Celem naszej pracy w obszarach standaryzacji sprzedaży i obsługa Klienta jest wsparcie pracowników na każdym etapie w firmie w sprawnym, proaktywnym i dającym dobre doświadczenie budowaniu długofalowych reflacji. Wdrożenie standardów przyśpiesza proces onboardingu.
Sprzedawca czy pracownik obsługi Klienta, dzięki znajomości własnego potencjału i stylu pracy może pozostać sobą, unikając wrażenia bezrefleksyjnej automatyzacji pracy, jednocześnie zachować najwyższe standardy. Dzięki temu dajemy Klientowi poczucie bezpieczeństwa, prowadzenia w procesie
i najwyższe, przewidywalne doświadczenie (CX). Przy komunikacji, tworzeniu i wdrożeniu nowych reguł zachowań stosujemy digitalne narzędzia online takie, jak elearning hybrydowy.
Realizowany program odpowiada na potrzeby zespołów obsługi Klienta, którzy chcą wzmocnić swoje standardy pracy.
Chcą posłuchać głosu Klientów – czego oczekują, co ich drażni,
co lubią, a czego nie akceptują.
Myślimy procesowo i wierzymy w standardy.
Dlatego wspieramy naszych klientów przez takie projekty:
Specjalizujemy się w tworzeniu Standardów Obsługi Klienta,
które działają. Ich skuteczność wynika z tego, że są:
Celem projektu było stałe podnoszenie jakości obsługi Klienta poprzez wdrożenie Standardów Obsługi. Współpracę z Westhill oceniamy jako bardzo udaną. Opracowanie i wdrożenie koncepcji projektu oceniam jako bardzo udane. Polecam współpracę wszystkim firmom, które chcą budować partnerskie relacje z Klientami i pracownikami (…)
Dyrektor Departamentu Bankowości Detalicznej
Monika Szlosek
Analizując sposób, w jaki firmy mogą podchodzić do kwestii obsługi Klienta, wyodrębniliśmy cztery możliwe poziomy. Tak powstała koncepcja LEVEL UP™. Każda firma znajduje się na jednym z tych poziomów i każdej firmie powinno zależeć, by w najbliższym czasie znaleźć się choćby jeden poziom wyżej.
Programy standardów wewnętrznych dotyczą obsługi Klienta w firmie przez działy usługowe, np. IT, HR. Są skierowane do zespołów,
które chcą ujednolicić, wymiernie podwyższyć oraz utrzymać wysoki poziom Obsługi. Jak wdrożyć standardy i rozliczyć zespół
z jego stosowania?
Celem standaryzacji jest najwyższa jakość Obsługi Klienta Wewnętrznego jako standard. Sam dział (np. IT, Szkoleń, Finansowy)
jest postrzegany przez inne komórki organizacji jako partner w biznesie, dział wsparcia, dobrze i zrozumiale się komunikujący.
Program odpowiada na trzy główne problemy organizacyjne:
STANDARDY WEWNĘTRZNE dla HR nie był standardowym szkoleniem. Był to interaktywny warsztat, z elementami wyszukanej teorii, prowadzony w sposób oddziaływujący bezpośrednio na emocje uczestników, trafiający do ich świadomości, którego pozytywne efekty można było zaobserwować w późniejszych zachowaniach uczestników w rzeczywistych sytuacjach biznesowych.
(…) pracownicy Departamentu IT brali udział w projekcie STANDARDÓW dla IT- budowania relacji z klientami wewnętrznymi. Obie grupy posiadały różne potrzeby rozwojowe, jak również odmienną specyfikę pracy. W obu przypadkach warsztaty zakończyły się sukcesem: zarówno satysfakcją i uznaniem dla prowadzących ze strony uczestników, jak również efektywnym wykorzystywaniem przyswojonej wiedzy, a przede wszystkim umiejętności, w praktyce(…)
Ksenia Gabriel
Partner Biznesowy HR, Polpharma SA
Bierzemy odpowiedzialność za efekty działań doradczych. Dlatego wdrażamy nasze produkty: standardy, najlepsze praktyki, poprzez szkolenia dla sprzedawców. Specjalizujemy się w sprzedaży doradczej, a w obsłudze uczymy być proaktywnym i DZIĘKI TEMU sprzedawać.
Grupa ponad 20 trenerów naszej firmy jest gotowa zrealizować projekty szkoleniowe każdej wielkości.
Powyższy program odpowiada na potrzeby zespołów obsługi Klienta, którzy chcą wzmocnić swoje standardy pracy.
Chcą posłuchać głosu Klientów – czego oczekują, co ich drażni, co lubią, a czego nie akceptują.
Inauguracja, branding, komunikacja teaserowa
z dedykowanych dla sprzedawców kompetencji
wsparcie w formie Akademii Menadżera dla Szefa Sprzedaży
edukacja pomiędzy modułami szkoleniowymi
takie jak coachingi czy badania efektów SCM
z modułu na moduł