Projekt doradczy: Coaching w Call Center
Praca z międzynarodowym Call Center, analiza jakości, obsługa Klienta, opracowanie modelu podnoszenia jakości. Od 6 lat każdy awansowany lider otrzymuje wsparcie coachingowe przygotowujące do roli. Wieloletnia praca z dyrektorami Call Center i kierownikami nad podnoszeniem jakości obsługi Klienta. Odsłuchiwanie rozmów i opracowanie wytycznych do pracy dla kierowników oraz modyfikacja stylu prowadzenia rozmów z Klientami.
Na koniec opinia o projekcie od uczestników:
Miałam przyjemność współpracować z konsultantami i coachami Westhill przez ponad rok w ramach projektu: Superwizja coachów w DB SCHENKER.
Poza wiedzą teoretyczną, poznaniem technik oraz narzędzi coachingu i zarządzania, nasze sesje zawierały również to co dla mnie jest najważniejsze: praktykę. Wiele ćwiczeń, symulacji coachingów oraz rozmów z pracownikami pozwoliło mi na sprawniejsze wejście w świat coacha. Dzięki naszym spotkaniom, które były w pełni dopasowane do moich potrzeb i osobowości, poznałam swoje mocne strony oraz obszary do doskonalenia, a także otrzymałam wiele cennych wskazówek, które pomagają mi w codziennej pracy. Każda sesja była dla mnie inspiracją do dalszych działań i rozwoju.
Aneta
Centrum Obsługi Klienta
DB SCHENKER
Contact Centre’s Supervisor