Standardy Obsługi Klienta w Philips – założenia i cele projektuProjekt standaryzacji obsługi Klienta w części firmy: HealthCare. Etapy naszego standardowego projektu wdrażania Standardów mają na celu stworzenie wersji bazowej Standardów a następnie opiniowanie Standardów. Dopiero ostatnim elementem jest wdrożenie poprzez szkolenia.Zobacz, jak u tego klienta przebiegał proces. Skierowaliśmy go do pracowników działu obsługi klienta i inżynierów serwisu.Posłuchaj TUTAJ webinaru konsultantów o CEM
Etapy projektu Standardy Obsługi Klienta Philips
Część działań dedykowanych dla serwisantów i CC:
– wykonaliśmy rozbudowną analiza sytuacji (ankiety on-line, wywiady, obserwację uczestnicząca);
– przygotowaliśmy warsztaty mające na celu stworzenie wersji bazowej Standardów,
– uczestnicy opiniowali standardy w formie on -line
– wdrożenie Standardów przez szkolenia.
W całym procesie współpracowaliśmy z zespołem projektowym Klienta. Celem jest, by wypracowane rozwiązania były w pełni dopasowane i wykorzystywane przez pracowników działu obsługi klienta i inżynierów serwisu.