
Potrzeby Klienta Mazda szkolenia
W związku z wprowadzeniem na rynek nowego modelu marki Mazda CX-30, Klient miał potrzebę przygotować zespół do sprzedaży tego produktu. Dlatego przygotowaliśmy model wspierający odpowiednią obsługę Klienta w salonach i serwisach, przez Doradców i Serwisantów.
Realizacja
Jak przez dwie godziny skupić uwagę pracowników salonów i serwisów na badaniu potrzeb Klienta?
Przez 2 tygodnie pracowaliśmy z grupą 500 osób jako jedyny dostawca.
Ponadto, w ramach szkoleń produktowych z nowej Mazdy CX-30, rozwijaliśmy uczestników poprzez dwugodzinne warsztaty z modelu P-K-P (Pytanie – Korzyść – Pytanie) oraz dwugodzinne sesje podsumowujące skupiające się na Klientocentryczności.
Szkolenia miały na celu podniesienie umiejętności z zakresu sprzedaży, obsługi Klienta. Chcieliśmy wesprzeć proces budowania pożądanej kultury pracy w salonach i serwisach Mazda.
Ogromnie doceniamy współpracę z firmą Westhill Consulting, na każdym etapie tego projektu. Począwszy od wspólnego budowania założeń i celów szkolenia, po dobór narzędzi i metod szkoleniowych, a także ewaluację osiągniętych rezultatów.

Zapraszamy także do obejrzenia filmiku, podsumowującego projekt oraz jego klimat 🙂

Podsumowanie.
Projekt zakończył się sukcesem. 93% uczestników odpowiedziało TAK lub ZDECYDOWANIE TAK na pytanie:
Czy wykorzystasz model P-K-P poznany na szkoleniu w swojej codziennej pracy?
Dostaliśmy także referencje od Klienta, który jest zadowolony z jakości projektu:
Ogromnie doceniamy współpracę z firmą Westhill Consulting, na każdym etapie tego projektu. Począwszy od wspólnego budowania założeń i celów szkolenia, po dobór narzędzi i metod szkoleniowych, a także ewaluację osiągniętych rezultatów.
Niezwykle rzadko zdarza się realizować projekt z dostawcą, który w tak dużym stopniu jest zaangażowany w poznanie swojego klienta. Zrozumienie jego biznesu. Przeanalizowanie dostępnych materiałów, zrozumienie bieżących wyzwań oraz celów na przyszłość tak, aby prowadzony projekt był jak najbardziej efektywny. W naszym przypadku tak właśnie było. Dodatkową wartością było elastyczne podejście ze strony osób przygotowujących i realizujących szkolenie. W rezultacie zaowocowało wydarzeniem szkoleniowym, docenionym przez uczestników.
Co równie ważne, przez cały czas trwania wspólnych prac mogliśmy liczyć nie tylko na merytoryczne uwagi i szereg pomysłów, ale także na doskonałe wsparcie logistyczne i organizacyjne, z dbałością o wszystkie szczegóły.
Wisienką na torcie niech będzie fakt, że z naszej perspektywy, Westhill Consulting to nie tylko profesjonaliści, ale także entuzjaści. Ludzie pełni pasji, co powoduje, że wspólna realizacja projektów jest prawdziwą przyjemnością.