Customer Experience Management w Muzeum ŁAZIENKI KRÓLEWSKIE
Projekt Gościnność w obsłudze klienta – unikatowy w skali kraju projekt dla unikatowego w skali świata Muzeum. Pytanie, jakie postawił przed nami Klient:
Jak wykazać się królewską gościnnością w stosunku do setek tysięcy turystów, którzy każdego roku odwiedzają to miejsce?
Zastosowaliśmy metodologię CEM, mapując podróż Klienta oraz rozwijając Standardy Gościnności.
Projekt doradczo – szkoleniowy skierowaliśmy dla pracowników obsługujących Gości w Łazienkach Królewskich w Warszawie.
Działania obejmują stworzenie standardów komunikacji z Gośćmi oraz przeprowadzenie szkoleń dla wszystkich pracowników mających kontakt z Klientami w Łazienkach: zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz przepięknych obiektów Muzeum: Pałacu na Wodzie, Pałacu Myślewickiego i Starej Pomarańczarni.
O Customer Experience Management rozmawiają w TYM ARTYKULE konsultanci ANETA KOZŁOWSKA i ARKADIUSZ SIECHOWICZ:
Wdrożenie standardów obsługi wielu nas kojarzy się ze sztucznością, z formułkami. Czy to na pewno jest dobra droga? Na początku rzeczywiście to może wydawać się sztuczne. Co zrobić, by zachować naturalną gościnność i utrzymać najwyższy standardy?
Podobne wyzwania spotkaliśmy, pracując z wszystkimi pracownikami Obsługi Gościa Muzeum Łazienki Królewskie
Na koniec opinie o projekcie od uczestników:
Szkolenie uważam za bardzo udane. Wiele rzeczy przekazanych w fajny, spójny sposób. Poruszono bardzo dużo rzeczy od witania gości, pracy z odwiedzającymi, postawy proaktywnej po lepszą komunikację z ludźmi. Podobało mi się połączenie takiej teorii, praktyki związanej z komunikacją międzyludzką z zabawą, grami, które także miały przełożenie na naszą sytuację pracownik muzeum – odwiedzający muzeum.
Naprawdę wielki plus za zaangażowanie, dobry kontakt, świetne przygotowanie i super przekazanie informacji przez prowadzącego trenera. Oby tak dalej! Powodzenia!
Milena
Opiekun Ekspozycji i Publiczności
Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie