mercedes

Coachingi talentowe

Coachowie Westhill Consulting oraz dział diagnostyczny naszej firmy realizuje zaawansowany projekt doradczy. Działania to badania TalentReflect, szkolenia menedżerskie oraz coachingi rozwojowe dla grupy 80 pracowników Klienta.

Coachingi talentowe

Coachowie Westhill Consulting oraz dział diagnostyczny naszej firmy realizuje zaawansowany projekt...

leroy

Zgrywalizowana platforma Klub Dyrektora

Dla Leroy Merlin opracowaliśmy zupełnie nowatorską formułę stałego rozwoju - Klub Dyrektora. Kluczowe 80 osób w firmie, każda z nich odpowiedzialna za jednostkę biznesową 200-300 osób, w których rozwój inwestowano od lat, potrzebowały podejścia dającego autonomię, dużo inspiracji i platformy społecznościowej. Projekt kontynuujemy w kolejnej edycji - tym razem uzupełniony o elitarną grupę Klubu premium i zgrywalizowaną platformę.

ZGRYWALIZOWANA PLATFORMA KLUB DYREKTORA

Dla Leroy Merlin opracowaliśmy zupełnie nowatorską formułę stałego rozwoju – Klub...

pgnig

Akademia Menedżera

Sięgaj Wyżej - projekt wdrażania modelu Kompetencji menedżerskich polskiego lidera w branży. 800 uczestników w całej Polsce, kilkaset dni szkoleniowych. Dedykowana platforma do organizacji szkoleń. Certyfikowani Trenerzy, aktywni w projekcie od realizacji badań potrzeb metodą grup focusowych, aż do cykli szkoleń. Efektywność mierzona metodą SCM.

Jeden partner szkoleniowy - Westhill Consulting.

Akademia Menedżera

Sięgaj Wyżej – projekt wdrażania modelu Kompetencji menedżerskich polskiego lidera w...

orlen-gaz

Akademia Menedżera

Akademia Menedżera - od opracowania modelu kompetencji, poprzez komunikację on-line (platforma), cykl dedykowanych szkoleń menedżerskich aż po follow-up. Kompleksowy, prawie roczny projekt rozwojowy. Partner doradczo - szkoleniowy Westhill Consulting.

Akademia Menedżera

Od opracowania modelu kompetencji, poprzez komunikację on-line (platforma), cykl dedykowanych...

aefl

Rozwój sprzedawców

Rozwijamy kompetencje sprzedażowe najbardziej doświadczonych doradców Europejskiego Funduszu Leasingowego. To projekt Najlepszych Praktyk Sprzedaży połączony z SID, czyli Salesman Individual Development.

Rozwój sprzedawców

Rozwijamy kompetencje sprzedażowe najbardziej doświadczonych doradców Europejskiego Funduszu...

db-schenker

Zarządzanie działem szkoleń

Przez działania interim management po doradztwo w procesie on-boardingu. Westhill wspiera lidera branży logistycznej na świecie także dziś, opiekując się każdym nowym menedżerem DB Schenker.

Zarządzanie działem szkoleń

Przez działania interim management po doradztwo w procesie on-boardingu. Westhill wspiera lidera...

polpharma

Onboarding

Od ponad 8 lat jesteśmy partnerem tego Klienta na zasadzie umowy partnerskiej. Realizujemy szkolenia z obsługi Klienta oraz działania doradcze - wsparcie we wdrożeniu procesu
on-boardingu. Check-lista on-line, podręcznik WITAJ W FIRMIE, działania kontentowe -
to wybrane produkty naszej współpracy.

Onboarding

Od ponad 8 lat jesteśmy partnerem tego Klienta na zasadzie umowy partnerskiej. Realizujemy...

polomarket

Akademia Menedżera

Wszyscy menedżerowie Centrów Logistycznych Klienta. Akademia Menedżera - cykl szkoleń, badań SCM, edukacji na platofrmie on-line. Prawie roczny projekt rozwojowy. Partner doradczo - szkoleniowy Westhill Consulting.

