Najlepsze praktyki z rynku.
Czujemy się specjalistami od programów talentowych – zrealizowaliśmy ich w naszej historii 20, z czego 10 w ciągu ostatnich 2 lat.
Dzielimy się z Tobą dobrymi praktykami z tych projektów. Bardzo konkretnie opowiadamy o tym co działa, a co nie. Co wzbudza zachwyt, a co rodzi rozczarowanie.
Jako że temat jest obszerny, dzielimy go na kilka części. Na webinarze skoncentrowaliśmy się na pierwszym etapie projektu, czyli opracowaniu założeń, komunikacji projektu i selekcji kandydatów.
Poruszyliśmy następujące obszary:
- Jak opracować Profil Talentów, czyli zestaw pożądanych kompetencji.
- Jak ten Profil przekłada się na planowanie rozwoju talentów.
- Komunikacja w projekcie: wspólna do wszystkich interesariuszy i dedykowana poszczególnym grupom – jak ją zbudować, żeby budowała zaangażowanie.
- Dobry PR projektu: wewnątrz i na zewnątrz organizacji. Przyciągnięcie najlepszych osób z rynku i zadbanie o właściwe wykorzystanie potencjału obecnych.
- Dwa etapy badania potencjału kandydatów: kandydaci i uczestnicy wybrani do projektu.
Webinar prowadzili
Mariusz Siechowicz i Klaudia Woszczyk.
Zapraszamy do kontaktu: