Referencje klientów



Inter Cars.

Poznałem kilka firm szkoleniowych i to, co mogę powiedzieć o tej to to, że była najlepsza, co oznacza: dobry przekaz wiedzy, uświadomienie obszarów do poprawy, merytoryka, zaplanowane działania, pewność tego co mówi prowadzący, profesjonalizm. Polecam wszystkim i mam nadzieję, że będziecie tak samo zadowoleni jak ja.
Bartosz
Menedżer Regionu Sprzedaży
InterCars

Inter Cars

ORLEN Gaz

Szkolenie przygotowane profesjonalnie (po wcześniejszym zbadaniu potrzeb). Dopasowana ilość narzędzi poznanych na szkoleniu – optymalnie. Szkolenia przeprowadzone w sposób zachęcający wszystkich do wysokiego zaangażowania.
W „przerywnikach” były również gry, które dawały do myślenia.
Marek
Regionalny Kierownik Sprzedaży
Orlen Gaz Sp. z o.o.

Perfekcyjny sposób prowadzenia Akademii Menadżera przez pana Jerzego Krupę. Udział mojej osoby i mobilizacje 100%.
Krzysztof
Kierownik TGP
Orlen Gaz Sp. zo.o.

Program mający odniesienie do praktycznych przykładów z codziennych zadań menadżera.
Mariusz
Orlen Gaz Sp. zo.o.

Szkolenie przygotowane były w sposób przejrzysty, klarowny. Duża ilość ćwiczeń praktycznych przekładających się na realną możliwość wykorzystania pomocnych technik w pracy zawodowej w tym w roli menadżerskiej. Trenerzy posiadają głęboką wiedzę i umiejętności przekazywania jej w sposób trafiający do odbiorcy.
Aneta
Kierownik Działu ds. Zakupów i Administracji
Orlen Gaz Sp. z o.o.

Profesjonalnie przeprowadzone szkolenia ze szczególnym zwróceniem uwagi na potrzeby kadry menadżerskiej! Przedstawione rozwiązania okazują się praktyczne w codziennym stosowaniu i przynoszą wymierne efekty w poprawieniu współpracy wewnętrznej firmy.
Marek
P.O. Kierownika Działu ds. Inwestycji i Utrzymania Ruchu
Orlen Gaz Sp. z o.o.

Jerzy Krupa: duży profesjonalizm, „czucie grupy”. Naprawdę warto było uczestniczyć w Akademii.
Artur
Kierownik Działu ds. Zabezpieczenia i Ochrony Mienia
Orlen Gaz Sp. z o.o.

ORLEN Gaz

DB Schenker

Miałam przyjemność współpracować z Krzysztofem Filarskim i Mariuszem Siechowiczem przez ponad rok w ramach projektu: Superwizja coachów w DB SCHENKER.
Poza wiedzą teoretyczną, poznaniem technik oraz narzędzi coachingu i zarządzania, nasze sesje zawierały również to co dla mnie jest najważniejsze: praktykę. Wiele ćwiczeń, symulacji coachingów oraz rozmów z pracownikami pozwoliło mi na sprawniejsze wejście w świat coacha. Dzięki naszym spotkaniom, które były w pełni dopasowane do moich potrzeb i osobowości, poznałam swoje mocne strony oraz obszary do doskonalenia, a także otrzymałam wiele cennych wskazówek, które pomagają mi w codziennej pracy. Każda sesja była dla mnie inspiracją do dalszych działań i rozwoju.
Aneta
Centrum Obsługi Klienta
DB SCHENKER
Contact Centre's Supervisor

DB Schenker

Polpharma

Współpracowałam z Krzysztofem i Mariuszem przy okazji szkolenia „Rozmowy oceniające”, organizowanego dla liderów produkcyjnych
w ZF Polpharma S.A. Już na wstępnym etapie omawiania szczegółowej tematyki szkolenia, zaimponowali mi swoim zaangażowaniem, dociekliwością i profesjonalizmem. Od początku zgłębiali wewnętrzną specyfikę pracy w zakładzie po to, by jak najlepiej przygotować materiał dla grupy docelowej.
Niezwykle pomocna okazała się ankieta oczekiwań uczestników szkolenia oraz dyskusje, które toczyliśmy, aby przygotować jak najbardziej adekwatne ćwiczenia na warsztaty.
Trenerzy są wyjątkowo otwarci, stwarzają bardzo przyjazną atmosferę podczas szkolenia, nawiązują świetny kontakt z uczestnikami i aktywizują osoby słabiej zaangażowane. Choć obaj mają nieco inny styl pracy (kipiący energią Krzysztof i anielsko spokojny Mariusz 🙂 ) to świetnie się uzupełniają. Fakt, że pracują we dwójkę pomaga zwiększyć efektywność szkolenia; zwłaszcza wtedy, gdy trzeba udzielać wskazówek wielu ćwiczącym parom.
Polecam firmę Westhill – dostosowują zakres szkolenia szczegółowo do potrzeb klienta, pracują profesjonalnie, konkretnie, a przy okazji z wielkim zaangażowaniem.
Małgorzata
Kierownik ds. Rozwoju Zasobów Ludzkich
Polpharma S.A.

Polpharma

Olsen

Przyjazna atmosfera; dynamiczne, gry - zabawy = wnioski. Przerwy we właściwym momencie. Konkretnie przekazana wiedza i bardzo sympatyczna prowadząca.
Weronika i Hanna
Sprzedawcy
Olsen Fashion Sp. z o.o.

Olsen

Europejski Fundusz Leasingowy

Ciekawe szkolenie. Profesjonalne przygotowanie prowadzących oraz zastosowanie wiele przykładów z życia wziętych. Prowadzący chętnie odpowiadają na zadane pytania, wykazują inicjatywę i nie unikają niewygodnych zagadnień.
Przemysław
Doradca Finansowy
Europejski Fundusz Leasingowy SA

EFL

POLOMarket

Szkolenie było bardzo dobrze przygotowane po względem tematów. Prowadzący szkolenia bardzo dobrze zrealizowali tematy szkolenia. Na szczególne wyróżnienie oceniam prowadzących Krzysztof Filarski i Jerzy Krupa.
Grzegorz
Kier. Zmiany załadunek
POLOmarket Sp. z o. o.

POLOMarket

Muzeum Łazienki Królewskie

Szkolenie uważam za bardzo udane. Wiele rzeczy przekazanych w fajny, spójny sposób. Poruszono bardzo dużo rzeczy od witania gości,
pracy z odwiedzającymi, postawy proaktywnej po lepszą komunikację z ludźmi. Podobało mi się połączenie takiej teorii, praktyki związanej z komunikacją międzyludzką z zabawą, grami, które także miały przełożenie na naszą sytuację pracownik muzeum – odwiedzający muzeum.
Naprawdę wielki plus za zaangażowanie, dobry kontakt, świetne przygotowanie i super przekazanie informacji przez prowadzącego Krzysztofa Filarskiego. Oby tak dalej! Powodzenia!
Milena
Opiekun Ekspozycji i Publiczności
Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie

Muzeum Łazienki Królewskie

Chesapeake

Sześć dniu wysiłku umysłowego w celu zbudowania Menedżera tych czasów. Szkolenie na miarę Europy i świata, które przekazuje pokaźną skrzyneczkę narzędziową do budowania lepszej firmy.
Magda
Chesapeake Company
Kierownik Działu Obsługi Klienta

Chesapeake

Kimball Electronics

Szkolenie prowadzone w bardzo ciekawy i dynamiczny sposób. Interakcja z uczestnikami pozwoliła w praktyce poznać „tajniki” szkolenia. Bardzo dziękuję!
Tomasz
Specjalista ds. Zakupów
Kimball Electronics Poland Sp. z o.o.

