Budowanie postawy: Od obsługi do sprzedaży to główny cel projektu.
Kilkudziesięciu ambasadorów i promotorów marki Electrolux rozsianych po marketach elektronicznych całej Polski. Była to grupa potrzebująca działań rozwojowych, są przecież twarzą marki bezpośrednio przed Klientem.
Wyzwaniem było jednak dotarcie do ich świadomości. Ich rozwój umiejętności sprzedaży doradczej oraz świadomość standardów obsługi Klienta wymaganych przez Electrolux był zadaniem ważnym i trudnym.
Jak zrealizować to wyzwanie wśród grupy ludzi, którym właściwie nie możemy nakazać udziału w projekcie? Kluczowymi elementami okazały się: wspólne warsztaty, grywalizacja z ciekawą fabułą
Fabuła z gry wspiera projekt Grywalizacja dla Electrolux
Wyruszyliśmy z uczestnikami w podróż w klimacie: W 150 dni dookoła świata w Filipem Foggiem. Platforma zawierała materiały inspiracyjne oraz filmy i symulacje rozmów z Klientami. Wsparciem projektu były szkolenia „Mistrzowskie rozmowy z Klientem” nastawione na decentrację i ćwiczenia modelu sprzedaży doradczej.
Opinie o projekcie GRYWALIZACJA DLA ELECTROLUX, szkoleniach udzielone przez samych uczestników:
Jakub
Szkolenie profesjonalnie prowadzone i bez zbędnych punktów, prosto do celu. Aktywne ćwiczenia, których było dużo więcej niż suchej teorii.
Damian
Mogę z pełną odpowiedzialnością polecić firmę Westhill i prowadzącego trenera Jacka Prokopa za pełny profesjonalizm i miłą atmosferę na szkoleniu.
Bartosz
Bardzo ciekawe i wartościowe szkolenie, które niewątpliwie wiele wniosło do mojego postrzegania Klienta i metod pracy z nim. Bardzo dobry i zaangażowany trener.
Dawid
Wysokie zaangażowanie prowadzącego i świetne przygotowanie. Dobre dopasowanie do potrzeb ii możliwości uczestników szkolenia. Pozytywna energia i motywacja od prowadzącego trenera.
Jakub
Bardzo dużo praktyki. Pomaga mi zrozumieć popełniane błędy. Prawidłowy przebieg zajęć. Miła atmosfera. Świetny prowadzący. Ciekawy sposób przedstawiania. Dużo anegdot dotyczących spraw.
Marcin
Szkolenie jest bardzo ciekawe. Na pewno spowoduje zmianę podejścia do osoby promującej na sklepie. Potrafię zrozumieć różnice – rola szef – coach. Dzięki szkoleniu zdobyłem wiedzę w jaki sposób rozmawiać z osobą podwładną aby osiągnąć cel.
Piotr
Szkolenie przeprowadzone ciekawie, angażujące wszystkich uczestników i mobilizujące do kreatywnej pracy. Dużo wiedzy w krótkim czasie. Pomimo wielu zagadnień to krok po kroku mogłem przyswajać tę wiedzę i widzę progres. Prowadzący ma doskonały kontakt z uczestnikami. Przechodzi przez kolejne etapy inspirując uczestników do jeszcze większego wysiłku. (w pozytywnym sensie)
Opinie o formie Grywalizacja dla Electrolux: szkolenia, działania online i trenerzy
Piotr
Promotor MAGD
Jest to moje pierwsze szkolenie od momentu współpracy z Electroluxem. Polecam jak najbardziej. Dużo ciekawych informacji dotyczących rozwoju sprzedaży, których jak dotąd nikt na innych szkoleniach nie przekazywał.
Elwira
Promotor MAGD
Szkolenie było przeprowadzone w sposób profesjonalny. Bardzo ciekawie przekazane informacje poprzez różnego rodzaju ćwiczenia. Podejście indywidualne do każdego uczestnika szkolenia. Dzięki szkoleniu mogłam poszerzyć wiedzę i doskonalić wiedzę już zdobytą.
