Vaillant

Piotr Szymanowski
Vaillant
Specjalista ds. technicznych
Szkolenie przeprowadzone w interesujący sposób. Ciekawe formy aktywizujące uczestników. Z przyjemnością wziąłem udział w zajęciach. Duże zaangażowanie i kompetencje prowadzącego.

Izabela Kozubska
Vaillant
Pracownik biurowy
Warsztaty w wykonaniu P. Jacka były pouczające, uzmysłowiły gdzie popełniałam błędy przy rozmowie z trudnym Klientem, a w szczególności nie dać się zapędzić „w kozi róg” i ulec Klientowi, gdyż wróżkami nie jesteśmy.

Wojciech Żurawski
Vaillant
Eksport techniczny
Jerzy super przygotowany z energią. Polecam każdemu kto będzie korzystał ze szkolenia. Każdemu kto będzie miał kontakt z Klientem.

Zygfryd Markiefka
Vaillant
Serwisant
W czasie szkolenia przedstawiono konkretne informacje i sposoby komunikacji z Klientem w rozwiązywaniu różnych problemów.

Dariusz Ciupak
Vaillant
Właściciel
Prowadzący kompetentny. Atmosfera tworzona bardzo sympatycznie.

Dariusz Kłos
Vaillant
Dyrektor Zarządzający
Profesjonalne ujęcie interesujących zagadnień.

Izabela Kobierska
Vaillant
Pracownik administracyjno-biurowy
Szkolenie bardzo profesjonalne, energiczne, dużo przydatnych informacji, prowadzący bardzo dobrze przygotowany. Godne polecenia.

Wojciech Olszewski
Vaillant
Serwisant
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Trener przygotowany w 100% . Część pierwsza nie potrzebna.

Eugeniusz Słowik
Vaillant
Regionalny koordynator serwisu
Dobrze przygotowane szkolenie o dobrej dynamice. Dobrze prowadzone i dające wiele możliwości zastosowania poruszanych zagadnień.

Wojciech Besz
Vaillant
Właściciel
Bardzo dynamiczne szkolenie, w sposób naturalny wciągające w aktywne uczestnictwo. Wiele konkretnych metod i sposobów obsługi trudnego Klienta.

Krzysztof Bujnowski
Vaillant
Serwisant
Poznałem rzeczy, z których istnienia nie zdawałem sobie sprawy a ponadto nauczyłem się ich używać w życiu. Będą one bardzo przydatne w trudnych sytuacjach zawodowych i prywatnych. Pozytywna energia oraz zaangażowanie prowadzącego, niesamowita i wzbudzająca zainteresowanie tematem szkolenia.

Ewa Kłos
Vaillant
Pracownik administracyjno-biurowy
Jestem zadowolona ze szkolenia, dowiedziałam się dużo ciekawych rzeczy do współpracy z trudnym Klientem. Jak przeprowadzić rozmowę żeby Klient był zadowolony.

Rafał smuga
Vaillant
Serwisant
Było extra! Jacek pokazał w jaki sposób radzić sobie w sytuacjach stresujących – schemat konkretnych zachowań, które naprawdę sprawdzają się w praktyce.

Magdalena Mazurek
Vaillant
Pracownik administracyjno-biurowy
Polecam gorąco ze względu na formę przeprowadzenia szkolenia. Bardzo sprawnie w sympatycznej atmosferze i co ważne z optymistycznym nastawieniem do dalszej pracy.

Stanisław Sitko
Vaillant
Serwisant
Przeprowadzone fachowo. Pomocne – uświadamiające priorytety w zachowaniu kolejności działań prowadzących do pozytywnego rozwiązywania sprawy kontaktów osobowych z Klientem.

Adam Wasilewski
Ciekawe szkolenie zwłaszcza dla osób początkujących w dziale obsługi Klienta.

Artur Gmochowski
Chciałbym serdecznie podziękować za profesjonalne szkolenie z zakresu obsługi Klienta „Misja Klient”. Rewelacyjne, przyjacielskie i zrozumiałe podejście do kursantów. Dziękuję

Mariusz Jóźwiak
Szkolenie prowadzone było w sposób przemyślany i tak zorganizowany aby uczestnicy przechodzili od rzeczy podstawowych do konkretnych schematów działania. Sprawiło to, że oceniam szkolenie bardzo pozytywnie. Dziękuję

Stefa Żuchowski
Uzyskane w trakcie szkolenia metody i informacje pozwolą mi podnieść jakość obsługi i skrócić czas poświęcony na korespondencję.

Share Button