Kimball

Deutsche Bank

Moje doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi klienta w obszarze finansów i bankowości rozpoczęło się od 2000 roku. Kontakt z Mariuszem Siechowiczem i Krzysztofem Filarskim rozpoczął się podczas procesu wdrażania Standardów Obsługi Klienta w Deutsche Bank w 04.2008. Byłem jednym z członków zespołu projektowego ze strony Banku.
Już na tym etapie współpracy dało się odczuć pełen profesjonalizm dużą wiedzę i doświadczenie w zakresie podejmowanej tematyki.
Następnym etapem współpracy z Krzysztofem i Mariuszem było uczestniczenie w zorganizowanej przez Nich sesji Development Center, której celem było wyłonienie osób z predyspozycjami na trenera i coacha. Sesja trwała cały dzień i polegała na wykonywaniu różnych zadań i ćwiczeń, poprzez które byliśmy oceniani. Została ona zakończona testami psychologicznymi. Wyniki zostały podsumowane poprzez omówienie ich z każdym z osobna oraz przekazanie w formie indywidualnego raportu. Osoby które uzyskały odpowiednią ilość punktów uczestniczyły w trzydniowym szkoleniu z Doskonalenia Umiejętności Trenerskich i trzydniowym szkoleniu z Doskonalenia Umiejętności Coacha.
Obydwa te szkolenia były prowadzone w bardzo aktywny sposób. Wszystkie teoretyczne stwierdzenia były przekładane na praktykę poprzez ćwiczenia, czy też odgrywane scenki.
Tak jedno jak i drugie szkolenie zakończyło się egzaminem, który polegał na praktycznym sprawdzeniu nabytych przez nas umiejętności. W przypadku szkolenia dotyczącego umiejętności trenerskich zadaniem egzaminacyjnym było przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia na wybrany przez siebie temat przed nieznanym nam audytorium (osoby te były zaproszone przez prowadzących).
Co do egzaminu ze szkolenia umiejętności coacha prowadzący ponownie rzucili nas na głęboką wodę. Każdy z uczestników miał za zadanie przeprowadzić rozmowę coachingową z osobą, która była specjalnie dedykowana dla Niego.

Styl w jakim były prowadzone te szkolenia nie tylko pozwolił mi na zapoznanie się z nową wiedzą, ale również pokazał jasno jak używać jej w codziennej pracy, jak i życiu prywatnym.
Krzysztof i Mariusz prowadząc szkolenia razem sprawiają że jest ono bardzo dynamiczne i poukładane, a zarazem pozwalają na praktyczne zobrazowanie podejmowanych tematów.

Krzysztof
Menedżer ds. obsługi Klienta
Deutsche Bank PBC S.A.

Deutsche Bank

Farmacol

W przeszłości miałam przyjemność brać udział w cyklu kilkudniowych szkoleń prowadzonych przez Mariusza i Krzysztofa - takich jak" Obsługa klienta przez telefon" oraz "Obsługa klientów strategicznych".
Otwartość, dokładność i profesjonalizm - to cechy na które zwróciłam uwagę. Dały mi możliwość świeżego spojrzenia na takie aspekty jak rozszerzenie współpracy z klientem strategicznym, rozwijanie pozytywnych relacji poprzez wzmacnianie relacji z klientem i wspólne przedsięwzięcia.Nowe spojrzenie na klienta, to już nie "nasz pan" lecz nasz partner - PARTNER W INTERESACH 🙂
Dzięki indywidualnemu podejściu do każdego uczestnika szkolenia, przekładaniu teorii na praktykę - zabawy, ćwiczenia, prezentacje pogłębiałam swoją wiedzę przy cyt. "ustalaniu listy priorytetów i zastosowaniu wobec nich odpowiednich strategii".
Duża otwartość trenerów na poznanie naszej pracy, starannie przygotowane i przedstawiane przez nich scenki pomagały zrozumieć na czym polega budowanie partnerskich relacji z klientem i zaufanie klienta.
Ważnym punktem szkoleń było umacnianie naszej świadomości na to jaki mamy wpływ na wizerunek - NASZEJ FIRMY 🙂
Osobiście polecam wszystkim zainteresowanym udział w szkoleniach prowadzonych przez Mariusza i Krzyśka .Bardzo chętnie będę brała w nich udział w przyszłości.

Karina
Specjalista ds. sprzedaży
Farmacol S.A.

Farmacol S.A.

PGNiG

Dobrze przygotowane, profesjonalne i ciekawe szkolenie. Aktualna wiedza o zarządzaniu dla menedżerów.
Wiesław
PGNiG SA
Kierownik Biura Kontrolingu

PGNiG

Teatr Polonia

Szkolenie podsumowało, uporządkowało nasze indywidualne przemyślenia, intuicyjnie i praktycznie zdobytą wiedzę na temat postępowania wobec widzów. Wskazało w którym kierunku należy iść. Ale nie tak wspólnie – każdemu z nas indywidualnie.

Mirosław
Kasjer
Teatr Polonia

Teatr Polonia

Meritum Bank

Szkolenie na bardzo wysokim poziomie. Bardzo duże zaangażowanie prowadzących.
Renata
RKS
Meritum Bank S.A.

Szkolenie pełne różnorodnych rozwiązań, ćwiczeń. Umożliwiło uświadomienie sobie rutyn w jakie popadamy. Umożliwiło zobaczenie siebie oczami innych. Bogatsza o dużą ilość informacji zwrotnej.
Patrycja
Kierownik ds. Wsparcie Sprzedaży
Meritum Bank S.A.

Meritum Bank

BGŻ BNP Paribas

Anna Jankowska
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Szkolenie bardzo dobrze przygotowane pod kątem organizacyjnym oraz merytorycznym. Ciekawy sposób prowadzenia szkolenia, zachęcający do aktywnego wyrażania opinii i doświadczeń. Pomocne materiały szkoleniowe. Wiadomości przekazane na szkoleniu będą przydatne w codziennej pracy.

Joanna Wiatr
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Warsztat dla doradców oparty na podróży Klienta – poprzez różne momenty współpracy z bankiem. Przypominające o ważnych zasadach współpracy, filarach – na których opiera się współpraca. Szkolenie angażowało wszystkich uczestników i umożliwiało dzielenie się doświadczeniami. Dziękuję.

Hanna Rogozińska
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Cenny drogowskaz do codziennej pracy i nie tylko. Sprawnie i przyjemnie prowadzone.

Izabela Malinowska
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Urozmaicony program szkolenia. Ciekawie przekazane informacje. Przemyślanie poprowadzony tryb szkolenia. Dobrze zorganizowane.

Iwona Skorupka
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Szkolenie zawierało bardzo dużo oczywistych elementów, które w codziennej pracy powinny być wykorzystywane. Dzięki tym warsztatom utrwaliłam wiedzę i przypomniałam sobie o nich, bo przecież ćwiczenie i ciągłe powtarzanie czyni mistrza.

Iwona Radomska
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Bardzo interesujące szkolenie. Pozwoli mi złapać dystans do wielu problemów. Odświeżyło mi wiele informacji i pomoże wyjść z ram do których się przyzwyczaiłam – czyli rutyny. Klasyfikacja Klienta na pewno wpłynie na lepszą jakość mojej pracy. Dziękuję, było super.

Dominik Ciuchnicki
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Szkolenie zorganizowane w sposób dynamiczny. Bardzo wartościowe, obfitujące w wymianę doświadczeń. Praca w grupach.

Monika Dabrowska
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Pozytywna, Iza jest bardzo dobrze przygotowanym trenerem, pełnym energii. W przystępny sposób przekazywała wiedzę.

Waldemar Borowiecki
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Szkolenie prowadzone profesjonalnie. Przydatny materiał omówiony w teorii i praktyce. Odświeżenie pewnych zagadnień. Pomocne w codziennej pracy.

Agnieszka Łada
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Jedno z najlepszych szkoleń w jakim uczestniczyłam. Precyzyjna, sympatyczna prowadząca – w jasny i przystępny sposób przekazany materiał szkoleniowy. Bardzo pomocne w mojej pracy – polecam.

Małgorzata Jaśko
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Szkolenie było prowadzone w dobrym tempie w ciekawy sposób. Pobudzanie uczestników do aktywnego udziału w zadaniach umysłowych i ruchowych. Zaangażowanie prowadzącego, aktywne słuchanie i reagowanie na potrzeby grupy. Szczególne podziękowania dla prowadzącej.

Mariola Łazęcka
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Ciekawe, kształtujące z poza zakresu produktowego.

Agnieszka Kaszczyc
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Praktyczne wskazówki, wymiana zadań oraz doświadczeń. Szkolenie bardzo interesujące, intensywne i rozwojowe. Zasługa w dużej mierze Trenera.

Wojciech Majderdrut
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Dobra organizacja. Doświadczony i konkretny prowadzący. Bardzo dobra atmosfera. Prowadzący reagujący na potrzeby uczestników. Szkolenie nowatorskie. Osoby z wieloletnim doświadczeniem odkrywają, że jednak jest jeszcze wiele nie zbadanych obszarów i kompetencji do rozwoju.

Iwona Kuprel
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Szkolenie było zorganizowane w bardzo ciekawy sposób. Tematyka szkoleniowa przeplatała się z ciekawymi ćwiczeniami. Temat gościnności w bankowości okazał się, że jest to bardzo istotny element.

Wioletta Połpawska
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Szkolenie zdecydowanie poleciłabym innym doradcom, poprzez robienie różnych ćwiczeń zdecydowanie bardziej przyswajamy wiedzę. Maja-Brawo!

