Szkolenia OBSŁUGA APTEK dla FARMACOL
Projekt szkoleniowy obejmował standardy obsługi telefonicznej, trudne sytuacje, postawę prosprzedażową.
Zobacz poniżej obszary merytoryczne, z których szkolimy:
Co o szkoleniu sądzą uczestnicy?
Miałam przyjemność brać udział w cyklu kilkudniowych szkoleń prowadzonych przez trenerów Westhill. Były to warsztaty: „Obsługa klienta przez telefon” oraz „Obsługa Klientów strategicznych”.
Otwartość, dokładność i profesjonalizm – to cechy prowadzących i firmy Westhill, na które zwróciłam uwagę. Dały mi możliwość świeżego spojrzenia na takie aspekty jak rozszerzenie współpracy z klientem strategicznym, rozwijanie pozytywnych relacji poprzez wzmacnianie relacji z klientem i wspólne przedsięwzięcia. Nowe spojrzenie na klienta, to już nie „nasz pan” lecz nasz partner – PARTNER W INTERESACH.
Dzięki temu, że podchodzili indywidualnie do każdego uczestnika szkolenia, mogłam sama ustalić dla siebie listę priorytetów zmian. Zastosowałam potem do każdego pomysłu wypracowaną z trenerami odpowiednią strategię wdrożenia. Same szkolenia o nazwie OBSŁUGA APTEK to przekładaniu teorii na praktykę, gry, ćwiczenia, prezentacje. Dzięki nim pogłębiałam swoją wiedzę w aktywny sposób.
Duża otwartość trenerów na poznanie naszej pracy, starannie przygotowane i przedstawiane przez nich scenki pomagały zrozumieć na czym polega budowanie partnerskich relacji z klientem i zaufanie klienta.
Ważnym punktem szkoleń było umacnianie naszej świadomości na to jaki mamy wpływ na wizerunek – NASZEJ FIRMY!
Osobiście polecam wszystkim zainteresowanym udział w szkoleniach prowadzonych przez trenerów Westhill. Bardzo chętnie będę brała w nich udział w przyszłości.
Karina
Specjalista ds. sprzedaży
Farmacol S.A.
Poznaj również standardy obsługi klienta w innych sektorach.