Anna Mikołajczyk
Konsultant, ekspert CEM
Moja ścieżka zawodowa od początku kariery łączy się z „KLIENTEM” w szerokim rozumieniu. Specjalizuję się w zarządzaniu jakością i doświadczeniami (CX/CEM). Jako konsultant biznesowy oraz trener wykorzystuję kompetencje zdobywane przez ponad 15 lat.
Zarówno na płaszczyźnie eksperckiej jak i menadżerskiej rozwijam obszar Zarządzania Doświadczeniem Klienta. Z pasją słucham, obserwuję, analizuję, wyciągam wnioski, wskazuję rekomendacje działań oraz wspieram w ich wdrożeniu. Projekty, w których działam związane są z:
- CEM: kompleksowe strategie, badania, zamykanie pętli, standardy, mapowanie podróży, zaangażowanie pracowników
- QM: audyty i analizy
- efektywnością procesów operacyjnych.
Branże, z którymi głównie współpracuję: telekomunikacyjna, finansowa, e-commerce, turystyczna, logistyczna, produkcyjna.
Prywatnie również z sukcesami, mama dwójki pociech, czasem w niedoczasie, zawsze z zaangażowaniem i w pełnej gotowości.