Standardy gościnności w hotelu
Celem projektu było zainspirowanie pracowników hotelu do obsługiwania Klientów jako Gości. W czasie projektu uczyliśmy ich jak traktować Gości tak, aby czuli się wyjątkowo. Pracowaliśmy także nad tematem: Gościnność w kontekście trudnych sytuacji w hotelu. Kierownicy uczyli się także, jak przygotować pracownika do pracy z Gościem oraz m.in. jak motywować i prawidłowo komunikować się z Pracownikami. Projekt miał dwa sezony.
Na koniec opinie o projekcie od samych uczestników:
Joanna
Szkolenie rozwija pracownika w reagowaniu na sytuacje, które zdarzają się na co dzień
w pracy. Miła i przyjazna atmosfera sprzyja wchłanianiu wiedzy.
Karolina
Szkolenie przebiegało w bardzo sympatycznej atmosferze, prowadząca była świetnie przygotowana (również na pytania, które pojawiały się w trakcie zajęć). Poza zdobyciem nowych umiejętności nastąpiła również integracja grupy, co jest bardzo ważne w przypadku szkoleń firmowych.
Sylwia
Szkolenie było bardzo merytoryczne, świetnie przygotowane i przeprowadzone. Ogromny plus za położenie nacisku na pewność siebie i asertywność w pracy.
Kinga
Jestem bardzo zadowolona. Podsumowując: Posiadam nową wiedzę i umiejętności w zakresie kontaktu z gośćmi hotelowymi, asertywności, umiejętnego radzenia sobie ze stresem.
Kamila
Szkolenie przebiegło bardzo sprawnie, profesjonalnie. Wiele z niego wyniosę i będę stosować w pracy jak i w życiu codziennym prywatnym.
Daria
Bardzo dziękuję za możliwość udziału w szkoleniu. Szkolenie przebiegło sprawnie, bez komplikacji. Z pewnością było interesujące, dużo praktyki. Metody, które zostały zastosowane przez prowadzącą jak najbardziej spełniły moje oczekiwania.
Natalia
Przekazywanie wiedzy w sposób kreatywny. Łączenie quizów i scenek sytuacyjnych w celu dostosowania się do trudnych sytuacji. Przedstawienie zagadnień asertywności w sposób zrozumiały.
Kinga
Szkolenie bardzo mi się podobało. Materiały na szkoleniu przydadzą mi się w dalszym rozwoju kariery w hotelu sieci B&B. Super prowadzący, zarażający energią i pozytywizmem. Szkolenie oceniam na poziomie bardzo dobrym. Polecam wszystkim na przyszłość to szkolenie.
Edyta
Dziękuję bardzo za szkolenie, dużo się nauczyłem i nabrałem pewności tego, że nie daję
z siebie w pracy wszystkiego co mogę dać. Od dziś to ulegnie zmianie. Pani Agnieszka przesympatyczna osoba i poprowadziła bardzo interesujące szkolenie.
Poznaj również standardy obsługi klienta w innych sektorach.