Nasze wdrożenia

Case Study

Projekt grywalizacja KGHM Kompetentni w branży to fabularna przygoda, której celem jest budowanie wiedzy o pracodawcy KGHM, procesach, produktach, historii...

Case Study

Grywalizacja OFFshore GAME to projekt skierowany do kilkuset specjalistów PKN ORLEN, gdzie fabuła i mechanika gier pomagały rozwijać kompetencje: INNOWACYJNOŚĆ...

Case Study

Z naszym Klientem Asseco zrealizowaliśmy niedawno dwa ciekawe projekty rozwojowe -coachingi rozwojowe i lekcje zdalne.  1. WEBINARY W czasie hybrydowej...

Case Study

Skanska Safety Week – międzynarodowa gamifikacja dotycząca kultury bezpieczeństwa. Jakie były wyzwania i potrzeby Klienta? Skanska miała potrzebę, aby w...

Case Study

Jakie były wyzwania i potrzeby Klienta Raben? Celem projektu było wypracowanie Najlepszych Praktyk Zarządzania Raben Group i wykonanie projektu zmieniającego kulturę zarządzania...

Case Study

Jakie były wyzwania i potrzeby Klienta DSV? W związku ze zmianami organizacyjnymi w firmie, DSV miała potrzebę przeprowadzić program rozwojowy dla...

Case Study

Jakie były wyzwania i potrzeby Klienta Loxx? Celem projektu było stworzenie i wdrożenie standardów. Standardy obsługi Klienta były tworzone dla...

Case Study

Jakie były wyzwania i potrzeby Klienta Mosquito? Cel główny projektu to zbudowanie świadomości, że Klient powinien znajdować się w centrum...

BANKOWOŚĆ FINANSE i UBEZPIECZENIA

Jakie były wyzwania i potrzeby Klienta Deloitte? Deloitte jako nowoczesna firma, która dba o swój employer branding, postanowiła wdrożyć zgrywalizowaną platformę –...

Case Study

Jakie były wyzwania i potrzeby Klienta PKP S.A? Celem projektu GRYWALIZACJA ONBOARDINGU naszego Klienta było skuteczne wdrożenie nowych pracowników do...

Case Study

Jakie były wyzwania i potrzeby Klienta Ecco? Celem projektu Anglojęzyczne Standardy Obsługi Klienta tego potentata branży obuwniczej było: stworzenie i...

Case Study

Wyzwania i potrzeby w projekcie Innogy rozwój managerów Projekt dedykowany jest dla nowych managerów i tych którzy tę rolę piastują od niedawna....

BANKOWOŚĆ FINANSE i UBEZPIECZENIA

GPW grywalizacja: cel projektu Celem projektu była przede wszystkim integracja pracowników i przekazanie wiedzy o nowych regulacjach prawnych (MIFID II)....

Case Study

Jaki był cel projektu? Grywalizacja projektu Akademia Lidera miała za cel wspierać misję Klienta. Dla Decathlon Polska jest nią: Uczynić...

Case Study

Grecos Adventure – gamifikacja i przygoda dla agentów w sieci sprzedaży. Wyzwania. Touroperator Grecos postawił na grywalizację z Westhill –...

BANKOWOŚĆ FINANSE i UBEZPIECZENIA

Oney wdrożenie CEM: wyzwania i potrzeby Klienta Celem naszego Klienta było: standaryzowanie, a następnie podniesienie jakości obsługi Klienta polepszenie satysfakcji...

BANKOWOŚĆ FINANSE i UBEZPIECZENIA

Jaki był cel projektu Bank Millennium grywalizacja? Celem projektu dla Millennium Banku, było odświeżenie wiedzy wewnątrz organizacji, wzmocnienie Modelu Codzienne...

Case Study

Wyzwania: jaki był cel projektu Program Rozwoju Menedżerów? Celem projektu było zwiększenie kompetencji menedżerskich. Nowi menedżerowie wymagali też podstawowych szkoleń...