Patryk
Ambasador DAGD
Szkolenie przebiegło rewelacyjnie, świetna obsługa. Trener wie co mówi, nie tylko suche fakty ale również dużo praktyki, które przynosi najlepsze efekty a te mam nadzieję zaowocują w dalszej karierze jako ambasador.
Maciej
Promotor MAGD
Szkolenie nadaje jakiś standard pracownikom. Szkolenie przedstawione było genialnie. Merytoryczne przygotowanie na wysokim poziomie. Sposób przekazywania informacji z bardzo dużą ilością empatii i wyrozumiałości. Dawno nie spotkałem tak wykwalifikowanego szkoleniowca.
Jagoda
Promotor MAGD
Przygotowanie prowadzącej było bardzo dobre, konkretnie przedstawiała podane treści. Szkolenie było ciekawe oraz pobudzało kreatywność uczestników.
Piotr
Promotor MAGD
Szkolenie profesjonalne, przeprowadzone bardzo fajnie, luźno. Sporo wniosło dla mnie. Ania – super, tak trzymać.
Paweł
Ambasador DAGD
Samo szkolenie dało mi możliwość szerszego spojrzenia na cały proces sprzedaży, mogłem poczuć się Klientem. Zobaczyć jak dana technika oddziałuje na drugą stronę. Podsumowując samo szkolenie, wspomoże mój proces sprzedażowy.
Opinie o treści szkoleń, zaangażowaniu
Adrian
Promotor MAGD
Szkolenie na bardzo wysokim poziomie, dobrze przygotowanie trenera, materiał, zaangażowanie, ludzka twarz. Dużo praktycznej wiedzy sprzedażowej, która lepiej wchodzi przez zabawę i warsztaty, które angażują całą grupę. Polecam
Mateusz
Ambasador DAGD
To było najlepsze szkolenie o technikach sprzedaży na jakim byłem. Dało mi sporo cennych informacji, mnóstwo wartości merytorycznych i praktycznych, było aktywne, dynamiczne, ciekawe i pozytywne.
Kacper
Promotor MAGD
Jadąc na to szkolenie byłem przekonany, że będzie to kolejne nudne szkolenie, z którego poza „godzinówką” niczego nie wyciągnę. Na szczęście okazało się, że byłem w błędzie. Zajęcia odbywały się w małych grupkach, praca na nich była dynamiczna, prowadzący od początku do końca utrzymywał luźną atmosferę. Umiejętności, które nabyłem podczas szkolenia przydadzą mi się w pracy handlowca jak i w życiu codziennym.
Sebastian
Ambasador DAGD
Szkolenie oceniam na duży plus. Pokazało mi jak łatwo mogę nawiązać dobry kontakt z Klientem, który później kupi ode mnie sprzęt. Fajna atmosfera, łatwy przekaz informacji, efektywne branie udział w szkoleniu. Pierwsze prawdziwe szkolenie.
Klaudia
Promotor MAGD
Uważam, że szkolenie było bardzo ciekawe. Można było się wiele nauczyć jeśli chodzi o sprzedaż doradczą. Prowadzący bardzo sumiennie i z zaangażowaniem przekazał nam wiedzę na temat sprzedaży. Nie można było się nudzić. Polecam.
Dawid
Ambasador DAGD
Szkolenie bardzo pozytywne, podobał mi się sposób w jaki było prowadzone. Dużo ciekawych informacji, wiedzy, ciekawych zabaw. Ogólnie będę polecać to szkolenie innym oraz mile wspominać.
Bartłomiej
Promotor MAGD
Szkolenie przygotowane i przeprowadzone na bardzo wysokim poziomie. Praktycznie sama praktyka i ćwiczenia, teoria tylko tyle co potrzeba. Wspaniała atmosfera.