
Na czym polegał projekt Najlepsze Praktyki Sprzedaży dla banku?
Wspólnie z Klientem wdrażaliśmy innowacyjne podejście: wykorzystanie gestów gościnności spotykanych w branży hotelowej i lotniczej w Bankowości Premium.
Celem projektu było wypracowanie Najlepszych Praktyk Sprzedaży w duchu gościnności, które pozwolą poczuć się Klientowi Premium wyjątkowo. Swoimi działaniami objęliśmy wszystkich Doradców Premium oraz Dyrektorów Regionalnych.
Warsztaty oraz szkolenia prowadziliśmy z wykorzystaniem elementów grywalizacji.
Projekt NPS Premium w opinii samych uczestników:
Anna
Doradca Klienta Premium
Szkolenie bardzo dobrze przygotowane pod kątem organizacyjnym oraz merytorycznym. Ciekawy sposób prowadzenia szkolenia, zachęcający do aktywnego wyrażania opinii i doświadczeń. Pomocne materiały szkoleniowe. Wiadomości przekazane na szkoleniu będą przydatne w codziennej pracy.

Joanna
Doradca Klienta Premium
Warsztat dla doradców oparty na podróży Klienta – poprzez różne momenty współpracy z bankiem. Przypominające o ważnych zasadach współpracy, filarach – na których opiera się współpraca. Szkolenie angażowało wszystkich uczestników i umożliwiało dzielenie się doświadczeniami. Dziękuję.
Hanna
Doradca Klienta Premium
Cenny drogowskaz do codziennej pracy i nie tylko. Sprawnie i przyjemnie prowadzone.
Izabela
Doradca Klienta Premium
Urozmaicony program szkolenia. Ciekawie przekazane informacje. Przemyślanie poprowadzony tryb szkolenia. Dobrze zorganizowane.
Iwona
Doradca Klienta Premium
Szkolenie zawierało bardzo dużo oczywistych elementów, które w codziennej pracy powinny być wykorzystywane. Dzięki tym warsztatom utrwaliłam wiedzę i przypomniałam sobie o nich, bo przecież ćwiczenie i ciągłe powtarzanie czyni mistrza.

Uczestnicy o innowacyjnej formie
Agnieszka
Doradca Klienta Premium
Jedno z najlepszych szkoleń w jakim uczestniczyłam. Precyzyjna, sympatyczna prowadząca – w jasny i przystępny sposób przekazany materiał szkoleniowy. Bardzo pomocne w mojej pracy – polecam.
Małgorzata
Doradca Klienta Premium
Szkolenie było prowadzone w dobrym tempie w ciekawy sposób. Pobudzanie uczestników do aktywnego udziału w zadaniach umysłowych i ruchowych. Zaangażowanie prowadzącego, aktywne słuchanie i reagowanie na potrzeby grupy. Szczególne podziękowania dla prowadzącej.
Mariola
Doradca Klienta Premium
Ciekawe, kształtujące z poza zakresu produktowego.
Agnieszka
Doradca Klienta Premium
Praktyczne wskazówki, wymiana zadań oraz doświadczeń. Szkolenie bardzo interesujące, intensywne i rozwojowe. Zasługa w dużej mierze Trenera.
Wojciech
Doradca Klienta Premium
Dobra organizacja. Doświadczony i konkretny prowadzący. Bardzo dobra atmosfera. Prowadzący reagujący na potrzeby uczestników. Szkolenie nowatorskie. Osoby z wieloletnim doświadczeniem odkrywają, że jednak jest jeszcze wiele nie zbadanych obszarów i kompetencji do rozwoju.

