jest pełne energii, inspirujące.

Joanna Wiatr
BGŻ BNP Paribas
Kierownik Zespołu Sprzedaży – Bankowość Detaliczna i Premium
Bardzo merytoryczne szkolenie w zakresie procesu obsługi Klienta Premium. Ważne również dla mnie z punktu widzenia Train The Trainers. Przydatne do wykorzystania w bieżącej pracy.

Witold Makar
BGŻ BNP Paribas
Trener
Polecam szkolenie w ramach projektu Najlepsze Praktyki Sprzedaży Premium prowadzone przez Jacka Prokopa ze względu na zaangażowanie trenera. Jasny i zrozumiały sposób komunikowania (w tym budowania bezpieczeństwa w wykonywaniu aktywności szkoleniowych uczestników). Dodatkowym atutem szkolenia była pozytywna atmosfera.

Wioletta Radwańska-Walczak
BGŻ BNP Paribas
Trener
Polecam Jacka Prokopa do prowadzenia szkoleń, gdyż profesjonalizm i zaangażowanie w prowadzone szkolenie spełniło moje oczekiwania w kontekście szkolenia. Szkolenie było energiczne i co najważniejsze wykorzystam pewne elementy w swojej pracy przy prowadzeniu szkoleń.

Anna Orzechowska
BGŻ BNP Paribas
Trener
Bardzo pozytywna opinia o szkoleniu. Inspirujące ćwiczenia, bardzo fajna atmosfera, która spowodowała, że każdy chętnie brał udział we wszelkiego rodzaju ćwiczeniach. Bardzo dobre przygotowanie merytoryczne Jacka oraz profesjonalne podejście do szkolenia. Polecam.

Share Button