Renata Michalonek
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Bardzo ciekawe, praktyczne. Nie można się nudzić. Prowadząca Maja-super! Pierwsze szkolenie z gościnności na którym byłam. Ciekawe dyskusje. Bardzo mi się podobało. Polecam.

Joanna Kołcz
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Bardzo ciekawa forma przekazania informacji poprzez czynne uczestnictwo w zadaniach grupy uczestników. Nowa ciekawa forma. Zainteresowanie swoją wiedzą uczestników poprzez czytelny przekaz wiedzy.

Jolanta Trzcińska
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Szkolenie prowadzone w ciekawej, otwartej, zabawnej formule. Dużo praktycznych wskazówek będzie umożliwiało współpracę z Klientem. Wiele ciekawych przykładów, zabaw które przenosiły na realny świat Klienta i pomogły wczuć się w jego rolę. Godne polecenia i inspirujące.

Artur Bardziński
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Fajna forma szkolenia, aktywny udział. Dużo ćwiczeń praktycznych i praca w grupach.

Aneta Zimek
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Bardzo trafnie i w sposób innowacyjny przedstawione założenia szkolenia. Szkolenie, które nie powiela wcześniejszych odbytych szkoleń. Bardzo polecam. Świetna, luźna atmosfera bez wywoływania presji i nacisku na uczestników. Człowiek ma chęć uczestniczenia. Oby tak dalej.

Natalia Wojtczak
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Wysokie kompetencje osoby prowadzącej. Ciekawy sposób przekazania informacji.

Agnieszka Chojnacka
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Szkolenie bardzo ciekawe i kompetentne. Bardzo przydatne, ukierunkowane, konkretne. Prowadzący bardzo bezpośredni i komunikatywny.

Sylwia Tomaszewska
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Szkolenie ciekawie prowadzone. Oprócz suchej wiedzy dużo ćwiczeń, które pozwalają zrewidować swoje przekonanie z realną sytuacją.

Monika Gazda
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Szkolenie inne, ciekawsze niż szkolenie wewnątrzbankowe. Uświadomienie pewnych oczywistych kwestii poprzez ćwiczenie np. ślepiec. Zaangażowany, profesjonalny prowadzący.

Małgorzata Matusiak
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Szkolenie było bardzo ciekawe, różniło się od innych szkoleń sposobem prowadzenia.
Przez dobrą zabawę wniosło do moich codziennych obowiązków dużo ciekawych rozwiązań. Z pewnością dzięki temu szkoleniu przełamię w sobie kilka obiekcji, które miała do tej pory w swojej pracy. Znalazłam dla siebie ciekawe rozwiązania, które z pewnością wykorzystam.

Violetta Wróblewska
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Szkolenie inne od dotychczasowych. Bardzo ciekawe, aktywne. Prowadzący bardzo dobrze przekazał najlepsze praktyki sprzedaży.

Alicja Żukowska
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Ciekawa forma (inna niż dotychczas) zajęć, przekazania informacji. Wiedza i kompetentność prowadzącego. Szkolenie pozwoliło mi spojrzeć na sytuacje (pomóc w ich rozwiązywaniu, które dotychczas były trudne)
.
Tomasz Chemiński
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Bardzo dużo ciekawych, innowacyjnych rozwiązań w budowaniu relacji biznesowych. Rozwiązania i propozycje na długofalowe utrzymanie Klienta.

Joanna Potocka
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Ciekawy sposób przekazania wiedzy. Zwrócenie uwagi na różne aspekty. Trener bardzo profesjonalny.

Julita Machnio
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Szkolenie dodało skrzydeł, zmotywowało do działania, otworzyło oczy na wiele aspektów na które w codziennym życiu nie zwracało się uwagi.

Adrian Niewiadomski
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Ciekawe, bardzo rozwojowe, niebanalne, prowadzone bardzo dobrą metodą warsztatową. Innowacyjne.

Daria Wojtowicz
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Świetne, połączenie tematu szkolenia z zupełnie inną formą niekojarzącą się z bankowością – Rejs Statkiem (Mistrzostwo!) Profesjonalne przygotowanie, prowadzący z pasją i mega doświadczeniem. Pozytywne nastawienie do uczestników, nie wywieranie presji i angażowanie uczestników. Dzięki

Edyta Sadowska
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Szkolenie bardzo dużo wnosi nowej wiedzy o nowym modelu współpracy z Klientem. Osoba prowadząca otwarta i komunikatywna. Godne polecenia.

Anna Odachowska
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
W bardzo miłej atmosferze, rozwija, otwiera oczy, uczy.

Anna Chmura
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Pobyt na szkoleniu na pewno nie mogę określić jako stracony (jak niestety z niektórymi szkoleniami tak bywa). Wiedza przedstawiona przez trenera była przejrzysta, ćwiczenia pomagały przyswoić wiedzę. Niektóre niekonwencjonalne jak ćwiczenie „ślepca”. Na pewno mogę polecić to szkolenie.

Barbara Betyna
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Pełen Profesjonalizm.

Izabela Pawelec
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Szkolenie niezwykle interesujące i pomocne. Poleciłabym każdemu udział w szkoleniu.

Artur Bednarski
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Dziękuję za brawurowe prowadzenie (Dorota Olszewska). Konkret, poczucie humoru, dobre merytoryczne przygotowanie trenera. Szkolenie mniej odkrywcze (z uwagi na poszerzone już przeze mnie doświadczenie) ale bardzo dobrze porządkujące. Dziękuję

Małgorzata Skoraszewska
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
SUPER!

Kazimiera Kołoda
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Bardzo dobra atmosfera, świetne zabawy jako przerywniki. Fantastyczny trener z poczuciem humoru.

Alicja Sądkiewicz
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Profesjonalnie przygotowane szkolenie, miła atmosfera, szkolenie bez sztucznych scenek – to duży pozytyw. Trener sprawił iż wiedza została przyswojona w naszej atmosferze z humorem.

Aneta Łastowiecka
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Wiedza i przygotowanie merytoryczne trenera na bardzo wysokim poziomie. Brawo! Sposób przekazania wiedzy przez trenera bardzo trafny. Wiele przydatnej i pozyskanej wiedzy i umiejętności wprowadzę do swojej pracy codziennej.

Sylwia Pater
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Bardzo przyjazna atmosfera pomimo luźnego podejścia udało się zrealizować cały plan szkolenia. Bardzo miłe przerywniki, które spowodowały, że szkolenie się nie dłużyło. Ogólne wrażenie bardzo pozytywne.

Edyta Pietrasik
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Szkolenie przedstawione w nieznanej i nowej formie. Interesujące, urozmaicone ćwiczeniami i ciekawymi zadaniami. Osoba prowadząca uśmiechnięta, pełna entuzjazmu.

Renata Włodarczyk
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Prowadząca bardzo sympatyczna, energiczna. Właściwa osoba na właściwym miejscu.

Alicja Kalinowska
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Bardzo dobra organizacja szkolenia. Szkolenie w bardzo przyjemnej atmosferze. Trener szkolenia- Majabardzo szeroka wiedza merytoryczna. Sympatyczna, miła, uśmiechnięta.

Agata Ruszkarska-Bańska
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Bardzo podobała mi się atmosfera i sposób przekazywania wiedzy przez trenera. Ćwiczenia bardzo użyteczne. Jestem bardzo zadowolona z prowadzącej tj. P. Maja Lose.

Anna Franas
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Szkolenie bardzo pozytywne, trener zaangażowany, przekazujący wiedzę w luźny sposób, stwarzający super atmosferę. Szkolenie- tematyka bardzo przydatna w mojej pracy. Polecam!

Marta Kaim
BGŻ BNP Paribas
Doradca PB
Wiele przydatnych i praktycznych wskazówek. Uważam, że tego typu szkolenia prowadzą do efektywności pracy z Klientem Private Banking.

Monika Wnuk
BGŻ BNP Paribas
Konsultant PL
Fajnie opisany profil na postępowanie w obsłudze trudnego Klienta. Fajna energia prowadzącego – Jacka.

Dorota Bodzęta
BGŻ BNP Paribas
Specjalista
Profesjonalnie przygotowany trener, jasny przekaz. Szkolenie mocno sprecyzowane w zakresie tematyki, ciekawe wnioski do codziennej praktyki.

Bartosz Grajeta
BGŻ BNP Paribas
Starszy doradca Klienta Private Banking
Bardzo ciekawa tematyka szkolenia. Bardzo ciekawy i interaktywny sposób prezentacji szkolenia. Zbyt krótki czas szkolenia.

