Liderzy z najwyższego poziomu, Zarząd i osoby bezpośrednio raportujące do Zarządu, też potrzebują być w stałym procesie rozwoju swoich kompetencji.
Dlaczego:
Żeby być przykładem dla innych – pokazywać, że nieustanny rozwój jest szalenie ważny dla realizacji celów biznesowych.
Żeby dbać o spójność stylu zarządzania w firmie. Menedżerowie z niższych poziomów często uczestniczą w intensywnych programach szkoleniowych i w efekcie wdrażają nowe narzędzia. Jeśli firma ma działać jako jeden sprawny organizm, liderzy ze wszystkich szczebli powinni opierać się na tych samych zasadach zarządzania i mieć wspólny kod zarządzania.
I wreszcie, żeby skutecznie egzekwować nowe kompetencje od menedżerów na niższych szczeblach. Trudno jest to robić nie znając narzędzi, których oni się uczą.
W programie:
Prowadzący: Mariusz Siechowicz i Klaudia Woszczyk
Dołącz do grona liderów i ekspertów, którzy rozwijają swoje kompetencje razem z nami! Otrzymuj regularnie najnowsze artykuły, badania, trendy i strategie związane z rozwojem liderów, CX, sprzedażą oraz programami talentowymi.
Odbierz bezpłatny pakiet microlearningowych materiałów! 🎁