BANKOWOŚĆ FINANSE i UBEZPIECZENIA

Wyzwania: gamifikacja w Alior Bank Alior Bank zdecydował się zrealizować z nami kolejny zgamifikowany projekt on-line. Nasz Klient wychodzi naprzeciw...

Case Study

Jak dobrze przygotować naukę w świecie online łącząc ją ze szkoleniami, coachingami? Tak wyglądał Program talentów Leroy Merlin. Lider Przyszłości,...

Case Study

Potrzeby Klienta Mazda szkolenia W związku z wprowadzeniem na rynek nowego modelu marki Mazda CX-30, Klient miał potrzebę przygotować zespół...

Case Study

Konsalnet Style negocjacyjne: wyzwania i potrzeby Klienta Celem projektu Konsalnet Style negocjacyjne, było przygotowanie handlowców do wynegocjowania nowych warunków współpracy...

Case Study

„Lider z dobrą energią” – to projekt dedykowany dla Dyrektorów i Kierowników PGNiG Obrót Detaliczny. W tym kompleksowym projekcie rozwojowym,...

MOTORYZACJA

Coachowie Westhill Consulting oraz dział diagnostyczny naszej firmy realizuje zaawansowany projekt doradczy w Mercedes Benz coachingi rozwojowe. Działania obejmują badania...

Case Study

Uczestników projektu Miasto Rozwoju zabraliśmy w niezwykłą podróż po wszystkich kontynentach

Case Study

VGL GROUP z względu na swoją wielkość, szybki rozwój oraz rozproszoną strukturę geograficzną - mierzy się z wyzwaniem dotarcia do...

Case Study

Największym wyzwaniem w SMYK było zadbanie o najbardziej utalentowanych pracowników w centrali firmy

Case Study

Dwa sezony grywalizacyjnej podrózy po Europie w Lagardere

Case Study

Finalista konkursu EB Stars w kategorii Najlepsze Działania DIGITAL. Nasz pierwszy projekt Employer Brandingowy i od razu sukces

Case Study

1500 doradców Klienta i handlowców InterCars. 2 lata intensywnego rozwoju oraz podróży po legendarnej Route 66. Gra kompetencyjna on-line, zgrywalizowana...

BANKOWOŚĆ FINANSE i UBEZPIECZENIA

Akademia Lidera 3.0 to elitarny projekt rozwojowy dedykowany Dyrektorom oddziałów Alior Bank. Celem projektu jest...

ENERGETYKA

Poznaj opinie uczestników projektu AKADEMIA NEGOCJACJI ANWIL Dorota Bardzo merytorycznie, szkolenie porządkuje wiedzę oraz wzbogaciło moją wiedzęo nowe rzeczy. Polecam Jolanta Szkolenie bardzo...

Obsługa Klienta

Celem projektu było zainspirowanie pracowników hotelu do obsługiwania Klientów jako Gości

BANKOWOŚĆ FINANSE i UBEZPIECZENIA

Najlepsze Praktyki Sprzedaży dla Doradców Premium w duchu gościnności.

PRODUKCJA

Westhill Consulting zrealizował dla firmy KROSS S.A. projekt Train the Trainers. Program zawierał warsztaty menedżerskie, badania TalentReflect oraz indywidualne sesje...

BANKOWOŚĆ FINANSE i UBEZPIECZENIA

Wyzwanie - utrzymanie Klienta. Jeden z najbardziej kompleksowych projektów naszej firmy...

BANKOWOŚĆ FINANSE i UBEZPIECZENIA

Inspiracją do projektu była potrzeba wyróżnienia się spośród konkurencji jakością sprzedaży

FARMACJA I USŁUGI MEDYCZNE

Novo Nordisk rozwój talentów – projekt szkoleniowy oczyma uczestników „Very good training, inspiring and giving me instruction to never give...

Projekty

DSV Misja KLIENT założenia i zakres projektu Projekt obejmował obszary obsługi Klienta, radzenia sobie z trudnymi sytuacjami. Budował postawę proaktywności....

FMCG i RETAIL

Jakie były wyzwania i potrzeby Klienta L’oreal? Podstawą podjętych działań w projekcie budowanie silnego zespołu, były wnioski ze spotkania oraz...

