Pracownicy Teatrów Polonia i Och-Teatr rozpoczęli udział w projekcie doradczo – szkoleniowym „GOŚCINNOŚĆ”.
Jego celem jest zadbanie o to, żeby Widzowie spotykali się w tych teatrach z bardzo pozytywnym nastawieniem pracowników.
Chcemy, aby każdy Widz czuł wyjątkowość chwil spędzanych w teatrze, nie tylko w czasie niezwykłych spektakli, ale w każdym miejscu, w którym towarzyszy mu pracownik.
Aby mu to zapewnić, pracownicy Fundacji pełnią rolę dobrego gospodarza, który dba o dobre samopoczucie swoich gości.
Jakie były opinie uczestników szkoleń?
Szkolenie podsumowało, uporządkowało nasze indywidualne przemyślenia, intuicyjnie i praktycznie zdobytą wiedzę na temat postępowania wobec widzów. Wskazało w którym kierunku należy iść. Ale nie tak wspólnie – każdemu z nas indywidualnie.
Mirosław
Kasjer
Teatr Polonia