Challenge room to doskonała okazja na zgrywalizowany, kilkugodzinny lub całodniowy event dla firm.
Pomysł na warsztaty integracyjne dla firm opiera się o koncepcję pokoi wyzwań. W czasie wydarzenia drużyny zagłębiają się w świat business case i wyzwań, rywalizując ze sobą, odwiedzają POKOJE ZAGADEK. Jeśli zespół ma ze sobą dobrze współdziałać na co dzień to pokoje wyzwań są niezwykłą, mądrą integracją grupową między pracownikami, które jeszcze bardziej scalająca zespoły.
Ważne jest, że wykorzystujemy grywalizację dzięki czemu łączymy ludzi w drużyny, które w rezultacie ruszają w fabularną przygodę! Zdobywając punkty, tajemnicze artefakty walczą o tytuł najlepszego zespołu. Scenariusz wydarzenia opiera się o mechanikę ze świata gier.
Na pewno znasz pokoje zagadek!
Jak zamienić te wyzwania w zadania biznesowe?
Wydarzenie to udział w ekscytujących pokojach wyzwań,który zostanie doceniony ponieważ jednocześnie spełnia oczekiwania rozwojowe zarówno pracowników, jak i menedżerów. Dlatego każdy pokój prowadzi doświadczony trener biznesu.
Różnorodność Pokojów Wyzwań zapewnia mnogość doświadczeń.
W rezultacie nikt nie ma prawa się nudzić! Warsztaty integracyjne Challenge Rooms mogą trwać od 20 minut do 1 godziny, w zależności od potrzeb i warunków.
Zobacz film z Integracji firmowej z Pokojami Wyzwań dla DOUGLAS
Oto przykładowe opisy 6-ściu Pokoi. Event Integracja Challenge Rooms jest to całodniowe wydarzenie dla grupy od kilkudziesięciu do kilkuset osób. Dlatego integracja Challenge Rooms może być inauguracją projektów AKADEMIA MENEDŻERA.

Stwórz najbardziej gościnny oddział Twojej firmy NA ŚWIECIE. W rezultacie rozwijamy kompetencje: projektowanie zgodnie z metodyką DT, Agille

Rozwiń swoją sprzedaż poprzez wiedzę, jakim bohaterem jest twój produkt! W rezultacie rozwijamy kompetencje: świadomość marketingowa, sprzedaż

Zgodnie z cyklem Kolba wprowadzamy uczestników w doświadczenie poprzez budowanie struktury Marshmallow Challenge. Rozwijamy kompetencje: współpraca zespołowa, działanie pod presją czasu, planowanie i prototypowanie.

W tym pokoju uczestnicy poznają historie, w których pojedynczy pracownicy firm United Airlines i Hotelu Ritz odpowiadają za złe i dobre doświadczenia Klienta. W rezultacie zainspirowani przykładami ze świata tworzą plakaty z proklienckimi gestami, które już wykorzystują w swojej pracy.

Odwaga vs prokrastynacja. Praca na takich case’ach jak historia Heleny Rubinstein lub firma KODAK Uczestnicy zapoznają się z historiami, które w konkretnej branży osiągnęły sukces dzięki swojej determinacji, lub… przegapiły szansę?

Uczestnicy dowiadują się, w jaki sposób zaprojektować proces uczenia się, przede wszystkim aby był skuteczny. Uczestnicy mają za zadanie nauczyć się żonglowania 3 rekwizytami. W rezultacie otrzymują informacje dotyczące korzyści psycho-fizycznych dotyczących nauki żonglowania oraz przede wszystkim instrukcje jak to zrobić.