Akademia Menedżera

Wszyscy menedżerowie Centrów Logistycznych Klienta. Akademia Menedżera – cykl szkoleń,...

getinbank

Szkolenia Menedżerskie

Manedżer coachem - celem projektu było wyposażenie uczestników szkoleń (wszystkich menedżerów z oddziałów banku) w umiejętności skutecznego zadawania pytań i pracy rozwojowej. Projekt rozpoczynał się badaniem Talent Reflect, a wsparcie komunikacyjne
i organizacyjne zapewniała platforma on-line. Wsparcie otrzymali także Trenerzy Wewnętrzni Klienta.

Szkolenia Menedżerskie

Manedżer coachem – celem projektu było wyposażenie uczestników szkoleń (wszystkich...

bankbph

Standardy Obsługi Klienta

Standardy Obsługi Klienta FAIR PLAY. Unikatowy projekt budowania relacji fairness w stosunku do Klientów banku. Westhill jako partner doradczy odpowiadał za powstanie Księgi Standardów Obsługi Klienta Fair Play.

Standardy Obsługi Klienta

Standardy Obsługi Klienta FAIR PLAY. Unikatowy projekt budowania relacji fairness w stosunku do...

deutsche-bank

Szkolenia Sprzedawców

Wyzwanie - utrzymanie Klienta. Jeden z najbardziej kompleksowych projektów naszej firmy: badania Tajemniczy Klient, doradztwo, tworzenie i opiniowanie księgi Standardów oraz dziesiątki dni szkoleniowych. Spektakularny sukces naszego Klienta - wzrost w kategorii Pozyskanie i Utrzymanie Klienta (Ranking NEWSWEEK) o 9 miejsc - z 15 na 7 rok do roku.

Szkolenia Sprzedawców

Wyzwanie – utrzymanie Klienta. Jeden z najbardziej kompleksowych projektów naszej firmy:...

lot

Standardy Obsługi Klienta

Wyzwanie - wzrost proaktywności w kontakcie z Klientami. Grupa uczestników projektu - obsługa naziemna, siły sprzedaży w całej Polsce. Kompleksowy projekt od badań metodą Tajemniczy Klient, poprzez doradztwo, tworzenie i opiniowanie księgi Standardów oraz dziesiątki dni szkoleniowych. Sukces naszego Klienta - PLL LOT zdobywa nagrodę najlepsza linia lotnicza w Europie Środkowo-Wschodniej, w kategorii wysokie standardy obsługi Klienta (2010).

Standardy Obsługi Klienta

Wyzwanie – wzrost proaktywności w kontakcie z Klientami. Grupa uczestników projektu –...

philips

Standardy Obsługi Klienta

Projekt standaryzacji obsługi Klienta w części firmy: HealthCare. Etapy projektu dedykowanego dla serwisantów i CC to analiza sytuacji (ankiety on-line, wywiady, obserwacja uczestnicząca), warsztaty mające na celu stworzenie wersji bazowej Standardów, opiniowanie Standardów poprzez szkolenia.

Celem jest, by wypracowane rozwiązania były w pełni dopasowane i wykorzystywane przez pracowników działu obsługi klienta i inżynierów serwisu.

Standardy Obsługi Klienta

Projekt standaryzacji obsługi Klienta w części firmy: HealthCare. Etapy projektu dedykowanego dla...

olsen

Szkolenia sprzedawców Retail

Projekt obejmuje wszystkich pracowników salonów sprzedaży oraz ich menedżerów. Dzięki zadaniom szkoleniowym, które są mocno osadzone w realiach i specyfice salonów z odzieżą damską, pracownicy salonów podnoszą swoje kompetencje sprzedażowe oraz poznają nowe techniki sprzedaży doradczej.

Szkolenia sprzedawców Retail

Projekt obejmuje wszystkich pracowników salonów sprzedaży oraz ich managerów. Dzięki zadaniom...

regenersis

Customer Experience Management

Jeden z pierwszych w Polsce projektów Customer Experience Management. Nasz Klient jest wiodącym dostawcą usług serwisowych dla największych marek telefonów komórkowych
i laptopów w Polsce. Współpracuje z PLAY, T-MOBILE I PLUS oraz SAMSUNG, NOKIA, APPLE, HTC. Mapa podróży Klienta, Punkty Styku i Momenty Prawdy. Projekt trwa od ponad dwóch lat. Cel - doskonałość.

