Oferta

Szkolenia sprzedaż i obsługa klienta

Bierzemy odpowiedzialność za efekty działań doradczych. Dlatego wdrażamy nasze produkty: standardy, najlepsze praktyki, poprzez szkolenia. Specjalizujemy się w sprzedaży doraczej a w obsłudze uczymy być proaktywnym i … sprzedawać. Grupa ponad 20 trenerów naszej firmy jest gotowa zrealizować projekty szkoleniowe każdej wielkości.

Z przyjemnością odpowiem na wszelkie Państwa pytania

Napisz do mnie+ 48 509 092 452

Akademia Sprzedaży to cykl szkoleń i innych działań rozwojowych skierowanych do Sprzedawców, Handlowców, Doradców Klienta jednej firmy.

Nasze pierwsze działania to analiza obecnej sytuacji i zaprojektowanie programu szkoleń dopasowanych do potrzeb uczestników i organizacji.

Akademie Sprzedaży, które dziś realizujemy, to połączenie pięciu elementów: KOMUNIKACJA PROJEKTU (Inauguracja, branding, komunikacja teaserowa), CYKLE SZKOLEŃ SPRZEDAŻOWYCH, DZIAŁANIA DLA MENEDŻERÓW, ZGRYWALIZOWANA PLATFORMA ON-LINE (edukacja pomiędzy modułami szkoleniowymi), DZIAŁANIA DIAGNOSTYCZNE I WZMACNIAJĄCE (takie jak coachingi czy badania efektów SCM z modułu na moduł).

  • Bardzo istotne dla nas jest zaangażowanie przełożonych Handlowców. Proponujemy im szkolenia, coachingi i inne aktywności w czasie których uczą się tych samych metod co ich ludzie. Wzmacniamy również ich kompetencje menadżerskie. Pokazujemy w jaki sposób pracować z ludźmi, żeby Ci wdrażali w życie treści poznane na szkoleniach. Uważamy, że to właśnie przełożeni są kluczem do efektywnego wdrożenia efektów Akademii.
  • Szkolenia Akademii opierają się na modelu SPED (Sprzedaż Partnerska Ekspercko Doradcza)
  • Szkolenia realizowane są w 2-dniowych modułach, których tematyka nawiązuje do kolejnych etapów procesu sprzedaży: Prospekting i analiza potrzeb, prezentacja oferty, negocjacje i trudne sytuacje, obiekcje i zamykanie sprzedaży.
  • Zgrywalizowana platforma wspiera komunikacyjnie i rozwojowo przez cały czas trwania projektu.

Program SID dedykujemy doświadczonym handlowcom, którzy mają za sobą wiele szkoleń. Proponujemy indywidualną pracę uczestnik-konsultant. Konsultant towarzyszy każdemu uczestnikowi w jego pracy, dzięki czemu dokładnie wie, z jakimi wyzwaniami się boryka i jakie treści szkoleniowe będą dla niego najbardziej przydatne. Taką analizę uzupełniamy badaniem naturalnych predyspozycji TalentReflekt. Połączenie tych dwóch źródeł daje możliwość stworzenia programu w pełni dostosowanego do uczestników. Po szkoleniu, konsultant ponownie spotyka się z uczestnikiem w jego miejscu pracy. Obserwuje działania i przeprowadza sesję coachingową wzmacniającą wdrażanie poznanych na szkoleniu technik.

Z licznych badań jakości obsługi Klienta niezmiennie wynika brak rzetelnej i autentycznej analizy potrzeb. Jednocześnie powitanie w czym mogę pomóc? jest odbierane jako sztuczne i manipulacyjne. Czym jest sprzedaż doradcza? Jak sprzedawać produkty i usługi w duchu Odkryj się?

  • Główne strategie budowania relacji z Klientami. Strategia Fair Play?
  • Pokazujemy jakie błędy popełnili np. akwizytorzy, że zniknęli z polskiego rynku. Analizujemy aktualne przykłady sprzedaży, które otwarcie oceniamy (bądź jako partnerskie, bądź jako krótkofalowe).
  • Manipulacja i techniki - jak Klienci na nie reagują?
  • Gra strategiczna, której efektem jest określenie strategii krótko i długofalowej w sprzedaży.
  • Rzetelna analiza potrzeb. Odwaga w sprzedaży. Trzy główne lęki sprzedawcy.
  • Ja bym chciał działać uczciwie, ale… Dylematy kija i marchewki, systemy prowizyjne, plany sprzedaży.
  • Można inaczej: sprzedaż w oparciu o referencje, VITo, sprzedaż ekspercka, zakupy „na próbę”.
  • Umiejętności stosowania cross- i up-sellingu.
  • Aktywna opieka posprzedażową: postsell calling, relacje długofalowe.

Projektujemy i wdrażamy szkolenia dla naszych Klientów. Stworzyliśmy m.in. dwudniowe zgrywalizowane szkolenie dla pracowników sprzedaży i obsługi Klienta.

  • Uczestnicy przed szkoleniem otrzymali misję specjalną - jako tajny agent udać się do placówki konkurenta i przeprowadzić wizytę tajemniczego Klienta.
  • Podczas szkolenia pracownicy mieli szereg zadań do wykonania - nagrodą była wiedza.
  • Zdobytą wiedzę przekładali na doświadczenie - udając się na swoje stanowisko pracy i obsługując realnych Klientów w oparciu o poznane techniki.
  • Każdy postęp uczestnika był monitorowany zarówno indywidualnie jak i zespołowo.
  • Ponadto w szkolenie wkomponowaliśmy szereg zdarzeń i zadań, które przewijały się pomiędzy modułami aby swój finał odnaleźć w odpowiednim momencie.
  • Opracowaliśmy materiały, manual i przygotowaliśmy trenerów wewnętrznych do prowadzenia szkolenia.

Powyższy program odpowiada na potrzeby zespołów obsługi Klienta, którzy chcą wzmocnić swoje standardy pracy. Chcą posłuchać głosu Klientów – czego oczekują, co ich drażni, co lubią, a czego nie akceptują.

  • Proaktywność – słowo sponsor szkolenia. Czym jest postawa pro aktywna?
  • Pokazujemy praktycznie, jaki styl budowania relacji z Klientami przynosi najlepsze efekty.
  • Uczymy jak zatrzymać Klientów, którzy planują odejść.
  • Analizujemy, jakie konkretnie zwroty Klienci lubią, jakich nie akceptują.
  • Pokazujemy, jak radzić sobie w sytuacjach trudnych (zamiast zwrotu „trudny Klient” proponujemy „Trudne rozmowy”).
  • Pokazujemy techniki: przeformułowania, 5 zakazanych zwrotów, szkodliwych zwrotów.
  • Symulacje rozmów z Klientami to główny element szkolenia.