Westhill Consulting

Program talentowy – jak go planować by przyniósł zwrot z inwestycji?

Najlepsze praktyki z rynku.

Jesteśmy specjalistami od programów talentowych – zrealizowaliśmy ich w naszej historii 20, z czego 10 w ciągu ostatnich 2 lat.

Dzielimy się z Tobą dobrymi praktykami z tych projektów. Bardzo konkretnie opowiadamy o tym co działa, a co nie. Co wzbudza zachwyt, a co rodzi rozczarowanie.

Jako że temat jest obszerny, dzielimy go na kilka części. Na webinarze skoncentrowaliśmy się na pierwszym etapie projektu, czyli opracowaniu założeń, komunikacji projektu i selekcji kandydatów.

Poruszyliśmy następujące obszary:

    • Jak opracować Profil Talentów, czyli zestaw pożądanych kompetencji.
    • Jak ten Profil przekłada się na planowanie rozwoju talentów.
    • Komunikacja w projekcie: wspólna do wszystkich interesariuszy i dedykowana poszczególnym grupom – jak ją zbudować, żeby budowała zaangażowanie.
    • Dobry PR projektu: wewnątrz i na zewnątrz organizacji. Przyciągnięcie najlepszych osób z rynku i zadbanie o właściwe wykorzystanie potencjału obecnych.
    • Dwa etapy badania potencjału kandydatów: kandydaci i uczestnicy wybrani do projektu.

Webinar prowadzili: Mariusz Siechowicz i Klaudia Woszczyk.

Bądź na bieżąco

Dołącz do grona liderów i ekspertów, którzy rozwijają swoje kompetencje razem z nami! Otrzymuj regularnie najnowsze artykuły, badania, trendy i strategie związane z rozwojem liderów, CX, sprzedażą oraz programami talentowymi.

Odbierz bezpłatny pakiet microlearningowych materiałów! 🎁