Customer Experience Management

Jeden z pierwszych w Polsce projektów Customer Experience Management. Nasz Klient to wiodący...

total

Rozwój Sprzedawców

Lider sprzedaży olejów samochodowych Total i Elf. Nasi konsultanci pracują coachingowo
i szkoleniowo z grupą doświadczonych sprzedawców Total Polska. Uczestniczymy w rozmowach sprzedawców z Klientami, analizując ich styl pracy, prowadzimy szkolenia ze sprzedaży doradczej i realizujemy sesje coachingu sprzedaży. Program Indywidualnej Ścieżki Rozwoju Sprzedawcy (SID) to kolejny projekt dla bardzo doświadczonych sprzedawców, jaki realizuje nasza firma.

Rozwój Sprzedawców

Lider sprzedaży olejów samochodowych Total i Elf. Nasi konsultanci pracują coachingowo i...

pkoleasing

Droga Rozwoju

Kompletna transformacja stylu pracy sił sprzedaży w 2 lata. Kompleksowy projekt obejmujący diagnozę i wypracowanie Najlepszych Praktyk Sprzedaży, a następnie cykl szkoleń dla 150 doradców i menadżerów.
Jak odnaleźć drogę w tak skomplikowanym projekcie?
Wystarczy wejść na Drogę Rozwoju – zgrywalizowaną platformę, której uczestnicy podróżują pomiędzy miastami – zapisując się na coachingi, realizując zadania, odświeżając poznaną na szkoleniach wiedzę.

Droga Rozwoju

Kompletna transformacja stylu pracy sił sprzedaży w 2 lata. Kompleksowy projekt obejmujący...

yes

Zarządzanie Zmianą

Wyzwanie - jak zarządzić procesem zmiany.
Cel - wdrożenie systemu ERP.
Rozwiązanie - warsztat doradczy dla Kadry zarządzającej w metodyce Fish Diagram oraz komunikowanie zmiany w modelu W. Bridgesa.

Zarządzanie Zmianą

Wyzwanie – jak zarządzić procesem zmiany. Cel – wdrożenie systemu ERP. Rozwiązanie...

ministerstwo-skarbu-panstwa

Strategia

Warsztaty strategiczne dla Ministra i v-ce Ministrów oraz ich zespołów, obejmujące analizę strategicznych obszarów działalności. Połączyliśmy je z kaskadowaniem priorytetów i zadań
w dół organizacji.

Strategia

Warsztaty strategiczne dla Ministra i v-ce Ministrów oraz ich zespołów, obejmujące analizę...

solaris

SOLARIS

Cykle warsztatów strategicznych dla zarządu firmy oraz kadry dyrektorskiej połączone
z indywidualnymi sesjami executive coaching.

SOLARIS

Cykle warsztatów strategicznych dla zarządu firmy oraz kadry dyrektorskiej połączone z...

danone

NUTRICIA DANONE

Stałe wsparcie diagnostyczne w oparciu o test TalentReflect. Dziesiątki pracowników Nutricia kształtuje swoje ścieżki kariery z wykorzystaniem wyników testu talentów TalentReflect.

NUTRICIA DANONE

Stałe wsparcie diagnostyczne w oparciu o test TalentReflect. Dziesiątki pracowników Nutricia...

skandia

Customer Experience Management

CEM - projekt doradczy Zarządzanie doświadczeniem Klienta. W bardzo trudnym rynku, opracowaliśmy ścieżkę podróży Klienta, punkty styku, momenty prawdy i znaleźliśmy kluczowe obszary doskonalenia obsługi. Jak zawsze zaangażowaliśmy duży zespół po stronie Klienta, kształtując strażników procesu CEM czułych na jakość obsługi długo po zakończeniu projektu.

Customer Experience Management

CEM – projekt doradczy Zarządzanie doświadczeniem Klienta. W bardzo trudnym rynku,...

wezyr

Akademia Menedżera

Celem projektu Akademia Menedżera jest rozwój kompetencji menedżerskich kadry zarządzającej. W projekcie brała udział grupa 15 uczestników, którzy podnieśli swoje kompetencje w czasie 3 modułów szkoleniowych, zakończonych Follow Up. Podczas szkoleń uczestnicy przeszli trening umiejętności przywódczych poprzedzony badaniem TalenReflect oraz nauczyli się, jak zarządzać pracownikami, motywować, delegować zadania czy zarządzać czasem.