Uczestnicy o fabule i grywalizacji
Małgorzata
Doradca Klienta Premium
Szkolenie było bardzo ciekawe, różniło się od innych szkoleń sposobem prowadzenia.
Przez dobrą zabawę wniosło do moich codziennych obowiązków dużo ciekawych rozwiązań. Z pewnością dzięki temu szkoleniu przełamię w sobie kilka obiekcji, które miała do tej pory w swojej pracy. Znalazłam dla siebie ciekawe rozwiązania, które z pewnością wykorzystam.
Violetta
Doradca Klienta Premium
Szkolenie Najlepsze Praktyki Sprzedaży było zdecydowanie inne od dotychczasowych. Bardzo ciekawe, aktywne. Prowadzący bardzo dobrze przekazał najlepsze praktyki sprzedaży.
Daria
Doradca Klienta Premium
Świetne, połączenie tematu szkolenia z zupełnie inną formą niekojarzącą się z bankowością – Rejs Statkiem (Mistrzostwo!) Profesjonalne przygotowanie, prowadzący z pasją i mega doświadczeniem. Pozytywne nastawienie do uczestników, nie wywieranie presji i angażowanie uczestników. Dzięki
Edyta
Doradca Klienta Premium
Szkolenie bardzo dużo wnosi nowej wiedzy o nowym modelu współpracy z Klientem. Osoba prowadząca otwarta i komunikatywna. Godne polecenia.
Anna
Doradca Klienta Premium
W bardzo miłej atmosferze, rozwija, otwiera oczy, uczy.
Anna
Doradca Klienta Premium
Pobyt na szkoleniu na pewno nie mogę określić jako stracony (jak niestety z niektórymi szkoleniami tak bywa). Wiedza przedstawiona przez trenera była przejrzysta, ćwiczenia pomagały przyswoić wiedzę. Niektóre niekonwencjonalne jak ćwiczenie „ślepca”. Na pewno mogę polecić to szkolenie.
Izabela
Doradca Klienta Premium
Szkolenie Najlepsze Praktyki Sprzedaży było niezwykle interesujące i pomocne. Poleciłabym każdemu udział w szkoleniu.
Artur
Doradca Klienta Premium
Dziękuję za brawurowe prowadzenie. Konkret, poczucie humoru, dobre merytoryczne przygotowanie trenera. Szkolenie mniej odkrywcze (z uwagi na poszerzone już przeze mnie doświadczenie) ale bardzo dobrze porządkujące. Dziękuję
Uczestnicy o prowadzących
Wojciech
Doradca Klienta Premium
Dobra organizacja. Doświadczony i konkretny prowadzący. Bardzo dobra atmosfera. Prowadzący reagujący na potrzeby uczestników. Szkolenie nowatorskie. Osoby z wieloletnim doświadczeniem odkrywają, że jednak jest jeszcze wiele nie zbadanych obszarów i kompetencji do rozwoju.
Iwona
Doradca Klienta Premium
Szkolenie było zorganizowane w bardzo ciekawy sposób. Tematyka szkoleniowa przeplatała się z ciekawymi ćwiczeniami. Temat gościnności w bankowości okazał się, że jest to bardzo istotny element.
Wioletta
Doradca Klienta Premium
Szkolenie zdecydowanie poleciłabym innym doradcom, poprzez robienie różnych ćwiczeń zdecydowanie bardziej przyswajamy wiedzę. Maja-Brawo!
Renata
Doradca Klienta Premium
Bardzo ciekawe, praktyczne. Nie można się nudzić. Prowadząca Maja-super! Pierwsze szkolenie z gościnności na którym byłam. Ciekawe dyskusje. Bardzo mi się podobało. Polecam.
Joanna
Doradca Klienta Premium
Bardzo ciekawa forma przekazania informacji poprzez czynne uczestnictwo w zadaniach grupy uczestników. Nowa ciekawa forma. Zainteresowanie swoją wiedzą uczestników poprzez czytelny przekaz wiedzy.
Jolanta
Doradca Klienta Premium
Szkolenie prowadzone w ciekawej, otwartej, zabawnej formule. Dużo praktycznych wskazówek będzie umożliwiało współpracę z Klientem. Wiele ciekawych przykładów, zabaw które przenosiły na realny świat Klienta i pomogły wczuć się w jego rolę. Godne polecenia i inspirujące.
Artur
Doradca Klienta Premium
Fajna forma szkolenia Najlepsze Praktyki Sprzedaży gwarantowała aktywność. Dużo ćwiczeń praktycznych i praca w grupach.
Aneta
Doradca Klienta Premium
Bardzo trafnie i w sposób innowacyjny przedstawione założenia szkolenia. Szkolenie, które nie powiela wcześniejszych odbytych szkoleń. Bardzo polecam. Świetna, luźna atmosfera bez wywoływania presji i nacisku na uczestników. Człowiek ma chęć uczestniczenia. Oby tak dalej.