Obsługa Klienta

Projekt Standardów – na czym polegał? Dla kogo go stworzyliśmy? Dla pracowników działu infolinii, handlowego oraz marketingu. Wyzwania Potrzeby dla...

PRODUKCJA

Opinie uczestników o szkoleniach: Eryk LudwinBrenntagProdukt ManagerBardzo pomocne i przydatne szkolenie. Dużo korzyści, które na pewno przyniosą wiele korzyści. Mirosław...

MOTORYZACJA

Jednym z celów projektu było wsparcie kierowników serwisów

BANKOWOŚĆ FINANSE i UBEZPIECZENIA

Meritum Bank menedżerowie trenerzy projekt oczyma uczestników: RenataRKSMeritum Bank S.A. Szkolenie na bardzo wysokim poziomie. Bardzo duże zaangażowanie prowadzących. PatrycjaKierownik...

FARMACJA I USŁUGI MEDYCZNE

Szkolenia OBSŁUGA APTEK dla FARMACOL Projekt szkoleniowy obejmował standardy obsługi telefonicznej, trudne sytuacje, postawę prosprzedażową. Zobacz poniżej obszary merytoryczne, z...

FMCG i RETAIL

Projekt doradczo – szkoleniowy OLSEN Fashion Rozwój sprzedawców Szkolenia wspierały zarówno proces sprzedaży, jak również obejmowały: wizyty Tajemniczego Klienta, działania...

Projekty

Celem projektu było przygotowanie handlowców do negocjowania nowych warunków

Projekty

W trakcie szkolenia uczestnicy poznali techniki przydatne w następujących sytuacjach

BANKOWOŚĆ FINANSE i UBEZPIECZENIA

Rozwój strategii, Szkolenia zdalne i stacjonarne, coachingi.

Projekty

Praca z międzynarodowym Call Center, analiza jakości obsługi Klienta,

Case Study

Kilkudziesięciu ambasadorów i promotorów marki Electrolux rozsianych po marketach elektronicznych całej Polski - to grupa potrzebująca działań rozwojowych, są przecież...

MOTORYZACJA

Zrealizowaliśmy warsztat doradczy dla dealerów firmy IVECO Polska. W ramach projektu grupa trenerów pracowała metodą problem solving z wszystkimi właścicielami...

BANKOWOŚĆ FINANSE i UBEZPIECZENIA

1200 menedżerów z PZU, uczestników programu rozwojowego Menedżer 2.0. 3 lata intensywnego rozwoju. Zgrywalizowana platforma, kontent edukacyjny - e-booki, testy,...

KULTURA i GOV

Projekt Gościnność w obsłudze klienta - unikatowy w skali kraju projekt dla unikatowego w skali świata Muzeum. Wyzwanie: Jak wykazać...

Case Study

Programem Gt Talent został na poczatku objęty zarząd - dwie sesje warsztatów szkoleniowych, poprzedzone coachingami TalentReflect pozwoliły odnaleźć siłę w...

Case Study

Cel projektu to podniesienie poziomu satysfakcji Klientów. Sposobem jest wzrost kompetencji pracowników Kuehne + Nagel we wspieraniu biznesu swoich Klientów.

Case Study

Rozwój umiejętności interpersonalnych w zakresie budowania długofalowych relacji i wzrostu sprzedaży dla Key Account Managers. Konsultant Westhill pracował indywidualnie z...

Case Study

Celem projektu Akademia Menedżera jest rozwój kompetencji menedżerskich kadry zarządzającej. W projekcie brała udział grupa 15 uczestników, którzy podnieśli swoje...

BANKOWOŚĆ FINANSE i UBEZPIECZENIA

CEM - projekt doradczy Zarządzanie doświadczeniem Klienta. W bardzo trudnym rynku, opracowaliśmy ścieżkę podróży Klienta, punkty styku, momenty prawdy i...

FMCG i RETAIL

Wyzwanie - jak zarządzić procesem zmiany. Cel - wdrożenie systemu ERP. Rozwiązanie - warsztat doradczy dla Kadry zarządzającej w metodyce...