Akademia Menedżera

Celem projektu Akademia Menedżera jest rozwój kompetencji menedżerskich kadry zarządzającej. W...

canpol

Rozwój sprzedawców

Rozwój umiejętności interpersonalnych w zakresie budowania długofalowych relacji i wzrostu sprzedaży dla Key Account Managers. Konsultant Westhill pracował indywidualnie z każdym z KAMów nad zaplanowaniem i realizacją wyznaczonego celu rozwojowego.

Rozwój sprzedawców

Rozwój umiejętności interpersonalnych w zakresie budowania długofalowych relacji i wzrostu...

scania

Leadership Academy

Celem projektu Akademia Lidera jest rozwój kompetencji menedżerskich kadry zarządzającej. W projekcie biorą udział dwie kilkunastoosobowe grupy, które równolegle przechodzą przez 4 moduły szkoleniowe. Dodatkowo projekt wspierany jest platformą internetową, na której uczestnicy mogą znaleźć zadania poszkoleniowe oraz porcje inspiracji.
Obecnie trwa już II edycja Akademii Lidera dla naszego Klienta Scania.

Leadership Academy

Celem projektu Akademia Lidera jest rozwój kompetencji menedżerskich kadry zarządzającej. W...

kuehnenagel

Customer Excellence

Cel projektu to podniesienie poziomu satysfakcji Klientów. Sposobem jest wzrost kompetencji pracowników Kuehne + Nagel we wspieraniu biznesu swoich Klientów.

W ramach projektu, Westhill prowadzi działania doradcze oraz szkolenia i warsztaty dla pracowników i menedżerów z obszaru budowania partnerskich relacji z Klientami. Stworzyliśmy m.in. Mapę podróży Klienta, Standardy budowania relacji z Klientami, filmy instruktażowe, dedykowaną platformę wiedzy.

Customer Excellence

Cel projektu to podniesienie poziomu satysfakcji Klientów. Sposobem jest wzrost kompetencji...

kuehnenagel

Rozwój Talentów

Programem Got Talent został na poczatku objęty zarząd - dwie sesje warsztatów szkoleniowych, poprzedzone coachingami TalentReflect pozwoliły odnaleźć siłę w różnorodności i udoskonalić pracę w zespole oraz z podwładnymi. Kolejna edycja programu kierowana jest to dyrektorów.

Program rozwoju talentów

Programem Gt Talent został na poczatku objęty zarząd – dwie sesje warsztatów...

muzeum-lazienki

Customer Experience Management

Projekt Gościnność w obsłudze klienta - unikatowy w skali kraju projekt dla unikatowego
w skali świata Muzeum.
Wyzwanie: Jak wykazać się królewską gościnnością w stosunku do setek tysięcy turystów, którzy każdego roku odwiedzają to miejsce?

Customer Experience Management

Projekt Gościnność w obsłudze klienta – unikatowy w skali kraju projekt dla unikatowego w...

cars

Klub Menedżera Zgrywalizowana platforma dotycząca zarządzania

200 uczestników elitarnego projektu w klimacie Route 66. Najbardziej zaawansowana platforma, jaką stworzyliśmy - wielopoziomowe zależności pomiędzy przełożonymi
a pracownikami w platformie Autostrady Rozowju były dostępne pod jednym przyciskiem. Specjalistyczne szkolenia także dla najwyższej kadry zarządzającej: Strategia, Zarządzanie zmiennym biznesem, Zarządzanie strategiczne sprzedażą. Dziesiątki szkoleń w całej Polsce. Jedna nagroda - Zwycięzca HR INNOVATOR 2016.

Klub Menedżera Zgrywalizowana platforma dotycząca zarządzania

200 uczestników elitarnego projektu w klimacie Route 66. Najbardziej zaawansowana platforma, jaką...

cars

Mastermechanik Zgrywalizowany konkurs rozwojowy

Finalista konkursu EB Stars w kategorii Najlepsze Działania DIGITAL. Nasz pierwszy projekt Employer Brandingowy i od razu sukces! Działania w pełni zgrywalizowane poprzez stronę www.mastermechanik.pl Westhill partnerem koncepcji, grywalizacji i komunikacji oraz wsparcia w kontakcie z kilkuset użytkownikami tego dynamicznego, 4-miesięcznego projektu.