Monika Nowicka
BGŻ BNP Paribas
Starszy specjalista
Przydatne informacje w pracy z trudnym Klientem. Energia i optymizm prowadzącego. Rozszerzenie wiedzy w obsłudze Klienta PB.

Joanna Bigaj
BGŻ BNP Paribas
Dyrektor
Ciekawe szkolenie, interaktywne. Żałuję, że trwało tylko 7 h.

Edyta Klama
BGŻ BNP Paribas
Specjalistka ds. PB
Szkolenie powinno odbywać się cyklicznie (raz na kwartał) celem wymiany spostrzeżeń i wprowadzeniu nowych rozwiązań, usprawnień itp. Część praktyczna urozmaicona co jest plusem.

Ewa Czerwińska
BGŻ BNP Paribas
Specjalista ds. obsługi sprzedaży PB
Bardzo ciekawe, szkoda że takie krótkie. Mieliśmy okazję do wymiany doświadczeń oraz wniesienia czegoś od siebie. Można z niego wynieść praktyczną wiedzę dotyczącą kontaktu z Klientem i jego punkt widzenia.

Kalina Śmigielska
BGŻ BNP Paribas
Młodszy Specjalista CC
Bardzo dużo wniosło do dalszej pracy. Poznanie doświadczeń doradców i innych specjalistów – bardzo pozytywne. Bardzo dużo praktycznej wiedzy (wielki plus). Utrzymanie tematu szkolenia.

Krzysztof Wilk
BGŻ BNP Paribas
Trener
Było świetne! Godne polecenia. Możliwość wymiany doświdczeń między różnymi działami, które uczestniczą w procesie.

Andrzej Anioł
BGŻ BNP Paribas
Dyrektor CPB Gdańsk
Temat i zasada przekazania informacji bardzo przypadła mi do gustu. Sugeruję powrót za jakiś czas do pogłębienia wiedzy na temat radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.

Gabriela Woźniak
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Dziękuję za dwa dni emocjonującego szkolenia.
Szkolenie pomocne do pracy z Klientem ale i również w życiu codziennym. Dzięki temu, że oparta na psychologii dowiedziałam się czegoś więcej. Dynamiczny szkolący, wracał do wcześniej podjętych wątków zawsze, za co duży plus. Każdemu, kto działa w sprzedaży polecam takie szkolenie.

Ewa Błaszczak
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Bardzo interesujące, wyczerpujące tematycznie. Prowadzący w niesamowicie interesujący sposób prowadzi szkolenie. Jedyny mankament to czas. Ten materiał mógłby być rozłożony na „kilka godzin dłużej”.

Izabela Laskowska
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Niebanalne, interesujące, nie monotonne, wymagające zaangażowania. Tematyka związana z wykonywaną pracą, aczkolwiek nabyta wiedza i umiejętności przydadzą się również w życiu prywatnym. Brawo dla prowadzącego Jacka Prokopa.

Krzysztof Grela
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Szkolenie było prowadzone w miłej atmosferze. Forma szkolenia była niestandardowa, wymagająca zaangażowania wszystkich uczestników szkolenia.

Dariusz Malicki
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Szkolenie bardzo ciekawe, w formie warsztatów. Zostało poruszonych wiele ciekawych tematów. Ogranięty prowadzący z dużą wiedzą.

Maciej Stefański
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Jestem wdzięczny za możliwość uczestnictwa z osoba właściwą, merytorycznie przygotowaną i mającą bogaty przekaz. Jestem bardzo zadowolony, wiele nowości, technik umiejętności komunikacji przekazał prowadzący. Polecam innym grupom, osobom tego trenera.

Beata Bałazy
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Szkolenie prowadzone w sposób niestandardowy, wychodzące poza ramy. Prowadzący szkolenie bardzo zaangażowany, proaktywny. Uczestnicy szkolenia nie odczuli presji w wykonywaniu ćwiczeń z możliwością wyboru sposobu ćwiczeń. Bardzo ciekawe szkolenie, interesujące, opierające się na doświadczeniu. Szkolenie przeprowadzone z pasją prowadzącego. Dzięki temu szkoleniu wiele informacji zabieram ze sobą. Dziękuję

Joanna Smerczek
BGŻ BNP Paribas
Doradca Klienta Premium
Ciekawa forma szkolenia, brak sztucznych szablonów zachowań. Wiele cennych informacji pozwalających na budowanie właściwych (trwałych) relacji z Klientem.

Piotr Kwiatkowski
BGŻ BNP Paribas
Starszy Doradca Klienta Bankowości Prywatnej
Bardzo dziękuję za merytoryczny przekaz cennych informacji z zakresu wyjątkowej jakości obsługi i szerszego spojrzenia na biznes.

Mateusz Menich
BGŻ BNP Paribas
Sekcja Utrzymania Jakości i Kontroli
Szkolenie zostało bardzo dobrze przemyślane i opracowane. Informacje nie były przekazywane akademicko, tylko w procesie, który trwał od początku i dzięki wspólnym analizom idea obsługi Klienta Private Line – kształtowała się naturalnie. Na pochwałę zasługuje Jacek, jego wiedza i postawa skracała dystans w odpowiednim stopniu.

Renata Jabłońska
BGŻ BNP Paribas
Doradca Premium
Bardzo fajne, ciekawe szkolenie.
Bardzo pozytywna atmosfera, na rano naładowane baterie.

Wojciech Grzyb
BGŻ BNP Paribas
Doradca Premium
Dużą zaletą była wymiana doświadczeń między uczestnikami.

Marcin Leszczyński
BGŻ BNP Paribas
Doradca Premium
Szkolenie przeprowadzone w ciekawej i interaktywnej formie. Temat szkoleń interesujący. Prowadzone rzeczowo i przyjaźnie.

Justyna Grad
BGŻ BNP Paribas
Doradca Premium
Jestem zadowolona, że mogłam poznać innych doradców i wymienić doświadczenia. Poznać nowe wyzwania na pokładzie rejsu w klasie Premium.

Małgorzata Kulawiak-Gawrońska
BGŻ BNP Paribas
Doradca Premium
Duża wartość merytoryczna szkolenia. Poruszenie tematów dotyczących relacji z Klientem, zwrócenie uwagi na punkty zapalne. Usystematyzowanie wiedzy.

Katarzyna Suta-Mataurozo
BGŻ BNP Paribas
Doradca Premium
Chciałabym ocenić dwa aspekty:
1. Prowadzący
Nie mam żadnych zarzutów co do prowadzącego trenera – profesjonalizm, przygotowanie ale jednocześnie miła atmosfera.
2. Merytoryka szkolenia
Brakowało mi informacji na temat planów dla Klientów z segmentu Premium.

Monika Pawlicka
BGŻ BNP Paribas
Doradca Premium
Szkolenie przeprowadzone w ciekawej interpretacji szkoleniowej, duża wartość merytoryczna szkolenia. Poruszenie tematu relacji z Klientami w nowy, ciekawy sposób.

Katarzyna Woźniak-Pawlik
BGŻ BNP Paribas
Dyrektor Regionu
Konkretnie. Kompleksowo. Sprawnie. Profesjonalnie. Poznaliśmy wiele istotnych kwestii zarówno z punktu widzenia Doradcy jak i Menadżera.

Anna Janik
BGŻ BNP Paribas
Dyrektor Regionu
Szkolenie przeprowadzone w przyjemnej atmosferze, dające możliwość swobodnych wypowiedzi, otwartości. Dało możliwość podzielenia się wzajemnymi dobrymi przykładami.

Mirosława Janiel
BGŻ BNP Paribas
Dyrektor Regionu
Bardzo ciekawy projekt, wart wprowadzenia w życie. Ciekawie prowadzone przez trenera.

Krystyna Pawłowicz
BGŻ BNP Paribas
Dyrektor Regionu
Bardzo ciekawa tematyka – po raz pierwszy spotkałam się z takim tematem. Warsztatowy sposób prowadzenia szkolenia.

Renata Jakubowska
BGŻ BNP Paribas
Dyrektor Regionu
Innowacyjna formuła szkolenia, wizualizacja podróży. Ciekawa idea. Zaangażowanie uczestników w warsztaty.

Mariusz Sobotka
BGŻ BNP Paribas
Dyrektor Regionu
Niebanalne. Innowacyjne. Wprowadzające nowe rozwiązania. Nowoczesne. Luksusowe.

Marcin Karcz
BGŻ BNP Paribas
Dyrektor Regionu
Pierwszy raz uczestniczyłem w szkoleniu opartym na motywie podróży liniowcem.

Małgorzata Mierzicka-Czajkowska
BGŻ BNP Paribas
Dyrektor Regionu
Motyw szkolenia oparty o podróżowanie „liniowcem” bardzo interesujący i innowacyjny. Ciekawe rozwiązanie proponowane przez prowadzących (podróż od portu do portu). Dostosowywanie zadań do bieżących potrzeb uczestników.