Obsługa Klienta

Jeden z pierwszych w Polsce projektów Customer Experience Management. Nasz Klient to wiodący dostawca usług serwisowych dla największych marek telefonów...

FARMACJA I USŁUGI MEDYCZNE

Projekt standaryzacji obsługi Klienta w części firmy: HealthCare. Etapy projektu dedykowanego dla serwisantów i CC to analiza sytuacji (ankiety on-line,...

Obsługa Klienta

Wyzwanie - wzrost proaktywności w kontakcie z Klientami. Grupa uczestników projektu - obsługa naziemna, siły sprzedaży w całej Polsce. Kompleksowy...

BANKOWOŚĆ FINANSE i UBEZPIECZENIA

Standardy Obsługi Klienta FAIR PLAY. Unikatowy projekt budowania relacji fairness w stosunku do Klientów banku. Westhill jako partner doradczy odpowiadał...

FMCG i RETAIL

Wszyscy menedżerowie Centrów Logistycznych Klienta. Akademia Menedżera - cykl szkoleń, badań SCM, edukacji na platofrmie on-line. Prawie roczny projekt rozwojowy....

Case Study

Od ponad 8 lat jesteśmy partnerem tego Klienta na zasadzie umowy partnerskiej. Realizujemy szkolenia z obsługi Klienta oraz działania doradcze...

ENERGETYKA

Od opracowania modelu kompetencji, poprzez komunikację on-line (platforma), cykl dedykowanych szkoleń menedżerskich aż po follow-up.

ENERGETYKA

Sięgaj Wyżej - projekt wdrażania modelu Kompetencji menedżerskich polskiego lidera w branży. 800 uczestników w całej Polsce, kilkaset dni szkoleniowych....

Case Study

Dla Leroy Merlin opracowaliśmy zupełnie nowatorską formułę stałego rozwoju - Klub Dyrektora. Kluczowe 80 osób w firmie, każda z nich...

FMCG i RETAIL

DANONE analiza talentów i potencjału osobistego Czy każdego dnia w pracy robię to, do czego jestem stworzony?  To pytanie, na...

BANKOWOŚĆ FINANSE i UBEZPIECZENIA

Wspieramy Dyrektorów Sprzedaży w rozwijaniu swoich umiejętności: prezentacje biznesowe. Dzięki wspólnej pracy trenerów Westhill i trenerów wewnętrznych Warta, każdy uczestnik...

FARMACJA I USŁUGI MEDYCZNE

Budowanie efektywnych zespołów w Sanofi Aventis

PRODUKCJA

Zakończyliśmy projekt doradczy doskonalenia procesu wdrażania nowych pracowników dla MONDELEZ Polska. Obszar on-boardingu jest specjalizacją naszych konsultantów. Projekt obejmuje opracowanie...

BANKOWOŚĆ FINANSE i UBEZPIECZENIA

Szkoleniem i indywidualnym wsparciem objęliśmy grupę Doradców Klienta. Projekt pozwolił na wypracowanie i uspójnienie Standardów Obsługi Klienta. Zastosowaliśmy także, w...

KULTURA i GOV

Zrealizowaliśmy projekt doradczy dla Ministerstwa Skarbu Państwa. W procesie działań doradczych przeprowadziliśmy: cykl wywiadów upper feedback zorganizowaliśmy spotkanie doradcze z...

MOTORYZACJA

Rozpoczęliśmy 8 – miesięczny projekt doradczy dla najwyższej kadry zarządzającej SOLARIS Bus & Coach S.A. Realizujemy działania doradcze i warsztatowe dla...

Projekty

Zrealizowaliśmy projekt ONBOARDING w firmie logistycznej DB SCHENKER. Podsumowując 11 – miesięczny projekt EFEKTYWNE WDROŻENIE PRACOWNIKA W DB SCHENKER zobaczmy...

KULTURA i GOV

Pracownicy Teatrów Polonia i Och-Teatr rozpoczęli udział w projekcie doradczo – szkoleniowym “GOŚCINNOŚĆ”. Jego celem jest zadbanie o to, żeby...