Program Master Mechanik w Inter Cars cieszył się bardzo dużą popularnością wśród pracowników, w związku z tym w 2017 roku ruszyliśmy z drugą edycją projektu.

MasterMechanik Zgrywalizowany konkurs rozwojowy

Finalista konkursu EB Stars w kategorii Najlepsze Działania DIGITAL. Nasz pierwszy projekt Employer...

cars

DRIVE Zgrywalizowana sprzedaż

1500 doradców Klienta i handlowców InterCars. 2 lata intensywnego rozwoju oraz podróży po legendarnej Route 66. Gra kompetencyjna on-line, zgrywalizowana platforma, kontent edukacyjny - e-booki, testy, filmy, quizy, dedykowane ścieżki rozwoju, zapisy na szkolenia
on-line oraz szkolenia zgodne ze ścieżką wynikającą z gry. Wiedza twarda, którą współtworzyliśmy z Klientem. Jedna nagroda - Zwycięzca HR INNOVATOR 2016. Jeden partner doradczo - szkoleniowy - Westhill Consulting.

DRIVE Zgrywalizowana sprzedaż

1500 doradców Klienta i handlowców InterCars. 2 lata intensywnego rozwoju oraz podróży po...

leroy

Drabina rozwoju Zgrywalizowany program talentowy

15 uczestników z Leroy Merlin Polska, wybranych jako najlepsi z najlepszych. Jeden rok na intensywny rozwój osobisty, umiejętności zarządzania ludźmi i projektami. Zgrywalizowana platforma, coachingi, diagnostyka indywidualna i zespołowa. Jedna nagroda - Finalista HR INNOVATOR 2016. Jeden partner doradczo - szkoleniowy - Westhill Consulting

Drabina rozwoju Zgrywalizowany program talentowy

15 uczestników z Leroy Merlin Polska, wybranych jako najlepsi z najlepszych. Jeden rok na...

d7b8f48bd7c49012e9194e8df3f0d0a0640000

Zgrywalizowana Platforma Manager 2.0

1200 menedżerów z PZU, uczestników programu rozwojowego Menedżer 2.0. 3 lata intensywnego rozwoju. Zgrywalizowana platforma, kontent edukacyjny - e-booki, testy, filmy.

Jedna nagroda - Zwycięzca HR INNOVATOR 2015.

Jeden partner doradczy - Westhill Consulting.

ZGRYWALIZOWANA PLATFORMA MANAGER 2.0

1200 menedżerów z PZU, uczestników programu rozwojowego Menedżer 2.0. 3 lata intensywnego...

mostostal

Zgrywalizowana Akademia Menedżera

Grupa talentów - kadra rezerwowa Mostostal Warszawa. Uroczysta inauguracja. Rok działań rozwojowych: szkolenia, testy, grywalizacja on-line w fabule budowy Miasta Rozwoju. To nasz kolejny projekt dla tego Klienta - w 2014 roku zakończyliśmy Akademię Menedżera dla wszystkich kierowników tej firmy.. Partner doradczo - szkoleniowy Westhill Consulting.

Program Miasto Rozwoju w Mostostal cieszył się bardzo dużą popularnością wśród pracowników, w związku z tym w 2017 roku ruszyliśmy z druga edycja projektu.

Zgrywalizowana Akademia Menedżera

Grupa talentów – kadra rezerwowa Mostostal Warszawa. Uroczysta inauguracja. Rok działań...

iveco

Warsztat doradczy dla dealerów IVECO

Zrealizowaliśmy warsztat doradczy dla dealerów firmy IVECO Polska.
W ramach projektu grupa trenerów pracowała metodą problem solving z wszystkimi właścicielami salonów i warsztatów Klienta.
Kontynuujemy działania dla tego Klienta w obszarach wsparcia sprzedaży i obsługi Klienta.

