Saint Gobain Program Compass: cele zgrywalizowanego wdrażania wszystkich nowych menadżerów
Grupa Saint-Gobain w której znajduje się 20 spółek, chciała podnieść model kompetencji menedżerskich na najwyższy poziom. Jednym z wyzwań było także ujednolicenie poziomu kompetencji dla nowo mianowanych menedżerów, których kwartalnie przybywa kilkunastu. W związku z tym, Saint-Gobain za cel postawiło sobie jak najlepsze wdrażanie nowych menedżerów.
Jak wygląda proces onboardingu do roli szefa – lidera?
Wdrożyliśmy kompleksowy onboarding menedżerski dla wszystkich nowo mianowanych i nowo zatrudnionych Menedżerów Saint Gobain. Do programu mogli dołączać oczywiście także menedżerowie z dłuższym stażem. Celem Program Compass było przygotowanie menedżerów do pełnienia nowej roli i wdrożenie ich w zadania na nowym stanowisku. Wszystko oczywiście zgodnie ze spójnym modelem zarządzania, opartym przede wszystkim o Postawy i Pryncypia Grupy Saint Gobain.
Uczestników Saint Gobain Program Compass zabraliśmy także w wirtualną podróż po ośmiu stolicach europejskich.
W każdej z nich czekały na nich ciekawe wyzwania i zadania rozwijające umiejętności trenowane podczas sesji warsztatowych. To już 8 edycja PROGRAMU!
Dowiedz się więcej o gamifikacji dla managerów TUTAJ
Efekty grywalizacji dla managerów
Proces fabularnej grywalizacji dla firmy Saint Gobain na stałe wpisał się w ekosystem e-learningu. Czyli każdy nowy menadżer ma dostęp do tego rozwiązania. Osoby, które brały udział w pierwszych edycjach projektu, aktualnie zapraszają do niego swoich podwładnych. Efektem tego hybrydowego (łączącego szkolenia wewnętrzne i platformę online) rozwiązania jest dla Klienta wdrożenie jednolitego modelu zarządzania na wszystkich szczeblach organizacji. Sukcesem jest także przejrzysty i skuteczny model on-boardingu dla nowych menedżerów.