Projekt doradczo – szkoleniowy OLSEN Fashion Rozwój sprzedawców
Szkolenia wspierały zarówno proces sprzedaży, jak również obejmowały: wizyty Tajemniczego Klienta, działania doradcze i szkolenia.
- były dedykowane dla sprzedawców Salonów firmowych Olsen oraz pracowników sklepów partnerskich Olsen
- celem cyklu szkoleniowego było wzmocnienie umiejętności sprzedażowych, szczególnie sprzedaży komplementarnej i obsługi Klienta
- projektem o nazwie „Oczami Klienta” wzmacnia, jak ważna jest decentracja uczestników i postawienie ich w roli Klienta
- przed rozpoczęciem cyklu, każdy uczestników odwiedził około 5 salonów innych marek, a swoje odczucia zanotował w specjalnie przygotowanym arkuszu. Dzięki temu mogli zobaczyć, jakie podejścia sprzedawców są odbierane jako proaktywność, a jakie już przekraczają granice i można je w sprzedaży nazwać „nachalnością”
- te doświadczenia pozwoliły na aktywną pracę podczas warsztatów, uczestniczyli stworzyli listę zachowań proaktywnych, a później ćwiczyli swoje kompetencje
- projektem była także objęta kadra menedżerska sklepów, pracowali nad wsparciem sprzedawców w nowych rolach
OLSEN – projekt oczyma uczestnika
Przyjazna atmosfera; dynamiczne, gry – zabawy = wnioski. Przerwy we właściwym momencie. Konkretnie przekazana wiedza i bardzo sympatyczna prowadząca.
Weronika i Hanna
Sprzedawcy
Olsen Fashion Sp. z o.o.