Farmacol

W przeszłości miałam przyjemność brać udział w cyklu kilkudniowych szkoleń prowadzonych przez Mariusza i Krzysztofa - takich jak" Obsługa klienta przez telefon" oraz "Obsługa klientów strategicznych".
Otwartość, dokładność i profesjonalizm - to cechy na które zwróciłam uwagę. Dały mi możliwość świeżego spojrzenia na takie aspekty jak rozszerzenie współpracy z klientem strategicznym, rozwijanie pozytywnych relacji poprzez wzmacnianie relacji z klientem i wspólne przedsięwzięcia.Nowe spojrzenie na klienta, to już nie "nasz pan" lecz nasz partner - PARTNER W INTERESACH :)
Dzięki indywidualnemu podejściu do każdego uczestnika szkolenia, przekładaniu teorii na praktykę - zabawy, ćwiczenia, prezentacje pogłębiałam swoją wiedzę przy cyt. "ustalaniu listy priorytetów i zastosowaniu wobec nich odpowiednich strategii".
Duża otwartość trenerów na poznanie naszej pracy, starannie przygotowane i przedstawiane przez nich scenki pomagały zrozumieć na czym polega budowanie partnerskich relacji z klientem i zaufanie klienta.
Ważnym punktem szkoleń było umacnianie naszej świadomości na to jaki mamy wpływ na wizerunek - NASZEJ FIRMY :)
Osobiście polecam wszystkim zainteresowanym udział w szkoleniach prowadzonych przez Mariusza i Krzyśka .Bardzo chętnie będę brała w nich udział w przyszłości.

Karina
Specjalista ds. sprzedaży
Farmacol S.A.

Share Button