WYZWANIA

Akademia Lidera 3.0 to elitarny projekt rozwojowy dedykowany Dyrektorom oddziałów Alior Bank. Celem projektu jest wdrożenie zarządzania zgodnego z Modelem Lidera Transformacyjnego. Projekt jest elementem strategii Banku: Cyfrowy Buntownik.

ROZWIĄZANIA

Działania zostały zaplanowane na 18 miesięcy. W tym okresie uczestnicy, nie tylko biorą udział w trzech modułach szkoleniowych takich jak:, “Expose szefa”, “Informacja zwrotna”, “Angażowanie uczestników w trakcie spotkań”, ale także realizują dodatkowe zadania. Badanie TeamPlus – pomogło im sprawdzić efektywność swojego zespołu, odbyli rozmowy coachingowe z trenerami, dzięki którym wiedzą jak budować zespół w oparciu o koncepcję P.Lencioniego.

W całym projekcie towarzyszy uczestnikom Platforma Grywalizacyjna. Logując się poprzez stronę internetową, podróżują po Europie. Każdego dnia rozwiązują interaktywne zadania, oglądają pigułki wiedzy takie jak: “7 nawyków skutecznego działania”, “Style kierowania – poznaj je!”, zaliczają testy i zdobywają punkty, za które mogą kupować nagrody. W każdym kraju odkrywają fragment kodu dostępu aby w finale zdobyć Artefakt Lidera Transformacyjnego.

Jednym z najciekawszych elementów projektu, była gra kompetencyjna. Poprzez zastosowanie mechanizmów grywalizacyjnych, uczestnicy mieli możliwość sprawdzić wiedzę na temat kompetencji zawartych w modelu lidera. Następnie odbyli rozmowy z coachem i zaplanowali indywidualne cele rozwojowe w poszczególnych obszarach. Takie podejście jest nowoczesną alternatywą do klasycznego Development Center.

 

STATYSTYKI

Share Button