Tomasz Majtyka
BGŻ BNP Paribas
Dyrektor Regionu
Szkolenie prowadzone w sposób aktywny i atrakcyjny. Wypracowane pomysły chętnie wdrożę w swoim Regionie. Szkolenie w Konwencji podróży statkiem/liniowcem dawało komfort przyswajania wiedzy i tworzyło atmosferę kreatywności.

Justyna Baran
BGŻ BNP Paribas
Dyrektor Regionu
Szkolenie prowadzone, oparte na przykładzie odmiennym. Niezwyczajne z profilem działalności pracodawcy. Szalona „innowacyjna” podróż statkiem liniowcem.

Barbara Dworakowska
BGŻ BNP Paribas
Dyrektor Regionu
Pierwsze szkolenie w bankowości, które stawia tak bardzo i jedynie na relacje z Klientem. Bardzo jasny, optymistyczny sposób przekazywania wiedzy. Chciałabym aby cała sieć została przeszkolona w tym zakresie i w takiej formie. Polecam.

Agnieszka Nowalińska
BGŻ BNP Paribas
Dyrektor Regionu
Niebanalne rozwiązania. Szkolenie oparte na motywie podróży liniowcem.
Super, nigdy wcześniej w podobnym nie uczestniczyłam. Interaktywne materiały. Innowacyjne. Twórcze rozwiązania.

Krzysztof Parafianowicz
BGŻ BNP Paribas
Dyrektor Regionu
Szkolenie innowacyjne. Wcześniej nie miałem przyjemności brać udziału w tego typu projekcie. Pomysł pokazania idei gościnności jako podróż luksusowym wielko morskim liniowcem jest bardzo ciekawa i poruszająca. Polecam wszystkim.

Monika Auguścik
BGŻ BNP Paribas
Trener
Rekomenduję uczestnictwo w szkoleniu prowadzonym przez Jacka Prokopa. Szkolenie jest pełne energii, inspirujące.

Joanna Wiatr
BGŻ BNP Paribas
Kierownik Zespołu Sprzedaży – Bankowość Detaliczna i Premium
Bardzo merytoryczne szkolenie w zakresie procesu obsługi Klienta Premium. Ważne również dla mnie z punktu widzenia Train The Trainers. Przydatne do wykorzystania w bieżącej pracy.

Witold Makar
BGŻ BNP Paribas
Trener
Polecam szkolenie w ramach projektu Najlepsze Praktyki Sprzedaży Premium prowadzone przez Jacka Prokopa ze względu na zaangażowanie trenera. Jasny i zrozumiały sposób komunikowania (w tym budowania bezpieczeństwa w wykonywaniu aktywności szkoleniowych uczestników). Dodatkowym atutem szkolenia była pozytywna atmosfera.

Wioletta Radwańska-Walczak
BGŻ BNP Paribas
Trener
Polecam Jacka Prokopa do prowadzenia szkoleń, gdyż profesjonalizm i zaangażowanie w prowadzone szkolenie spełniło moje oczekiwania w kontekście szkolenia. Szkolenie było energiczne i co najważniejsze wykorzystam pewne elementy w swojej pracy przy prowadzeniu szkoleń.

Anna Orzechowska
BGŻ BNP Paribas
Trener
Bardzo pozytywna opinia o szkoleniu. Inspirujące ćwiczenia, bardzo fajna atmosfera, która spowodowała, że każdy chętnie brał udział we wszelkiego rodzaju ćwiczeniach. Bardzo dobre przygotowanie merytoryczne Jacka oraz profesjonalne podejście do szkolenia. Polecam.

BGŻ BNP Paribas

Leroy Merlin

Bogdan Horbal
Leroy Merlin
Dyrektor Sklepu
Jest to bardzo potrzebne szkolenie, nie tylko z wystąpień publicznych ale też sprzedażowe. Dużo energii prowadzącego i wiele korporacyjnych przykładów powoduje, że szkolenie jest „żywe” i dobrze zapamiętane. Serdecznie polecam.

Sławomir Radwański
Leroy Merlin
Kierownik Działu Handlowego
Szkolenie mega profesjonalne, na rozluźnienie atmosfery więcej zadań grupowych.

Leroy Merlin

Electrolux

Adrian Katulski
Electrolux
Promotor MAGD
Szkolenie na bardzo wysokim poziomie, dobrze przygotowanie trenera, materiał, zaangażowanie, ludzka twarz. Dużo praktycznej wiedzy sprzedażowej, która lepiej wchodzi przez zabawę i warsztaty, które angażują całą grupę. Polecam

Mateusz Wojtanowicz
Electrolux
Ambasador DAGD
To było najlepsze szkolenie o technikach sprzedaży na jakim byłem. Dało mi sporo cennych informacji, mnóstwo wartości merytorycznych i praktycznych, było aktywne, dynamiczne, ciekawe i pozytywne.

Kacper Chłoń
Electrolux
Promotor MAGD
Jadąc na to szkolenie byłem przekonany, że będzie to kolejne nudne szkolenie, z którego poza „godzinówką” niczego nie wyciągnę. Na szczęście okazało się, że byłem w błędzie. Zajęcia odbywały się w małych grupkach, praca na nich była dynamiczna, prowadzący od początku do końca utrzymywał luźną atmosferę. Umiejętności, które nabyłem podczas szkolenia przydadzą mi się w pracy handlowca jak i w życiu codziennym.

Sebastian Całek
Electrolux
Ambasador DAGD
Szkolenie oceniam na duży plus. Pokazało mi jak łatwo mogę nawiązać dobry kontakt z Klientem, który później kupi ode mnie sprzęt. Fajna atmosfera, łatwy przekaz informacji, efektywne branie udział w szkoleniu. Pierwsze prawdziwe szkolenie.

Klaudia Bentkowska
Electrolux
Promotor MAGD
Uważam, że szkolenie było bardzo ciekawe. Można było się wiele nauczyć jeśli chodzi o sprzedaż doradczą. Prowadzący bardzo sumiennie i z zaangażowaniem przekazał nam wiedzę na temat sprzedaży. Nie można było się nudzić. Polecam.

Dawid Gardzielewski
Electrolux
Ambasador DAGD
Szkolenie bardzo pozytywne, podobał mi się sposób w jaki było prowadzone. Dużo ciekawych informacji, wiedzy, ciekawych zabaw. Ogólnie będę polecać to szkolenie innym oraz mile wspominać.

Bartłomiej Szabelski
Electrolux
Promotor MAGD
Szkolenie przygotowane i przeprowadzone na bardzo wysokim poziomie. Praktycznie sama praktyka i ćwiczenia, teoria tylko tyle co potrzeba. Wspaniała atmosfera.

Piotr Rudzki
Electrolux
Promotor MAGD
Jest to moje pierwsze szkolenie od momentu współpracy z Electroluxem. Polecam jak najbardziej. Dużo ciekawych informacji dotyczących rozwoju sprzedaży, których jak dotąd nikt na innych szkoleniach nie przekazywał.

Elwira Pyłko
Electrolux
Promotor MAGD
Szkolenie było przeprowadzone w sposób profesjonalny. Bardzo ciekawo przekazane informacje poprzez różnego rodzaju ćwiczenia. Podejście indywidualne do każdego uczestnika szkolenia. Dzięki szkoleniu mogłam poszerzyć wiedzę i doskonalić wiedzę już zdobytą.

Patryk Miszewski
Electrolux
Ambasador DAGD
Szkolenie przebiegło rewelacyjnie, świetna obsługa. Trener wie co mówi, nie tylko suche fakty ale również dużo praktyki, które przynosi najlepsze efekty a te mam nadzieję zaowocują w dalszej karierze jako ambasador.

Maciej Mikołajczak
Electrolux
Promotor MAGD
Szkolenie nadaje jakiś standard pracownikom. Szkolenie przedstawione było genialnie. Merytoryczne przygotowanie na wysokim poziomie. Sposób przekazywania informacji z bardzo dużą ilością empatii i wyrozumiałości. Dawno nie spotkałem tak wykwalifikowanego szkoleniowca.

Jagoda Smużyńska
Electrolux
Promotor MAGD
Przygotowanie prowadzącej było bardzo dobre, konkretnie przedstawiała podane treści. Szkolenie było ciekawe oraz pobudzało kreatywność uczestników.

Piotr Korzeb
Electrolux
Promotor MAGD
Szkolenie profesjonalne, przeprowadzone bardzo fajnie, luźno. Sporo wniosło dla mnie. Ania – super, tak trzymać.

