Stanęliśmy przed wyzwaniem stworzenia niekonwencjonalnego projektu edukacyjnego dla jednego ze swoich kluczowych klientów – Totalizator Sportowy. Projekt ten miał na celu przekazanie pracownikom wiedzy z zakresu compliance i etyki, lecz w sposób znacznie bardziej angażujący niż tradycyjne metody szkoleniowe. Klient, posiadający już naszą platformę wykorzystywaną do onboardingu, wyraził potrzebę rozszerzenia jej o nową, interaktywną „grę” edukacyjną.
Oczekiwania były jasne:
Możliwość wykorzystania platformy do kampanii edukacyjnej z zakresu compliance i etyki; zależy nam na budowie odrębnej „gry”, mocno interaktywnej i ciekawej.
Do indywidualnego przejścia przez pracownika – z zamiarem dotarcia do jak największej liczby pracowników.
Zależy nam na mocno interaktywnej formie podania wiedzy, najchętniej w oparciu o storytelling.
Czy możemy oczekiwać od Gamehill kreatywnej propozycji takiej historii/ świata?
Czy w ramach projektu możliwe jest przygotowanie takiego trailera do wykorzystania do promocji kampanii?
Rozumiejąc znaczenie bliskiej współpracy z klientem oraz ciągłej komunikacji w procesie twórczym, zobowiązaliśmy się do organizowania cotygodniowych spotkań z zespołem Totalizatora Sportowego. Te regularne sloty spotkań pozwalały na bieżące omawianie postępów, dostosowywanie projektu do zmieniających się oczekiwań i gwarantowały, że każdy aspekt projektu jest dokładnie zaopiekowany.
Dzięki temu podejściu, mogliśmy wspólnie kształtować projekt tak, aby spełniał nawet najbardziej szczegółowe wymagania klienta.
W odpowiedzi na oczekiwania, zaproponowaliśmy fabułę „Podróż po Krainie Zgodności”, główny wątek gry skupiał się na przygodach Pana Zgodnego w Krainie Zgodności, który odkrywał tajniki compliance, przemierzając kontynenty takie jak Ruchome Piaski Przepisów czy Zamek Wartości.
Interaktywność i angażowanie graczy było osiągnięte poprzez zróżnicowane zadania, w tym filmy, quizy i interaktywne pigułki wiedzy, zintegrowane z fabułą projektu. Dzięki wykorzystaniu technologii AI udało się stworzyć przepiękne i spójne graficznie obrazy, które dodatkowo wzbogaciły wizualną stronę gry.
Klient był szczególnie zainteresowany, aby projekt był gotowy na coroczny „Compliance Day”, a jego realizacja miała przyciągnąć uwagę jak największej liczby pracowników. Z entuzjazmem podjęliśmy się zadania, wdrażając projekt, który przekształcał compliance w fascynującą przygodę.
Jakie były efekty?
- W grze wzięło udział blisko 3 tys. pracowników!
- Zaangażowanie wyniosło 66% (Ze wszystkich uczestników, aż tyle graczy, zrealizowało ponad 70% zadań w Krainie Zgodności.)
- Gracze łącznie pozostawili ponad 55 tys. opinii!
- Misje ocenili na 4,8/5 pkt.
- Ocena materiałów wyniosła 4,9/5 pkt.
- Podczas przygody w Krainie Zgodności przyswoili 69 microlearningowych zadań.
Głosy Uczestników: Opinie graczy o „Podróży po Krainie Zgodności”
Fantastyczny sposób przekazywania wiedzy! Czekam na kolejne wyzwania z niecierpliwością!
Super przygotowane szkolenie. Mnóstwo przydatnej wiedzy opakowane w ciekawą i zachęcającą formę.
Serdeczne podziękowania za tak świetnie przygotowaną „podróż” po meandrach prawa, compliance i innych tego typu zagadnień. Jestem pod wrażeniem w jak prosty a zarazem ciekawy sposób przygotowaliście tę grę. To była czysta przyjemność móc w tym uczestniczyć ! „Czapki z głów”