Marcin Czerwiński
Trener/Konsultant
Od 10 lat zajmuję się szkoleniami. Jestem od wielu lat związany z firmami m.in. z branży FMCG, poligraficznej oraz telekomunikacyjnej, w której przez ponad 4 lata zajmowałem się kompleksową obsługą
i opieką nad kluczowymi Klientami firmy.
Współpracowałem z grupą Orange Polska jako trener, konsultant i coach, gdzie szkoliłem pracowników
i kadrę kierowniczą Pionu Obsługi Klienta i Pionu Sprzedaży. Prowadziłem szkolenia i działania doradcze dla Działów Audytu, Zakupów, Marketingu, Technicznego, Informatycznego PTK Centertel Sp. z o.o. i TP S.A.
Współtworzyłem program szkoleń i prowadziłem szkolenia dla pracowników całej firmy PTK Centertel Sp. z o.o. przy rebrandingu sieci Idea w Orange (pierwsza tego typu tak szeroko zakrojona akcja w Polsce). Byłem współprowadzącym wraz z Vito Casettim „Martini Most Beautiful Drink Programme”, podczas którego przeszkolonych zostało ponad 600 osób w całej Polsce.
Szkolę m.in. z: Profesjonalnej Obsługi Klienta, Technik Sprzedaży, Przywództwa, Kierowania Zespołami Pracowników, Prowadzenia sesji
i rozmów coachingowych, Motywowania pracowników, Negocjacji, Zarządzania przez cele, Rekrutacji pracowników.
Ukończyłem wiele kursów i szkoleń trenerskich takich jak: Gustav Kaiser International: cykl szkoleń trenerskich; Train The Trainers: NLP, Kreatywność, Proces grupowy; Specialist & Friends; Opiekun Inwestora a także zdobył certyfikat dr Kevina Hogana: Convert Persuasion.
Brałem udział we współtworzeniu standardów obsługi Klienta i sprzedażowych obowiązujących w sieci serwisów i salonów Skoda.
Prowadziłem dla właścicieli salonów dealerskich warsztaty budowania wewnętrznych Call Center i budowania zrównoważonego sprzedażowo biznesu W 2014 roku prowadziłem szkolenia sprzedażowe (obsługa Klienta, techniki sprzedaży) dla handlowców całej sieci dealerskiej BMW Motorrad (motocykle BMW).