Paweł Ziemacki
Electrolux
Ambasador DAGD
Samo szkolenie dało mi możliwość szerszego spojrzenia na cały proces sprzedaży, mogłem poczuć się Klientem. Zobaczyć jak dana technika oddziałuje na drugą stronę. Podsumowując samo szkolenie, wspomoże mój proces sprzedażowy.

Wojciech Lisowski
Electrolux
Ambasador DAGD
Szkolenie przebiegało bardzo sprawnie i szybko, co najważniejsze, że było dostosowane dla nowych osób w branży jaki i na tym z dłuższym doświadczeniem. Wiele ciekawych pomysłów i bardzo dobra organizacja. Prowadzący (Pani Aga) była rewelacyjna.

Marcin Młotek
Electrolux
Ambasador DAGD
Szkolenie przebiegało bardzo pozytywnie. Pani Agnieszka posiada ogromną wiedzę wynikającą z jej doświadczenia i co najważniejsze potrafi ją umiejętnie pokazać. Gdy widzi, że atmosfera robi się zbyt ociężała proponuje dużo gier słownych pobudzających myślenie. Jedyna wada szkolenia była taka, że trwało tylko 2 dni. Czas na szkoleniu upłynął błyskawicznie. Polecam Panią Agnieszkę.

Sebastian Strojek
Electrolux
Ambasador DAGD
Szkolenie prowadzone przez profesjonalistów. Bardzo duże zaangażowanie prowadzącego. Przez kilka lat w pracy w handlu człowiek popada w rutynę i często wyrabia sobie złe nawyki w trakcie sprzedaży. Szkolenie przypomniało mi o moich błędach. Dzięki waszemu szkoleniu na pewno stanę się lepszym handlowcem. Dziękuję bardzo.

Miłosz Dolewski
Electrolux
Ambasador DAGD
Szkolenie przeprowadzone w sposób miły a zarazem konkretny. Prowadzący łatwo przekazuje wiedzę i natychmiast ją utrwala. Dużo pozytywnej energii.

Tomasz Radzewicz
Electrolux
Ambasador DAGD
Szkolenie na bardzo wysokim poziomie. Obejmuje szeroki wachlarz ćwiczeń i porusza wszystkie najważniejsze tematy. Pełne zaangażowania prowadzącego , który doskonale potrafi przekazywać swoją wiedzę. Na pewno zastosuję się do tego, czego się nauczyłem i śmiało mogę polecić tę firmę wszystkim zainteresowanym.

Mateusz Wojciechowski
Electrolux
Ambasador DAGD
Szkolenie przebiegało w świetnej atmosferze, za sprawą prowadzącego. Prowadzący zajęcia potrafił zaciekawić mnie oraz przekazać nową wiedzę w obsłudze Klienta. Nie ograniczał się do teorii lecz starał się byśmy jako uczestnicy szkolenia brali w nim udział.

Arkadiusz Redzimski
Electrolux
Ambasador DAGD
Szkolenie zorganizowane bardzo profesjonalnie. Agnieszka przeprowadza nas bardzo ciekawie przez wszystkie etapy, nie ma mowy o nudzeniu się. Szkolenie otwiera mi nowe możliwości sprzedażowe. Jestem bardzo zadowolony z odbytego spotkania.

Patryk Wiązek
Electrolux
Ambasador DAGD
Uważam, że szkolenie było bardzo dobrze przygotowane. Uwagi które pojawiły się na szkoleniu na pewno pomogą mi bardziej zrozumieć mój zawód i pozwolą na lepszą sprzedaż. Myślę, że szkolenie znacząco zmieniło mój punkt widzenia na sprzedaż doradczą.

Patrycja Mikołajczyk
Electrolux
Promotor MAGD
Szkolenie prowadzone w jasny sposób (przejrzysty), poruszane były ważne dla nas kwestie, które skutecznie staraliśmy się omówić. Poznaliśmy ciekawy sposób prowadzenia rozmów z Klientem, tak by go do siebie nie zrazić jednocześnie będąc w stanie sprzedać swój produkt, rozwiewać wątpliwości. Nie było prowadzenia nudnych wykładów tylko ciekawe warsztaty gdzie każdy mógł się zaangażować.

Małgorzata Kaczmarek
Electrolux
Promotor MAGD
Super możliwość rozwoju i poznania swoich umiejętności.

Łukasz Kowalczyk
Electrolux
Ambasador DAGD
Odpowiednia energia i spontaniczność wprowadzania nowych metod sprzedaży. Ciekawa jak nigdy wcześniej.

Daniel Bryszewski
Electrolux
Ambasador DAGD
Szkolenie rzeczowe bez zbędnych rzeczy. Dobrze zaplanowane, ciekawe.

Arkadiusz Cichoń
Electrolux
Ambasador DAGD
Było bardzo interesujące. Ciągła dynamika szkolenia nie pozwalała za „zasypianie”. Tematyka była realna, z życia wzięta a nie „wyssana z palca”. Polecam wszystkim.

Dawid Górecki
Electrolux
Promotor MAGD
Więcej takich szkoleń! Pan Jacek przygotowany na 100%. Wprowadził idealną atmosferę. Przygotował nas od podstaw aż do samego szczegółu. Coś pięknego. Serdeczne dzięki.

Artur Andrzejewski
Electrolux
Ambasador DAGD
Szkolenie przeprowadzone w ciekawej formule, pozwalającej na przećwiczenie umiejętności, które na tym szkoleniu mieliśmy zdobyć. Nie był to suchy wykład a zajęcia praktyczne. Nie było wywieranej presji. Prowadzący bardzo dobrze przygotowany do prowadzenia szkolenia, które odbyło się w przyjemnej atmosferze.

Krzysztof Chlipała
Electrolux
Ambasador DAGD
Szkolenie oceniam pozytywnie. Z pewnością pozwoliło nam podnieść kwalifikacje poprzez warsztaty praktyczne oraz interesujące zadania. Zdobytą wiedzę łatwiej nam będzie użyć w pracy ponieważ na końcu szkolenia dokonaliśmy podsumowania, które utrwaliło wiedzę.

Łukasz Ślusarz
Electrolux
Ambasador DAGD
Szkolenie było bardzo ciekawe. Sprawnie przeprowadzone. Bardzo dużo ważnych elementów sprzedaży przekazane w miłej atmosferze. Był czas na pracę i na zabawę więc przez cały czas byłem zainteresowany tematem.

Kamil Ciepielewski
Electrolux
Promotor DAGD
Szkolenie bardzo rozsądnie prowadzone. Wszystko jest ze sobą spójne. Model wytłumaczony krok po kroku w bardzo ciekawy sposób. To nie tylko szkolenie ale mile spędzony czas, w którym wiele możemy się dowiedzieć i wprowadzić w swojej pracy.

Ewelina Zawadzka
Electrolux
Ambasador DAGD
Wspaniałe szkolenie, polecam bardzo serdecznie. Trener jest osobą bardzo kompetentną, zorganizowaną, pełną poczucia humoru. Najciekawsze szkolenie na jakim byłam do tej pory. Polecam.

Magdalena Grzymała
Electrolux
Ambasador DAGD
Szkolenie było merytoryczne i interesujące. Dowiedziałam się ciekawych rzeczy i poznałam pomocny model sprzedaży. Czas spędziłam miło i owocnie. Polecam.

Adrian Dąbrowa-Karasiński
Electrolux
Ambasador DAGD
Bardzo żywe szkolenie dzięki ćwiczeniom pobudzającym tzw. „energizer”. Uważam, że nie był to zmarnowany czas.

Rafał Gołuszka
Electrolux
Ambasador DAGD
Bardzo ciekawe i super zorganizowane szkolenie. Jasny przekaz oraz bardzo dobrze przygotowane ćwiczenia. Jestem bardzo zadowolony.

Klaudia Orzeł
Electrolux
Promotor DAGD
Szkolenie bardzo, bardzo przydatne, można się dużo dowiedzieć, przećwiczyć to oraz później wykorzystać w pracy. Super zorganizowane, rzeczowe szkolenie. Jest wielki zapał do pracy po szkoleniu, dlatego polecam wszystkim.

Anita Wójcik
Electrolux
Ambasador DAGD
Szkolenie na wysokim poziomie. Jedno z najlepiej zorganizowanych, na których byłem pod kątem obsługi Klienta. Rzeczowe uporządkowanie spraw dotyczących obsługi Ambasadorów i Promotorów firmy Electrolux. Jasny przekaz treści przez trenera. Sprawnie przeprowadzone szkolenie pod kątem wykorzystania technik sprzedaży doradczej, przećwiczenie scenek z życia wziętych.