Warsztat doradczy dla dealerów IVECO

Zrealizowaliśmy warsztat doradczy dla dealerów firmy IVECO Polska. W ramach projektu grupa...

Od obsługi do sprzedaży

Kilkudziesięciu ambasadorów i promotorów marki Electrolux rozsianych po marketach elektronicznych całej Polski - to grupa potrzebująca działań rozwojowych, są przecież twarzą marki bezpośrednio przed Klientem. Wyzwaniem było jednak dotarcie do ich świadomości. Ich rozwój umiejętności sprzedaży doradczej oraz świadomość standardów obsługi Klienta wymaganych przez Electrolux był zadaniem ważnym i trudnym. Jak zrealizować to wyzwanie wśród grupy ludzi, którym właściwie nie możemy nakazać udziału w projekcie? Kluczowymi elementami okazały się: wspólne warsztaty, zgrywalizowana platforma z ciekawą fabułą (W 150 dni dookoła świata w Filipem Foggiem) zawierająca materiały inspiracyjne oraz filmy i symulacje rozmów z Klientami, a także szkolenia „Mistrzowskie rozmowy z Klientem” nastawione na decentrację i ćwiczenia modelu sprzedaży doradczej.

grywalizacja z electrolux

Kilkudziesięciu ambasadorów i promotorów marki Electrolux rozsianych po marketach elektronicznych...

Ruszamy w podróż z Lagardere!

Najnowsza grywalizacja on-line dla Lagardere Travel Retail (między innymi marki RELAY, INMEDIO, ONE-MINUTE) to podróż po Europie, fabuła przygodowa i szpiegowska! A dla Klienta cel biznesowy: utrzymać i rozwijać młodych pracowników sieci sprzedaży. Projekt będzie trwał 7 miesięcy i skierowany jest do grupy kilkuset ajentów i kilku tysięcy pracowników sklepów.

Ruszamy w podróż z Lagardere!

Najnowsza grywalizacja on-line dla Lagardere Travel Retail to podróż po Europie, fabuła...

Grywalizacja Grecos Adventure

Grecos Adventure to Olimpijska Wyprawa Mistrzów.
Agenci biur podróży z całej Polski wzięli udział w zgrywalizowanym projekcie, w którym zmierzyli się z 12 Pracami Heraklesa. Przez kilkanaście tygodni kolejni Bogowie olimpijscy rzucali uczestnikom wyzwania, jak np. Zdobycie pasa Hipolity, Wielkie Dionizje czy Schwytanie Klaczy Diomedesa. Każde wyzwanie przybliżało uczestników do celu - wejścia na szczyt mitycznej Góry Olimp.
Zadania, które realizowali miały na celu utrwalić wiedzę produktową, przybliżyć kulturę Grecji, pobudzić kreatywność czy wzmocnić sprzedaż. W każdym tygodniu pracownicy otrzymywali zadania, takie jak: rebusy, quizy, ebooki, infografiki, filmy, publikowanie treści.
Za każde zadanie przyznawane były punkty, dzięki którym uczestnicy podnosili swoją pozycję w rankingu i wzmacniali szansę znalezienia się w gronie Finalistów. Cały projekt to Grecos Adventure 2017, a główna nagroda to wyjazd dla 50 najlepszych graczy na niesamowity finał w Grecji.

Grywalizacja Grecos Adventure

Grecos Adventure to Olimpijska Wyprawa Mistrzów. Agenci biur podróży z całej Polski wzięli...

Zgrywalizowana platforma rozwojowa

Jak przygotować grupę pracowników do nowej roli Liderów Sportu Decathlon? Odpowiedzią jest zgrywalizowana platforma rozwojowa.
Połączenie cyklu nowoczesnych zadań on-line z serią wyzwań off-line - na terenie sklepu. Fabuła - koresponduje z misją Decathlon Polska - uczynić sport dostępnym dla wszystkich. Elitarny projekt wykorzystuje motywatory sportowców - podkreślamy indywidualne osiągnięcia, ale też jednoczymy uczestników wokół wspólnego celu charytatywnego.

Zgrywalizowana platforma rozwojowa

Z przyjemnością odpowiem na wszelkie Państwa pytania

Napisz do mnie+ 48 660 865 445