
Jakie były wyzwania i potrzeby Klienta WEZYR HOLIDAYS
Celem projektu Akademia Menedżera w WEZYR HOLIDAYS (aktualnie firma Coral Travel ) był rozwój kompetencji menedżerskich kadry zarządzającej. W projekcie brała udział grupa 15 uczestników. Podnieśli swoje kompetencje w czasie 3 modułów szkoleniowych, zakończonych Follow Up.
Realizacja projektu Akademia Menedżera w WEZYR HOLIDAYS
Dlatego podczas szkoleń dla menedżerów w Wezyr Holidays uczestnicy przeszli trening umiejętności przywódczych poprzedzony badaniem TalentReflect oraz nauczyli się, jak zarządzać pracownikami, motywować, delegować zadania czy zarządzać czasem.
Projekt przeprowadziliśmy w schemacie:

Poznaj naszą metodykę AKADEMII MENADŻERA

Celem analizy było:
- dogłębne poznanie specyfiki pracy menedżerów oraz wyzwań z jakimi się spotykają w codziennej pracy
- przygotowanie programu szkoleń jak najlepiej dostosowanych do potrzeb uczestników.

Przykładowe tematy przeprowadzonych modułów:
JA JAKO LIDER I MENEDŻER
- Integracja grupy
- Strategie działania skutecznych przełożonych
- Style kierowania
- Źródła władzy i autorytetu
- Zarządzanie ludźmi w zmianie
- Coachingowy styl zarządzania
JAI MÓJ ZESPÓŁ
- Pięć dysfunkcji pracy zespołowej w oparciu o model P. Lencioniego
- Jak skutecznie przekazać cel
- Schody delegowania
- Jak motywować ludzi do działania?
NARZĘDZIA MENEDŻERA
- Zarządzanie zadaniami i priorytetami w sytuacjach zwiększonej wydajności
- Techniki asertywności
- Narzędzia planowania
- Model udzielania informacji zwrotnej
Następnie podczas Follow-up wzmacnialiśmy nowe nawyki sprzedażowe, przypomnieliśmy poznane narzędzia i określiliśmy działania na przyszłość.

Podsumowanie szkolenia dla menedżerów w WEZYR HOLIDAYS
Tak uczestnicy wymieniali zalety Akademii Menedżera:
- Praktyczność, konkrety, ćwiczenia.
- Przydatność, możliwość wdrożenia zdobytych umiejętności.
- Treściwe.
- Konkretne, konstruktywne, dające do myślenia.
- Spójne, poparte przykładami,
- Konkretne wiadomości, podane w lekki i przyjemny sposób. Bez „wymuszania” na uczestnikach.
- Bardzo praktyczne.
- Rzeczowe.
- Dowiedziałam się wiele przydatnych rzeczy potrzebnych na etapie początkującego kierownika.
- Praktyczność wiedzy.
- Dużo praktycznych ćwiczeń, warsztaty z narzędziem, błędy poznawcze.
- Praktyka, przykłady konkretne.
- Praktyka, praktyka, praktyka!
- Bardzo pomogło.
- Pozytywna atmosfera, przygotowanie trenera i zaangażowanie.
- Czytelność, przejrzystość, poszerzenie wiedzy praktycznej nabytej w pracy menedżera.
- Ćwiczenia praktyczne, przykłady konkretnie dostosowane do naszych realiów.