Irena Iglicka
Electrolux
Promotor
Szkolenie super. Wniosło w moje życie sporo korzyści, które na pewno przełożą się na wyniki. Super atmosfera, wiedza przekazywana w sposób naturalny ale nie jako prezentacja, a raczej jasno przejrzyście. Scenki odzwierciedlające sytuacje na sklepie. Szacun Jacek.

Artur Strzelecki
Electrolux
Ambasador marki
Bardzo pozytywne i pouczające szkolenie. Duża ilość wiedzy prowadzącego, świetne podejście do szkolenia. Duża ilość ćwiczeń na zewnątrz jak i wewnątrz budynku. Przyjazna atmosfera. Brak uczucia znudzenia czy też senności. Szkolenie przeprowadzone profesjonalnie.

Agata Rubik
Electrolux
Promotor
Trener Jacek jest najlepszy! Podczas szkolenia będziesz cały czas uśmiechnięty, pozyskasz dużo wskazówek na temat technik sprzedażowych, kontaktów z klientem oraz analizy potrzeb. Nastaw się pozytywnie. Polecam!

Paweł Koper
Electrolux
Ambasador
Bardzo ciekawe zajęcia, przygotowanie i atmosfera świetne. Wynoszę z nich ciekawe wrażenie i wiele wiedzy. Polecam!

Karolina Zydroń
Electrolux
Promotor
Do tej pory najlepsze szkolenie na jakim byłam. Dużo praktyki, żywo i ciekawie prowadzone. Mimo, że to już któreś tego typu szkolenie, w którym uczestniczyłam, to pozwoliło mi w rozrywkowy, luźny sposób przyswoić techniki sprzedaży.

Błażej Tondel
Electrolux
Promotor
Bardzo przyjemne szkolenie, nie tylko dla tych, którzy zaczynają w sprzedaży doradczej, ale też dla tych bardziej doświadczonych.

Jacek Kopaczka
Electrolux
Ambasador
Szkolenie naprawdę na bardzo wysokim poziomie. Profesjonalizm i bardzo przyjazna i luźna atmosfera w jednym. Szkolenie moim zdaniem powinno być 3 dniowe, gdyż mogłoby być więcej praktyki, którą się łatwo zapamiętuje. Trener Jacek naprawdę swoją postawą przedstawia ogromny profesjonalizm. Jest to najlepsze szkolenie, które miałem w swoim życiu dotychczas, a miałem ich łącznie 7, więc to dużo. Gorąco polecam 10/10.

Jakub Ryś
Electrolux
Ambasador marki
Jestem zadowolony z prowadzonych szkoleń. Chciałbym, aby trwały one w większej ilości dni. Podobała mi się ich forma i zaangażowanie prowadzącego.

Szymon Zieliński
Electrolux
Ambasador – Duże AGD
Szkolenie było świetne pod tym kątem, że nie było samego siedzenia przy stole i wielogodzinne oglądanie prezentacji w komputera (wcale jej nie było). Pomysły na rozruszanie grupy, pobudzenie do działania, dużo praktyki i przydatnych narzędzi – bardzo zabawnie przekazana wiedza.

Krzysztof Dobosz
Electrolux
Ambasador
Szkolenie bardzo mi się podobało. Udoskonaliłem się w technikach sprzedażowych. Wiele praktyk, gdzie poznałem przeróżne rzeczy. Po szkoleniu będę się czuł znacznie pewniej w rozmowie z klientem. Wiem na ten moment jak podejść indywidualnie do każdego klienta i uzyskać z tego wysokie wyniki sprzedaży.

Ewa Janecka
Electrolux
Promotor
Prowadzący szkolenie był bardzo dobrze przygotowany, w tzw. sposób przejrzysty i zrozumiały przekazywał Nam wiedzę. Szkolenie było interesujące i dużo z niego wyniosłam. Nauczyłam się nowych rzeczy. Super atmosfera 

Aleksander Frątczak
Electrolux
Promotor
Moim zdaniem szkolenie pozwala na przedstawienie rzeczywistej postaci klienta, z jakim mamy styczność podczas pracy jako promotor. Istotna była część praktyczna, która poznaje cechy, jakimi sprzedawca powinien się kierować podczas obsługi i finalizacji sprzedaży. Polecam!

Rafał Czura
Electrolux
Ambasador marki
Przygotowanie prowadzącego na wysokim poziomie. Brak nudnego czytania prezentacji. Materiały tworzone w trakcie szkolenia, podsumowując wspólnie wypracowane treści. Świetna atmosfera. Rzetelne informacje.

Electrolux

Brenntag

Eryk Ludwin
Brenntag
Produkt Manager
Bardzo pomocne i przydatne szkolenie. Dużo korzyści, które na pewno przyniosą wiele korzyści.

Mirosław Szolc
Brenntag
Dyrektor Działu Przemysłu Gumowego
Szkolenie przeprowadzone w bardzo profesjonalny sposób i w bardzo dobrej atmosferze. Nie mam żadnych zastrzeżeń. Z udziału jestem bardzo zadowolony i chętnie uczestniczyłbym w kolejnych tego typu.

Maciej Wieczorek
Brenntag
Business Unit Manager Cleaning of Cosmetics CEE
Jedno z lepszych szkoleń, w których brałem udział. Użyteczne i na przykładach, omówione reguły prowadzenia prezentacji. To był dobrze spędzony czas.

Paweł Lenczewski
Brenntag
Business Development Director CEE
Nieszablonowe, intensywne szkolenie. Jerzy czasem przekracza granicę przyzwoitości, mimo to było to jedno z najlepszych szkoleń na jakim byłem. Polecam firmom otwartym na nowe metody prowadzenia szkoleń.

Tomasz Wolak
Brenntag
Produkt Manager
Otrzymaliśmy wiedzę o której nie zawsze jesteśmy świadomi, że jest ona wokół nas. Warsztaty dały mi narzędzia potrzebne do normalnego wyrażania się w czasie prezentacji.

Ewa Chochołowicz
Brenntag
Produkt Manager
Szkolenie było świetne gdyż:
1.Pomaga pozytywnie popatrzeć na relację między firmami jako na międzyludzkie.
2.Ułatwia, przyśpiesza i inspiruje do wykonywania coraz lepszych prezentacji.
3.Przyniosło widoczne efekty/widoczna poprawę w naszych prezentacjach.
Polecam organizowanie podobnych szkoleń dla naszych pracowników handlowych (sprzedawców i technologów).

Lidia Kołacz-Kulma
Brenntag Polska
Key Account CEE
Szkolenie bardzo przydatne. W codziennej pracy umieć zrobić dobrą prezentację. Przetasowany mózgi i inne spojrzenie na siebie i na to co jest nowe.

Łukasz Tułaza
Brenntag Polska
Technolog
Zmienione całkiem zdanie o tego typu szkoleniu. Na początku byłem sceptyczny lecz pod koniec stwierdziłem, że chciałbym jeszcze.

Rafał Szymański
Brenntag Polska
Technolog
Świetnie szkolenie, rewelacyjna atmosfera, profesjonalny trener. Na szkoleniu dowiedziałem się jak prowadzić prezentację, jak być lepszym i skuteczniejszym w prezentowaniu produktów firmy i wartości wynikających ze współpracy firmy Brenntag.

Krzysztof Jarecki
Brenntag Polska
Key Account Manager
Jerzy jest profesjonalistą w pełni świetnie przygotowany, potrafiący przekazać swoją wiedzę w praktyczny, bezpośredni i otwarty sposób. Doskonaleniu moich umiejętności prezentacji pomógł bardzo skutecznie.

Janina Mastalerz
Brenntag Polska
Specjalista ds. analiz
Doskonały przekaz wiedzy. Szkolenie uwzględniało zarówno dostarczenie wiedzy ogólnej adresowanej dla całej grupy oraz elementy zindywidualizowane/ocena, wskazówki na przykładzie konkretnego uczestnika. Szkolenie zrealizowane i przeprowadzone aktywnie z zaangażowaniem obu stron (prowadzący i uczestnicy).

Krzysztof Ochał
Brenntag Polska
Dyrektor oddziału tworzyw sztucznych
Świetne wprowadzenie w tematykę wystąpień publicznych, dające uczestnikom podstawową wiedzę oraz narzędzia do doskonalenia swoich umiejętności.

Wojciech Suchański
Brenntag Polska
Dyrektor oddziału
Ze względu na to, że to pierwsze szkolenie tego typu więc nie mam tzw. Punktu odniesienia. Szkolenie pozwoliło mi praktycznie zapoznać się z nowymi obszarami z zakresu autoprezentacji. Prowadzący w bardzo skuteczny sposób przedstawił podstawowe zasady poprawnej autoprezentacji. Najważniejszą sprawą było korygowanie błędów oraz uświadomienie uczestnikom ich popełniania.

Jacek Fert
Brenntag Polska
Dyrektor oddziału informatyki
Ciekawe, czasem kontrowersyjne a dzięki temu skłaniające do przemyśleń i działania w przyszłości. Na pewno motywujące do doskonalenia swoich umiejętności.

Jan Kucała
Brenntag Polska
Central Produkt Manager
Szkolenie ciekawe. Dużo nowych narzędzi potrzebnych do prezentacji. Prowadzący pewny siebie, dobrze przygotowany do spotkania. Potrzeba więcej czasu na przećwiczenie narzędzi.

Jacek Balicki
Brenntag Polska
Przedstawiciel handlowy
Ogólnie bardzo pozytywna opinia o szkoleniu. Program interesujący: większość nowych tematów i zagadnień – przedstawione ciekawie i interesująco. Prowadzenie aktywne, wciągające, bez nudy. Prowadzący zaangażowany, przygotowany, znający temat.

Jarosław Misiaczek
Brenntag Polska
Regional Business Manager CEE
Szkolenie prowadzone oryginalnie, nie sztampowo i bardzo ciekawie. Istotne było to, że prowadzący był otwarty na scenariusze lub podawane przykłady z życia, na których można prowadzić szkolenie.

Brenntag

Vaillant

Piotr Szymanowski
Vaillant
Specjalista ds. technicznych
Szkolenie przeprowadzone w interesujący sposób. Ciekawe formy aktywizujące uczestników. Z przyjemnością wziąłem udział w zajęciach. Duże zaangażowanie i kompetencje prowadzącego.

Izabela Kozubska
Vaillant
Pracownik biurowy
Warsztaty w wykonaniu P. Jacka były pouczające, uzmysłowiły gdzie popełniałam błędy przy rozmowie z trudnym Klientem, a w szczególności nie dać się zapędzić „w kozi róg” i ulec Klientowi, gdyż wróżkami nie jesteśmy.

Wojciech Żurawski
Vaillant
Eksport techniczny
Jerzy super przygotowany z energią. Polecam każdemu kto będzie korzystał ze szkolenia. Każdemu kto będzie miał kontakt z Klientem.

Zygfryd Markiefka
Vaillant
Serwisant
W czasie szkolenia przedstawiono konkretne informacje i sposoby komunikacji z Klientem w rozwiązywaniu różnych problemów.

Dariusz Ciupak
Vaillant
Właściciel
Prowadzący kompetentny. Atmosfera tworzona bardzo sympatycznie.

Dariusz Kłos
Vaillant
Dyrektor Zarządzający
Profesjonalne ujęcie interesujących zagadnień.

Izabela Kobierska
Vaillant
Pracownik administracyjno-biurowy
Szkolenie bardzo profesjonalne, energiczne, dużo przydatnych informacji, prowadzący bardzo dobrze przygotowany. Godne polecenia.

Wojciech Olszewski
Vaillant
Serwisant
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Trener przygotowany w 100% . Część pierwsza nie potrzebna.

Eugeniusz Słowik
Vaillant
Regionalny koordynator serwisu
Dobrze przygotowane szkolenie o dobrej dynamice. Dobrze prowadzone i dające wiele możliwości zastosowania poruszanych zagadnień.

Wojciech Besz
Vaillant
Właściciel
Bardzo dynamiczne szkolenie, w sposób naturalny wciągające w aktywne uczestnictwo. Wiele konkretnych metod i sposobów obsługi trudnego Klienta.

Krzysztof Bujnowski
Vaillant
Serwisant
Poznałem rzeczy, z których istnienia nie zdawałem sobie sprawy a ponadto nauczyłem się ich używać w życiu. Będą one bardzo przydatne w trudnych sytuacjach zawodowych i prywatnych. Pozytywna energia oraz zaangażowanie prowadzącego, niesamowita i wzbudzająca zainteresowanie tematem szkolenia.

Ewa Kłos
Vaillant
Pracownik administracyjno-biurowy
Jestem zadowolona ze szkolenia, dowiedziałam się dużo ciekawych rzeczy do współpracy z trudnym Klientem. Jak przeprowadzić rozmowę żeby Klient był zadowolony.

Rafał smuga
Vaillant
Serwisant
Było extra! Jacek pokazał w jaki sposób radzić sobie w sytuacjach stresujących – schemat konkretnych zachowań, które naprawdę sprawdzają się w praktyce.

Magdalena Mazurek
Vaillant
Pracownik administracyjno-biurowy
Polecam gorąco ze względu na formę przeprowadzenia szkolenia. Bardzo sprawnie w sympatycznej atmosferze i co ważne z optymistycznym nastawieniem do dalszej pracy.

Stanisław Sitko
Vaillant
Serwisant
Przeprowadzone fachowo. Pomocne – uświadamiające priorytety w zachowaniu kolejności działań prowadzących do pozytywnego rozwiązywania sprawy kontaktów osobowych z Klientem.

Vaillant

Rohlig Suus

Marcin Grzelak
Rohlig Suus
Pierwsze szkolenie od 8 lat, które było i narzędziowe i merytorycznie dostosowane do miejsca na ścieżce zawodowej, w której jestem.

Dariusz Korczyński
Rohlig Suus
Komunikatywne. Oparte na realnych przykładach. Dostosowane do potrzeb naszej firmy.

Jarosław Sala
Rohlig Suus
Bardzo merytoryczni prowadzący, świetne szkolenie prowadzone w dobrym tempie, odpowiednia ilość przerw. Dużo dobrej wiedzy.

Rafał Małek
Rohlig Suus
Trenerzy przygotowani, ciekawi, reagujący na to co robi grupa. Inspirują, podpowiadają, dzielą się praktycznymi rozwiązaniami.

Tomasz Jeleń
Rohlig Suus
Bardzo dobrze przygotowane szkolenie zarówno pod kątem merytorycznym oraz praktycznym. Ciekawe materiały, interakcja.

Patryk Świderski
Rohlig Suus
Ciekawe i bardzo inspirujące szkolenie pokazujące wiele innowacyjnych narzędzi.

Rohlig Suus

DSV

Karolina Kaliszan
DSV Transport and Logistics
Pomocne w moich codziennych obowiązkach. Ciekawe. Elementy delegowanie, egzekwowanie – SUPER. Feedback pozytywny, negatywny – duży plus. Dorota – Twój głos! Świetny pomysł z muzyką w przerwie. Scenki, scenki, scenki… Ogromne dzięki!

Krzysztof Matusiak
DSV Transport and Logistics
Super przydatne. Zazdroszczę prowadzącej takiego przygotowania.

DSV

Kuehne+Nagel

Łukasz Machera
Kuehne+Nagel
Bardzo dobrze przygotowane merytorycznie szkolenie oraz wspaniała atmosfera powinna być powodem kontynuowania podobnych sesji w przyszłości.

Marcin Walenta
Kuehne+Nagel
Rekomenduję to szkolenie dla koordynatorów projektów logistycznych (logistyka kontraktowa).

Dariusz Nowosad
Kuehne+Nagel
Otwartość w komunikacji, interakcja z grupą, swoboda i atmosfera sprzyjająca wymianie zdań i doświadczeń. Luźny sposób przedstawianych zagadnień.

Łukasz Grzegorzewski
Kuehne+Nagel
Pozytyw w 100%. Wiedza do praktycznego zastosowania w pracy z ludźmi.

Beata Szymczak
Kuehne+Nagel
Szkolenie bogate w treści warsztatowe. Proponowało wiele ciekawych narzędzi. Do każdego tematu podejście było kompleksowe i profesjonalne. Bardzo pozytywna atmosfera. Profesjonalna i ciepła tematyka.

Justyna Huet-Sujecka
Kuehne+Nagel
Było to jedno z lepszych szkoleń w jakich brałam udział dotychczas. Podziwiam przygotowanie prowadzącej, dobór tematyki i moderowanie dyskusji. Szczęśliwie szkolenie dotyczyło zagadnień praktycznych, użytecznych w codziennej pracy.

Alicja Grzeżułkowska
Kuehne+Nagel
Bardzo fajna tematyka szkoleń. Świetny prowadzący, który tworzy przyjazną i otwartą atmosferę. Warto na pewno pogłębiać wiedzę poruszoną na szkoleniu.

Piotr Szczerba
Kuehne+Nagel
Bardzo dobre przygotowanie prowadzącego, super osoba, zaangażowanie. Chciałbym aby osoby z mojego teamu mogły wziąć udział w takim projekcie.

Kuehne+Nagel